20. Máme zlato

361 22 5
                                    

Hned ráno jsme se začali připravovat, byla jsem hrozně nervózní že se prostě něco pokazí. Měla jsem být se Sarah a Johnem b. Jeli jsme na místo určení kde auto se zlatem přepadneme. Já a Sarah jsme si vzali kšiltofky a šátek přes pusu aby nás nikdo nepoznal, John B měl jen šátek. Sarah mluvila s jedním člověkem po telefonu a vyptávala se ho kolik je tam lidí "V autě je jen můj táta" zeptala se Sarah "Ne jsou tam dva" odpověděl člověk po telefonu "Dva" zeptal se John B "Rafe" řekla Sarah a podívala se na mě, já jsem úplně ztuhla, nechtěla jsem ho vidět zrovna teď a tady ale říkala jsem si ho možná ho ani neuvidím, třeba pojede v jiném autě. "Dvě ochranky, jedna vzadu a jedna vepředu" jsem zaslechla z telefonu když jsem zase začala vnímat okolí. Sarah přišla zpráva že už se blíží.

Viděla jsem z dálky jak přijíždí auto. Cleo se začala připravovat na místo a pak zvedla velkou ceduli s názvem STOP. Auto se zastavilo a my čekali na povel. Uviděla jsem Rafa, tak moc jsem za ním chtěla jít a obejmout ho a být s ním.  Ward a Rafe vyšli s auta a Cleo a ten druhý muž jim drželi pistol u hlavy. Došli dostatečně daleko od auta a dali nám signál že můžeme jít. Běžela jsem do auta, srdce mi bušilo a doufala jsem že mě Rafe neuvidí, rychle jsem do auta nasedla a čekala jsem na Johna se Sarah. Viděla jsem jak se Ward otočil když Sarah s Johnem dobíhali k autu "Sarah" zakřičel Ward, začal na ní mluvit a stal ze země a Cleo šla za tím druhým mu pomoct aby si znovu lehnul ale Rafa nikdo nehlídal. Viděla jsem jak z kapsy vytahuje zbraň a míří na Johna a Sarah. Nějak se to semlelo a Rafe vystřelil ale naštěstí vedle protože ho Cleo chytla. John B a Sarah sedli do auta a John B nastartoval a jeli jsme "Jsi zbabělec" křičel Rafe, když jsme projížděli okolo Rafa podívala jsem se na něj, chtěla jsem ho vidět. Neměla jsem to dělat, on se na mě taky kouknul a měli jsme oční kontakt. Poznal že jsem to já "Annie" řekl Rafe tiše jakoby nemohl uvěřit že mě viděl "Annie" slyšela jsem ho jak křičí ale my už jsme byli daleko. A za námi jelo auto. John B naštěstí zajel někam do pole a ujeli jsme jim. Zastavili jsem a začali jsme nadšením jásat že jsme to zvládli ale Sarah byla zamlklá. Koukli jsme se na ní a uviděli jsme jak krvácí, Rafe ji střelil "To ne Sarah, musíme zavolat sanitku" řekla jsem a začala jsem panikařit. John B se snažl Sarah uklidnit a volal Terence, toho muže jak byl s Cleo. Ten to okamžitě zvednul a řekli že za chvilku jsou u nás. Netrvalo to dlouho a dorazili. John B a Sarah si sedli do jejich auta a odjeli za doktorem. Já zůstala u zlata s Cleo a Terencem.

Přijeli jsme do přístavu. Všichni muži začali vykládat zlato a já s Cleo jsem si povídala.

Dnes je takový kratší kapitola, hrozné se omlouvám ze nic nevydávám ale ve škole se už připravujeme na maturitu a je to hrozné stresující období, a nemá vůbec na nic čas. Takže se ještě jednou omlouvám.

Rafe Cameron and meKde žijí příběhy. Začni objevovat