19. Bahamas

347 17 2
                                    


Vzbudila jsem se na lodi, John B a Sarah spali spolu v posteli na druhý straně místnosti. Pozorovala jsem prstýnek, jediný co mi po Rafovi zbylo. Bála jsem se že ho ztratím a tak jsem stala a začala jsem hledat nějaký provázek abych si ho mohla dát kolem krku. Našla jsem ho, sundala jsem si prstýnek a navlíkla jsem ho na provázek a ten jsem si obvázala kolem krku. Uslyšela jsem jak někdo přichází, byl to někdo z posádky "Za chvilku budeme v přístavu, nesmí vás tu najít, pojďte se schovat" řekl a šli jsme za ním. Zavedl nás do nějaké místnosti a zabouchli dveře a pak i zamknul. Všichni tři jsme se na sebe podívali. Přišlo nám to podezřelí "Musíme utéct" řekl John B, souhlasili jsme. John B opatrně rozbil okno, byli jsme už v přístavu a vylezli jsme ven, najednou za námi běželi policajti a my se rozběhli a běželi jsme do města.

Doběhli jsme do nějakého hotelu. Vyšli jsme na střechu, Sarah nám ukázala její dům. Kde je i zlato. John B vytáhl mobil, nebyl jeho. Vyfotili jsme si selfíčko a poslali jsme ho Kie, Jj a Popovi. Kie skoro hned odepsala jestli jsme to my, John B poslal zprávu po který všichni věděli že jsem to my. Seděli jsme na střeše a povídali jsme si "Mám hlad" řekla Sarah "Nepůjdeme najít něco k jídlu" řekla jsem. Vstali jsme a šli jsme dolů. Připravovala se tam nějaká slavnost a hrála hudba. John B vzal Sarah za ruku a začali tancovat, byli hrozně roztomilí a já si přišla jak třetí kolo u vozu. Vzali jsem jídlo a vrátili jsme se na střechu. Po jídle jsme usnuli na lehátkách.

Ráno jsem se probudila, svítalo sluníčko. Podívala jsem se na místo kde spí Sarah a John b ale nebyli tam. Začala jsem trochu vyšilovat, přece by mě tu nenechali říkala jsem si a uviděla jsem Johna B "Kde jste sakra byli a kde je Sarah" zeptala jsem se "Já nevim, odešel jsem a ty a Sarah jste spali" řekl John B, popadl batoh a šli jsme ven hledat Sarah. Ale než jsme se dostali ven, Johna B chytla nějaká holka a držela mu nůž u krku. Šli jsme s ní. Vezla nás někam z města, John B se jí pořád na něco vyptával, já seděla potichu vzadu. Dorazili jsme do nějakýho domu, Sarah tam seděla "Lháři" vyjela Sarah na Johna b, "Nech nás jít" řekla Sarah. John b vytáhl z batohu zlato a začal vyprávět o to že je ho víc a kde je. Začali jsme vymýšlet plán, jak to zlato dostaneme.

Byl už večer a já, Sarah a John b jsme seděli v dodávce a jeli jsme pro zlato. Vzadu pod plachtou byli schovaní ti kteří nám pomohli na loď ale pak chtěli Johna B dát policii. Sarah byla pořád naštvaná na Johna B a vyčítala mu že utekl v noci se podívat do toho domu. Zastavili jsme u vstupu a John b se Sarah řekli něco aby jsme se dostali dovnitř, něco s listím a nějakým strojem. Všichni vylezli ven a já čekala v autě mezitím co ostatní šli dovnitř domu. Když jsem čekala v autě tak jsem myslela na moji rodinu a jistli mě vůbec hledají nebo mě mají za mrtvou, taky jsem myslela na Kie, Popa a JJ, hrozně mi chybí ale nejvíc ze všech mi chybí Rafe. Vím že bych na něj měla zapomenout je to vrah ale hrozně mi chybí a přála bych si abych ho mohla obejmout a být s ním. Pak jsem si začala prohlížet prstýnek který jsem od něj měla, začali mi téct slzy. Vzpomněla jsem si na ten den kdy mi ho dal a tancovali jsme u nás v kuchyni a všechno bylo ještě tak skvělý. Viděla jsem jak přijíždí auta, sedla jsem za volant a odjela jsem, vůbec se mě nevšimli. Chtěla jsme někde počkat na Sarah a Johna B ale nevěděla jsem kde tam jsem zaparkovala kousek od toho domu. Nečekala jsem ani moc dlouho a uviděla jsem Johana se Sarah jak běží směrem ke mně. Nastartovala jsem auto a jeli jsme rychle pryč.

Zastavila jsem u nějaký restaurace. John b mi cestou řekl že je skoro zastřelili a že je skoro Ward viděl ale Sarah vše zachránila. Sarah seskočila z auta a John b vystoupil, já taky vystoupila. Sarah hned na Johna B začala ječet, bylo to celkem vtipný je sledovat. "Odteď rozhoduju a řídím já" řekla Sarah a my jen souhlasili, Sarah šla i sednout za volant "Neumím s řadící pákou" řekla Sarah a sedla si na místo spolusedícího, já vedle ní a John B za volant.

Přijeli jsme do přístavu "Vážně je tohle dobrý nápad" zeptala jsem se Sarah, ta nic neřekla a jen vystoupila a šla směrem k lodi John b ji následoval a já pak vystoupila a šla jsem za nima. Přišli jsme na loď kde byla tam ta partička "Mám návrh" řekla Sarah. Sarah řekla že to zlato dostaneme ven. Začala vysvětlovat její plán. Sarah si s ním podala ruku a dohodli se.

Druhý den ráno Sarah volala Wheezie, ta ji to zvedla a zajistila nám potřebný informace aby jsme mohli to zlato ukrást. Sarah s Johne b odešli, myslím že jsi potřebovali něco vyříkat. Já tam zůstala s Cleo. Trochu jsem se jí bála ale po chvilce jsme si začali povídat a je celkem fajn. Pak se vrátila Sarah s Johnem B a Sarah začala do podrobna vysvětlovat plán.

Odpoledne jsme šly já, Sarah a Cleo zajistit potřebné věci a lidi aby nám pomohli s plánem. Samozřejmě jsme neřekli že jde o zlato jen že budeme potřebovat pomoct. Potom jsme jen procházeli po městě a povídali jsme si, bylo to klidné odpoledne. Ale nebudu lhát trochu jsem se bála že se plán pokazí, nebo se třeba někomu něco stane ale byli to jen blbý myšlenky, musím myslet pozitivně, říkala jsem si.

Pokračování je tu, tuhle část jsem vzala rychleji, snad vám to nevadí :)) a doufám ze se vám bude i tak líbit.

Rafe Cameron and meKde žijí příběhy. Začni objevovat