Ahoj, jsem ráda že čteš můj příběh. Omlouvám se za zbytečné chyby. Annie je má smyšlená postava. Teď trochu o tom kdo Annie je.Annelise Barness je mladší nevlastní sestra Toppera (nikde jsem nenašla kolik mu je tak předpokládejme, že je stejně starý jako Rafe, tedy je mu 19). Annie je 18. Je kook ale vždy jím nebyla, když byla Annie malá její matka chtěla utajit že má dítě s pogue, tak Annie dala její otci. Annie otec Frank byl milý a pracovitý ale bohužel když bylo Annie 7 let tak zemřel. Její matka si ji vzala, Topper ji hned přijal za vlastní sestru. I když potom byla Annie kook stále se vídala s jejími přáteli Johnem B, JJem a Popem ale našel jsi i novou kamarádku Kie, kterou pak přivedla do party. Její matce a nevlastnímu otci to nějak nevadilo nebo spíše si jí nevšímali co dělá, mysli si že z toho vyroste. Tomu se tak ale nestalo v jejích 15 letech ji začalo brát více na večírky kooks a naposledy se jí spřátelit s ostatními kooks dětmi v jejím věku. Do oka ji nepadl nikdo jiný než Rafe Cameron, začalo spolu trávit více času a po nějakém čase se do něj Annie zamilovala. Hrozně dlouho se mu to bála říct, ale jednoho dne se odhodlala a řekla mu to on ji však řekl, že ji vidí jako mladší sestru. To ji ranilo a od té doby dělala jen samé maléry až jednoho dne její rodiče toho měli dost a poslali ji studovat do Paříže na soukromou internátní školu.
Což však nevěděla, že Rafe jí lhal a cítí k ní to samé ale bál se jí to říct a bál si to i přiznat. Bude k ní cítit pořád to samé po 3 letech? Řekne jí, že ji lhal?
To se brzy dozvíš.
ČTEŠ
Rafe Cameron and me
RomanceRafe Cameron x Annie Barness Annie je má smyšlená postava. Všechny ostatní postavy patří obx, můj příběh je hodně podobný tomu co se stalo v seriálu ale je tu navíc Annie takže je to trochu jiné. začala jsem psát od 26.8.2021