Vzbudila jsem se když ohlašovali že jsme dorazili do Charlestonu. Bylo už světlo. Vyšla jsem z lodi, cítila jsem se šťastně. Do Charlestonu jsem dříve chodila s otcem když jsem byla malá. Chodili jsme vždy celý den po městě a užívali jsme si to. To byl i můj dnešní plán. Chodit po městě. Nejdříve jsem si zjistila kdy jede poslední loď zpátky, jela až v šest večer a teď bylo sedm ráno. Takže jsem měla času víc než dost.
!Teď rovnou skočím na večer!
Už se blížilo k šesté hodině a já se vrátila zpátky do přístavu a šla jsem do lodi kterou jsem měla jet zpátky domů. Byl to opravdu skvělý den, užívala jsem si že jsem byla sama. Vyčistila jsem si hlavu. Vzala jsem telefon, celý den jsem na něm nebyla. Měla jsem hrozně moc zmeškaných hovorů a taky hodně zpráv od matky, Toppera, Kie, JJ, Popa a dokonce i od Rafa. První jsem rozklikla tu od Rafa "Promiň za to co se stalo na pláži, hlavně se vrať domů prosím" nic jsem na to neodepsala. Odepsala jsem všem ostatním že jsem v pořádku a brzy se vrátím.
Stála jsem před naším domem. Nechtěla jsem jít dovnitř ale šla jsem. Vstoupila jsem dovnitř a uviděla jsem matku s nevlastním otcem jak mluví s nějakým policistou "O můj bože, konečně jsi doma, hrozně jsme se o tebe báli" řekla a matka se slzami v očích když mě šla obejmout "Nechala jsem vzkaz že se brzy vrátím" řekla jsem "Jaký vzkaz" zeptal se udiveně nevlastní otec "Než jsem odcházela, tak jsem napsala vzkaz že se brzy vrátím a dala jsem ho na stůl" řekla jsem "Žádný vzkaz jsme nenašli ale to je jedno hlavně že jsi doma" řekla matka. "Annie jsi zpátky" slyšela jsem Toppera, když jsem se otočila viděla jsem i Rafa. Stál tam vedle Toppera, koukal na mě. "Půjdu si lehnout" řekla jsem a šla jsem do pokoje.
"Už spíš" uslyšela jsem od dveřích, otočila jsem se a stál tam Rafe "Nene" řekla jsem a otočila jsem se zpátky. Rafe zabouchnul dveře a šel ke mně do postele a objal mě "Promiň za všechno" řekl Rafe se slzami v očích "Počkat proč brečíš" řekla jsem udiveně "Protože jsem se bál že se ti něco stalo" řekl a objal mě ještě víc pevněji. "Proč se o mě bojíš a proč jsi tu vůbec a nejsi se svojí holkou" zeptala jsem se naštvaně "Není moje holka a nikdy nebyla, chci tebe" řekl Rafe a stále mě pevně držel v objetí, já nevěděla co v tu chvíli mám říct "Počkat co" zeptala jsem se a Rafe se odtáhl a podíval se mi do očí, dal mi ruku na tvář a hladil mi ji palcem "Chci tebe aby jsi byla moje holka, vždycky jsem chtěl jen tebe ale bál jsem se ti to říct" řekl Rafe a já ho políbila a pak jsem se na něj podívala a usmála jsem se, v tu chvíli mi začala volat Kie "Musím to zvednout" řekla jsem "Ahooj Kie" řekla jsem do telefonu "Annie jsem ráda že jsi v pořádku hrozně jsem se bála a ostatní taky a promiň že jsme tě tam nechali, my mysleli že jsi byla v už v autě tak jsme tě nehledali, opravdu se omluvám ale mám novinky a plno dalších věcí zejtra přijď všechno ti povím tak zatím pa" řekla Kie po telefonu "Pa" řekla jsem a otočila jsem se k Rafovi "Táta mě vyhodil z domu, tak už musím jít si hledat kde budu přes noc tak pa" řekl Rafe "Kam by jsi chodil přespi tady u mě" řekla jsem a dala jsem mu pusu " Tak jednu noc tu přespím a počkat, neujasnili jsme si jednu věc" řekl "Jakou" zeptala jsem se "Noo budeš teda moje holka" zeptal se s úsměvem na tváři "Joo, myslela jsem že z té pusy si to pochopil ale očividně asi ne" řekla jsem a začala jsem se smát, pak mi došlo že pogues na mě budou naštvaní takže musím vymyslet jak jim to řeknu "Víš mohli by jsme zatím spolu chodit tajně, vím že to zní hloupě ale musím vymyslet jak to řeknu pogues" řekla jsem "Kdo se zajímá o pogues" řekl a protočil očima "Ale tak když chceš tak jo a můžu to někomu vůbec říct" řekl "To je na tobě jen to zatím nechci říkat pogues" řekla jsem "Dobře a kde jsi vůbec byla a co jsi dělala dneska" zeptal se Rafe. Začala jsem mu vyprávět o mém dni a kde jsem byla a co jsem zažila. Pak jsme usnuli.
Ráno jsem se probudila v Rafovo objetí, přišlo mi to jako sen. Rafe ještě spal tak jsem přemýšlela o tom co se všechno stalo za poslední den. "Dobré ráno" řekl Rafe "Dobré" řekla jsem a dala jsem mu pusu "Já už musím vstávat musím si něco zařídit" řekl Rafe a vstal a vzal si věci, dal mi pusu a odešel. Co to bylo, choval se nějak divně, říkala jsem si ale třeba je to kvůli tomu že ho jeho otec vykopl z domu, ještě chvíli jsem o tom přemýšlela ale pak jsem vstala, oblíkla jsem se a popadla jsem pár věci a šla jsem ke Kie. Když jsem k ní přišla, hned mě uviděla a běžela ke mně a objala mě "Má mě vyzvednout Pope a někam pojem a támhle je! řekla a ukázala na přijíždějícího Popa "Tak pojď" řekla Kie a šly jsme za Popem na loď "Rád tě vidím Annie" řekl Pope a já si sedla na loď a Pope s Kie si něco povídali. Za chvilku jsme přijeli k lodi "Annie ty tu zůstaň a Kie ty pojď semnou" řekl Pope.
Chvilku to trvalo ale za chvilku se na lodi objevil Pope a taky JJ a John B "Rád tě zase vidím" řekl JJ a John B a Pope nastartoval loď a jeli jsme pryč, začali mi vysvětlovat jejich plán kterej vymysleli na Sarah a Kie aby se udobřili. Viděla jsem jak Sarah skáče z lodi ale my už jsme byli daleko.
ČTEŠ
Rafe Cameron and me
RomansaRafe Cameron x Annie Barness Annie je má smyšlená postava. Všechny ostatní postavy patří obx, můj příběh je hodně podobný tomu co se stalo v seriálu ale je tu navíc Annie takže je to trochu jiné. začala jsem psát od 26.8.2021