Szerencsétlen, hogy néz ki?!😂
Nah, mindegy. Remélem tetszeni fog. Ha valami nem tetszett valamelyik storyba vagy ötletet szeretnél tanácsolni...csak bátran írd meg!
-ERŐD:tűzA reggelem már olyan foson kezdődött, hogy elképzelni sem tudhattam volna, hogy idáig eltudtam jutni. Nah, szóval...vázolom is mi volt. Ugye meg volt a reggeli rutinom meg minden (az sem kezdődött valami fényesen) és rohantam a suliba, mert vagy 10 perc késésben voltam. A kapuba találkoztam azzal a bunkó Bakugoval.
-Késünk nyomi?-köszönt a maga módján kedvesen.
-Jah, köcsög! És te?-integettem neki.
-Ne. Merj. KÖCSÖGNEK NEVEZNI!!!!!!!!!!!!!!-ordibált, ami miatt az egész utca zenget tőle.
-Kussoljál már!-szaladtam be a suliba magam után hagyva Bakugot.
-HÉ! ÚGY IS ÉN LESZEK AZ ELSŐ!-futott utánam.
Hogy mi van? Versenyezni akar? Oké. Tőlem akkor kap olyan versenyt, hogy egy életre elmegy a kedve velem kötekedni!
Szaladtunk mind a ketten a folyosón. Bakugo meg robbantgatott elém, hogy ezzel is akadályozzon...A FOLYOSÓN!!!-ÉSZNÉL VAGY????-fordultam vissza rohanás közben.
-Igen szarzsák! De jobb ha inkább előre néznél nem pedig hátra!-mondta és nevetni kezdett.
Nem értettem, hogy mi lenne olyan vicces, de miután megtudhattam volna pont fellöktem Aizawa senseit.
-(Y/N)!!!!!!!! MOST! AZ IRODÁMBA!!!!-ordította utánam.
Feltápászkodott, de utána meg Bakugo lökte fel véletlenül.
-MEGELŐZLEK HÜLYE NYOMIIII!!!!-kiabálta el magát Bakugo.
Mind a ketten olyan sebesen rohantunk, hogy Aizawa is utánunk eredt...a maga tempójában.
Beértünk a terembe, de az ajtóban utol ért az az idióta Bakugo. Ott lökdöstük egymást, hogy ki fog hamarabb beérni, de ugye egy keskeny ajtón nehéz beférni 2 személynek.-HÚZZÁL ARRÉBB NYOMIKÁM!!!!!-ugatta le a fejemet Baku.
-MIT KÉPZELSZ MAGADRÓL????TE MENJ EL INNEN!!!!ÉN EGY TÖRÉKENY NŐ VAGYOK!!!!-kiabáltam.
Erre röhögni kezdtek a többiek. Kirishima meg odajött hozzánk és 1-1 fotót csinált rólunk.
-Nos...khm, khm....elsőnek is. Ez nem volt valami férfias Bakubro amit most itt csinálsz. Mástrész meg. (y/n)! Legalább te lennél okosabb, hogy előre engeded ezt a vadállatot!-nevette el magát a végén Kiri.
-Öm...nem kösz. Most kihagynám!-csóváltam meg a fejemet.
-(Y/N)!!!!!!!!!!!! Bakugo Katsuki!!!!-hallottuk magunk mögött Aizawa sensei hangját.
Egy kicsit lesokkolva álltunk ott és nem csináltunk semmit. Lassan hátra néztünk és láttuk ahogy gyilkos tekintettel figyelnek minket. Aztán meg egymásra néztünk Bakugoval.
-TAKARODJ EL!!! ÉN VOLTAM ITT HAMARABB!!!-ordibálni kezdtem és tovább ficánkoltam az ajtóban.
-MÉG MIT NEM!!!! MENJ EL TE, HÜLYE LIBA!!!!-kiabált Bakugo is.
És ekkor felpofoztam. Hogy mer engem libának hívni????
-EZ MEG MI A FASZOM VOLT??????-rikácsolt tovább.
-Megütöttelek!-öltöttem ki a nyelvemet.
-Letépem és feldugom a seggedbe!-mondta, de akkor már Iida kihúzott minket az ajtóból.
-HÁHÁÁÁÁÁÁ!!!! ÉN JÖTTEM BE ELSŐNEK!!!-mutogattam Bakugora.
-Khm...nem zavar, hogy órát tartok?-nézett ránk All Might.
YOU ARE READING
MHA x reader→Oneshotok [Kérések Nyitva]
De TodoSzerintem a cím mindent elmond! -Tudnivalók: (y/n)=neved (h/sz)=hajszíned (sz/sz)=szemed színe Egyéb dolgokért, tekints be! Jah, és bátran lehet kérni: Karakter x karakter Karakter x oc Karakter x reader Meg az egyéb ilyeneket!