15. Zastavárna

445 17 4
                                    

Jeli jsme do zastavárny. Zastavili jsme před zastavárnou, já jsem čekala v autě a ostatní šli dovnitř. Chvíli jsem čekala než se vrátili. A jeli jsme do skladu kam JJ poslala nějaká ženská ze zastavárny. Najednu nás zastavili policajti. Ale najednou vedle Johna B se objevil někdo s puškou a hnal nás ven z auta. Museli jsme si lehnout na zem. Najednou se John B zvednul "Johne nene" řekla Sarah potichu ale John stejně odešel. Najednou když si ten co nás přepadl sednul do auta John B se na něj vrhl. A pak i my ostatní a vzali jsme mu zlato a jeli jsme pryč. Byl to Bary ten kdo nás přepadl, prodával drogy. Přijeli jsme k němu domů. JJ vystoupil z auta a šel dovnitř pak za ním šel i John b. Chvíli jsme čekali než se vrátí. Pak se vrátili a JJ nesl nějakou tašku. Kde měl JJ peníze který vzal Barymu, pak se ještě Jj s Johne b dohadovali ale za chvilku jsme už jeli pryč. Pak jsme jeli ke Kie do restaurace a chvílí jsem tam byli a řešili že John B jede s Wardem na ryby a JJ zmizel.

John B vysadil postupně všechny doma a já bydlela od Sarah nejblíže, John B bydlel teď u Cameronů. Takže já byla poslední, koho měl vysadit. Povídali jsme si když najednou jsme uslyšeli motorky a troubení "A sakra to je Rafe" řekla Sarah, John B zastavil a Rafe zastavil před námi. John B chtěl vystoupit "Nech to ne mě" řekla Sarah a vystoupila z auta a šla za Rafem, já a John B jsme taky vystoupili z auta ale stáli jsme tam a poslouchali jsme co říkají. A najednou jsme viděli jak přijíždí Topper, začal se hádat s Johnem B a pak jsem slyšela jak Sarah a Rafe na sebe řvou. Pak Rafe a Topper odjeli. Stáli jsme kousek od našeho domu tak jsem se rozhodla že půjdu domů pešky „Sarah, Johne já už půjdu pěšky je to kousek" řekla jsem a rozloučila jsem se s nima.

Přišla jsem k nám domů a uviděla jsem jak před domem jsou zaparkovaný dvě motorky. Byli Rafovo a Topperovo. Vešla jsem dovnitř "Co to jako mělo bejt" řekla jsem Rafovi a Topperovi když jsem je uviděla. "Víš vůbec co jsi ty a ti tvý kamarádíčci udělali" řekl Rafe naštvaně "My jsme neudělali nic" odpověděla jsem "Takže to že jste ukradli 25 tisíc dolarů od drogovýho dealera je nic" řekl Rafe ještě víc naštvaně "Já za nic nemůžu, on na nás mířil zbraní" řekla jsem se slzami v očích "Coo" zeptal se Rafe už klidněji, já mu nic neodpověděla a odešla jsem do pokoje. Lehla jsem si do postele a přemýšlela jsem nad tím co se stalo a že jsem měla pomoct Johnovi B zastavit JJ, aby nebral ty peníze ale už bylo pozdě. Uslyšela jsem jak někdo ťuká na dveře. Nikoho jsem nechtěla vidět tak jsem začala předstírat že spím. Dveře se otevřeli a někdo vešel a zabouchnul, sednul si ke mně na postel, byl to Rafe "Promiň já nevěděl že na vás mířil zbraní" řekl a lehl si vedle mě, já se na něj otočila a koukla jsem se mu do očích. "To je jedno, měla jsem ho zastavit aby ty peníze nebral, byla to hloupost" řekla jsem "Dávej si na Baryho pozor, umí se mstít.. tohle mi udělal" řekl a ukázal mi jeho ruku, měl tam velkou spáleninu "Ježiš Rafe to je hrozný" řekla jsem a cítila jsem jak mi teče slza po tváři, Rafe mi ji utřel "Už to nebolí, je to v pohodě" řekl Rafe. Objímali jsme se a pak mi začal zvonit telefon, byl to Pope. Volal mi jistli nepřijdu za ním a Kie abych jim s Popem s něčím pomohla. "Rafe promiň já musím jít" řekla jsem "V pohodě já taky, jdu něco řešit" řekl Rafe. Vstali jsme, objali jsme se a dali jsme si pusu na rozloučenou a já šla za Kie a Popem.

Přijeli jsme k Johnovi B, tam kde dřív bydlel než začal bydlet u Cameronů, "Díky" řekla Kie "Za co" zeptal se Pope "Za to že jste nás nechali na té lodi se usmířit" řekla Kie a najednou se rozsvítili světýlka "Kdo to sakra je" řekla naštvaně Kie a šla za nějakým zvukem, Pope šel za ní a já je následovala. Uviděli jsme vířivku a v ní seděl JJ. "Cos to udělal JJ" řekl Pope "Tryska mi míří přímo do zadku, měli by jste si sem hned vlézt " odpověděl JJ "Kolik to stálo" zeptal se Pope "No, s tím generátorem a palivem, jo a expresní dodávkou... prakticky všechno" řekl JJ "Všechno" zeptal se udiveně Pope "Jo všechno" odpověděl JJ "Utratil jsi ty peníze za den" řekl naštvaně Pope "Jo vypálili mi díru v kapse" řekl JJ, ještě něco povídal a já a Kie jsme jen nevěřícně koukali a pak JJ vstal. Uviděli jsme modřiny na jeho břiše. "Co to je JJ" zeptala se Kie, JJ povídal pořád něco o vířivce "JJ" řekla Kie smutným hlasem, chtělo se jí brečet a mně taky když jsem viděla ty modřiny "Přestaňte brečet všechno je v pohodě" řekl JJ, Kia šla za ním do vířivky a já šla hned za ní, objali jsme ho pak přišel i Pope. JJ začal brečet, od té doby co ho znám jsem ho nikdy brečet neviděla. Pak jsme celej večer strávili ve vířivce, pili jsme pivo a povídali jsme si.

Ráno jsem se probudila. Všichni byli už vzhůru a byli venku "Zítra mám pohovor" říkal Pope zrovna když přišel John B. Nic neřekl a šel dovnitř a něco tam hledal, vzal pistol a šel ven. Pope a JJ mu bránili ale on je strčil a šel ven, sedl na motorku "Ward ví o tom zlatu a zabil mi tátu" řekl John b a odjel pryč. Všichni jsme udiveně zůstali stát na místě.

Celej den jsme ho hledali. Pak jsme sedli na loď a hledali jsme ho dál. Zastavili jsme před domem Cameronů. Dohadovali jsme se o tom jisti máme jít dovnitř nebo ne. Pak Kie řekla ze tam stejně nebude. Kie a Pope se začali hádat, JJ je přerušil a Popa jsme odvezli domů.

Rafe Cameron and meKde žijí příběhy. Začni objevovat