Ráno jsem se probudila a vůbec jsem si nepamatovala jak jsem se dostala domů. Pamatovala jsem si jen nějaké části ale určitě to byl jen sen přesto mi Rafe Cameron nemohl říct, že mě miluje a nemohli jsme se líbat na pláži to musel být beztak jen sen. Sen který působil až moc živě.
Vstala jsem a šla jsem se do koupelny upravit a převléknout, pak jsem šla dolů a rychle jsem se nasnídala. Na dnešní den jsem byla domluvená s Popem a JJem že jim pomohu rozvážet. Nasedla jsem do auta a jela jsem k Popovi. Když jsem přijela JJ tam už byl. Pomohla jsem jim naložit všechno na lodi a vyrazili jsme.
JJ šel sám a já pomohl Popovi, Pope šel napřed. Uslyšela jsem zvuky a nakonec jsem uviděla jak Rafe mlátí Popa a Topper přihlíží "Děláte si prdel" zakřičela jsem na ně. Rafe mě neposlouchal bouchnul Popa golfovou holí, rozběhla jsem se a strčila jsem Rafa pryč od Popa. "Co děláš Annie" zeptal se naštvaně Rafe, já ho ignorovala a pomáhala jsem Popovi vstát "S takovou špínou by jsi se bavit neměl" řekl Rafe, jen nevěřícně jsem se na něj podívala. Však i já jsem dříve byla pogue. Rafe s Topperem odešli a já pomohl Popovi zpátky na loď.
Za chvilkou přiběhl JJ "To bylo nejlíp vydělaných 100 babek" řekl JJ radostí a naskočil do lodi. „Co se ti stalo s obličejem" zeptal se JJ Popa „Rafe a Topper mě zbili" řekl Pope a já jen kývla. Nemohla jsem uvěřit, že Rafe byl vyřešen tím, co udělal. Pořád jsem přemýšlel nad Rafem a nad tím snem. Zastavili jsme u Topperovi lodě "Annie musíš přísahat že to co uvidíš zůstat jen mezi námi" řekl JJ, já jen kývla. Viděla jsem jak Pope skáče do vody a leze na Topperovu loď a uvolnil špunt. Loď se ihned začala potápět a my rychle odjeli pryč.
Vrátili jsem loď k Popovi tátovi a jeli jsem za Kie a Johnem B surfovat. Bylo to skvělý odpoledne a hlavně jsem po dlouhé době surfovala. Potom jsme jeli k Johnovi B a seděli jsme venku a jen jsme si povídali a usnuli jsme.
Ráno jsem odjela domů, Pope, JJ, Kie a John B jeli dronem hledat vrak lodě. Přijela jsem domů, odemkla a uvidím jsem Rafa s Topperem na gauči "Můžete mi vysvětlit proč jste zbyli Popa nebo spíš ty Rafe proč jsi ho zbyl a Toppere proč jsi jen přihlížel" řekla jsem naštvaně "Annie" začal Rafe "Nebyla jsi tu tři roky a vůbec neví co se tu za tu dobu stalo tak do toho laskavě nepleť "řekl Rafe naštvaným tónem. Vzpomněla jsem si na to, jak všechno vzniklo jen kvůli němu a on mi tady vyčítá, že jsem byla pryč, do očí se mi vrhli slzy "Ty tři roky jsem litovala toho, že jsem tě vůbec nepoznala, kvůli tobě se stalo, aby se stalo se ty a ty mi tady budeš říkat, že se nemám pléct do záležitostí mých kamarádů, kteří tu pro mě byli vždycky i po tom co jsi mi zlomil srdce a ještě jsi si z toho prokázán srandu. Jako vážně Rafe.
Když jsem se probudila měla jsem pořád ubrečený oči, byl čas oběda. Šla jsem potichu dolů zjistím jestli jsem sama doma a nebyla jsem z posilovny jsem uslyšela Kelce, Toppera a Rafa. Ihned jsem se vrátila do pokoje a koukla jsem na mobil přišla mi zpráva od Kie "Dnes je to promítání jdu tam s JJ a Popem nechceš s námi?" odpověděla jsem "Půjdu, sejdeme se tam". Položila jsem mobil a pustila jsem si písničky nahlas. Chvilku jsem tancovala a pak jsem se šla vysprchoval ale voda v mojí sprše netekla tak jsem se rozhodl že půjdu do sprchy dole.
Ze sprchy jsem vyšla jen v ručníku a do někoho jsem ztrčila, byl to Rafe. Podívala jsem se na něj a otočila jsem se a šla jsem pryč, chtěla jsem být od něj co nejdál. Na mě ale chytnul za ruku a přitáhnul si mě k sobě "Pusť mě" řekla jsem ale držel mě tak pevně že jsem se od něj nemohl odtrhnout. Hleděl mi do očí "Kdyby jsi si pamatoval, aby se stalo včera večer po párty tak by jsi mi nikdy neřekla to co jsi mi předtím řekla" řekl Rafe a stále mě držel blízko něj. Já si uvědomila, že ten sen asi nebyl sen ale realita, chtěla jsem něco říct ale ztratila jsem slova a on mě políbil. Slyšela jsem kroky a odtáhla jsem se od něj. A šla jsem pryč, otočila jsem se na něj a viděla jsem, že mě pozoruje, otočila jsem se zpátky a vyběhla jsem rychle schody a vešla jsem do mého pokoje, zavřela jsem dveře a začala jsem se usmívat.
Doufám že se Vám zatím příběh líbí, omlouvám se za případné chyby :)) když tak mi můžete napsat co by jste chtěli vidět v dalších kapitolách.
ČTEŠ
Rafe Cameron and me
RomanceRafe Cameron x Annie Barness Annie je má smyšlená postava. Všechny ostatní postavy patří obx, můj příběh je hodně podobný tomu co se stalo v seriálu ale je tu navíc Annie takže je to trochu jiné. začala jsem psát od 26.8.2021