11. Midsummer

513 20 3
                                    

Přijeli jsem do Island clubu kde se Midsummer konal. Už tam bylo hodně lidí a všichni byli velice formálně oblečení. Uviděla jsem Popa a šla jsem ho pozdravit "Ahooj Pope" řekla jsem když jsem za ním přišla "Je ahoj Annie, sluší ti to" řekl Pope "Děkuju" odpověděla jsem "Promiňte, pane, ale ústřice si musíme loupat sami" uslyšeli jsem jak někdo říká za našimi zády, otočili jsme se a byla to Kie "Mohla bych si ušpinit šaty" dodala Kie "To by jsme přece nechtěli" řekl Pope a všichni jsme se zasmáli "Viděli jste někdy tolik kooks" zeptala se Kie "Jo loni" odpověděl Pope. Ještě chvíli jsme se bavili a najednou jsme slyšeli potlesk. Ward, Rose, Rafe, Sahah a Wheezie právě přišli. Uviděla jsem matku jak na mě mává a šla jsem za ní.

Matka a nevlastní otec stáli ještě s někým, nevěděla jsem kdo to byl protože jsem je nikdy neviděla. "Annie tohle jsou Klonsovi, tohle je jejich syn Dylan" řekla matka a ukázala na kluka. Musím říct že byl hezký. Měl tmavé vlasy a hnědé oči, byl vysoký. "Ráda Vás poznávám" řekla jsem a uviděla jsem Rafa jak držel nějakou holku kolem pasu a smáli se. Nemohla jsem tomu uvěřit. Ta noc pro něj jako nic neznamenala. Když on se bude chovat takhle tak já taky. Podívala jsem se na Dylana "Nechceš jít semnou pro pití" řekla jsem Dylanovi a usmála jsem se "Joo rád" řekl Dylan.

Přišli jsme k baru a objednali jsme si pití. Já si objednala mimosu a Dylan pivo. Vzali jsme si pití a sedli jsme si na židle které byli kolem baru. Dlouho jsme si povídali. Bylo mi s ním dobře a úplně jsem zapomněla na Rafa.

Přišla za námi Sarah "Neseďte tu a pojďte semnou tancovat" řekla Sarah, chytla mě za ruku a táhla mě ven. Přišli jsme ven a Sarah začala tancovat, přidala se i Whezie a Dylan a já pak taky.

Po chvilce za Dylanem přišel jeho otec "Pojď představím tě někomu" řekl Dylanův otec a odvedl si ho pryč. Najednou se tam objevil JJ a dával Sarah nějaký papír "Sluší ti to Annie" řekl JJ a s někým se začal bavit za mými zády a pak začal někam utíkat, okolo mě prošel Rafe jako kdybych byla vzduch a všimla jsem si že pronásleduje JJ. Šla jsem za nima. Když v tom mě zatavila Kie "kam jdeš" zeptala se Kie "Viděla jsem JJ a pronásledoval ho Rafe" řekla jsem "Annie doufáme že jsi se s Dylanem dobře bavila, on a jeho rodiče a také Cameronovi k nám přijdou na večeři" řekla matka když procházela okolo mě se sklenkou vína v ruce, určitě jich už pár v sobě měla. S Kie jsme uviděli jak JJ vyvádí nějakej security."Pusťte ho" křičela Kie "Nemůžete ho prostě vykopnout. Já jsem ho pozvala" křičela Kie, vedle mě se objevil Rafe a začal se smát, naštvaně jsem se na něj podívala "Kiaro, přestaň" řekl Kie táta "Jsem tu členkou" Kie ještě řekla. "Povinna chlastací hodinka, Kie, Pope a ty taky Annie, Rixonův záliv. Jdeme" křičel JJ, Rafe mě chytnul za ruku aby mě zadržel ale já jsem škubla rukou a běžela jsem za Kie která běžela za JJ.

Seděli jsem u ohně "Za tohle mě táta zabije tak proč máme tu povinnou schůzi" řekl Pope. John B se podíval na JJ a John B nám začal povídat o zlatu a co zjistil, že zlato je pořád na ostrově. Ukázal nám i dopis od Denmarka Tannyho."O půlnoci dorazí Sarah Cameronová a přinese nám tu původní mapu" řekl John B "Počkat proč Sarah" zeptala se naštvaně Kie. John B nám řekl o jeho výletu do Chapel Hill se Sarah, samozřejmě že Kie se to vůbec nelíbilo, nemá ráda Sarah.

Seděli jsme v autě a John B šel na sraz se Sarah, Kie stále protestovala ale John b stejně šel. Kie se dohadovala s JJ a Popem, já zatím přemýšlela o Rafovi a Dylanovi. Najednou jsme slyšeli jak někdo volá o pomoc. Hned jsme vyběhli z auta a uviděli jsme Sarah jak sedi u Johna B kterej ležel na zemi a nehýbal se "Topper ho strčil" řekla Sarah se slzami v očích. Uviděla jsem Toppera jak jde k jeho auta a běžela jsem za ním. Topper nastoupil do auta a já rychle taky aby nikam neujel "Proč jsi shodil Johna B" naštvaně jsem se zeptala Topper "Hele já za to nemůžu to zábradlí bylo ztrouchnivělé a nevěděl jsem že spadle" řekl Topper "Co jsi tam vůbec dělal" zeptala jsem se ho znovu teď už trochu klidněji když jsem věděla že to nebylo úmyslný "Šel jsem za Sarah, měl jsem podezření že mě podvádí s to se potvrdilo jen jsem nevěděl že mě podvádí s ním" řekl Topper naštvaně. Viděla jsem jak přijíždí sanitka a Johna B dávají na nosítka, Sarah šla do sanitky s ním a ostatní běželi zpět do auta, ani si nevšimli že s nimi nejsem. Byla jsem z toho smutná ale popravdě mi přišlo že po mém příjezdu už to nebylo stejný jako předtím, vzali mě zpátky ale většinu věcí podnikali beze mně. Topper mě vyrušil ze myšlenek "Jedeš semnou nebo ne" řekl a já jen kývla na souhlas.

Projeli jsme kolem našeho domu ale nezastavili jsme "Kam to jedem" zeptala jsem se Toppera "Na takovou menši párty na pláž" řekl Topper.

Sice jsem psala že další díl vyjde až zítra ale stihla jsem ho dopsat už dnes :)) chci se předem omluvit, že možná kvůli škole budu vydat méně než teď ale pokusím se psát hodně o víkendech :)) a chci vám poděkovat že čtete můj příběh <3

Rafe Cameron and meKde žijí příběhy. Začni objevovat