9. Promítání

528 22 3
                                    

Přišla jsem na promítání a ihned jsem uviděla Kie, JJ a Popa. Šla jsem za nima a pozdravila jsem je. Pomohla jsem jim vybalit židle. Já a Kie jsme šly pro pití "Dobrý den, dvě pepsi prosím" řekla Kie na prodavače. Najednou se vedle Kie objevil Rafe "Ahoj Kie, Jak to jde" řekl Rafe, mě si nevšiml. Ještě dodal "Vyřiď kámošovi že víme co provedli" já se otočila že půjdu a zaslechla jsem "Promiň o kom to mluvíš" řekla Kie "On už bude vědět" řekl Rafe, já už byla pryč od nich a Kie šla hned zamnou. Přišli jsme za Popem a JJ a Kie "Přešel zamnou Rafe a budu citovat říkal vyřiď tvýmu kámošovi že víme co udělal" řekla Kie když jim podávala limonády. "Kde je" zeptat se JJ "Tamhle" řekla Kie a zjistí na Rafa, Toppera a Kelce. JJ a Pope si začaly něco povídat a pak vzali JJ jeho batoh "JJ řekni mi že jsi si sem nevzal zbraň" řekla Kie "Jsou tady malé děti" zvládají ještě Kie "Ne nevzal jsem jí, všechno je v pohodě Kie" řekl JJ " Fajn dík teď jsi mě tedy přesvědčil "řekla Kie" Žádná tajemství mezi pogues, o čem to sakra Rafe mluvil "musí ještě Kie, koukla jsem se na Popa a JJ" Kie dneska se to možná semele "řekl Pope" Co se jako semele, co jste dokázali "vyptávala se pořád Kie, JJ se podíval ne mě a na Popa" Zapírat, zapírat "šeptal JJ. Film začal a všichni ztichli. řekla Kie "Žádná tajemství mezi pogues, o čem to sakra Rafe mluvil" musíme ještě Kie, koukla jsem se na Popa a JJ "Kie dneska se to možná semele" řekl Pope "Co se jako semele, co jste dokázali" vyptávala se pořád Kie , JJ se podíval ne mě a na Popa "Zapírat, zapírat" šeptal JJ. Film začal a všichni ztichli. řekla Kie "Žádná tajemství mezi pogues, o čem to sakra Rafe mluvil" musíme ještě Kie, koukla jsem se na Popa a JJ "Kie dneska se to možná semele" řekl Pope "Co se jako semele, co jste dokázali" vyptávala se pořád Kie , JJ se podíval ne mě a na Popa "Zapírat, zapírat" šeptal JJ. Film začal a všichni ztichli.

Už byla tma a film stále běžel, uslyšela jsem jak Pope něco říká JJ a pak vstali a řekli, že jsou na záchod. Šly ale za promítací plátno. Uviděla jsem jak za nima jde Rafe, Topper a Kelce, "Kie koukej" sledoval jsem na ty tři. Kie vstala a šly jsme za nima. 

Přiběhli jsme a vidíme že už se perou, Kie hned skočila na Toppera ale Rafe ji chytil a shodil ji na zem. Běžela jsem za Kie "Jsi v pohodě" zeptala jsem se jí, ona rychle vstala a hledala neco v JJ batohu. Viděla jsem že Rafe mlatí JJ a Kelce ho drží, běžela jsem za nima a začal jsem mlátit Rafovi do zad toho toho nechal. Rafe mě ale chytil a odhodil mě na zem, spadla jsem na ruku. Hodně mě bolela, všimla jsem si, že hoří plátno a všichni začali utíkat. Chtěla jsem běžet za Kie ale někdo mě chytil za ruku a táhl mě za ním, byl to Rafe. 

Když jsme se zastavili "Promiň nechtěl jsem" řekl Rafe a opatrně mi chytnul za ruku, na tu kterou jsem spadla "Auu" zakňučela jsem, hodně mě to bolelo "Pojď vezmu tě k nám a podívám se ti na tu ruku" řekl Rafe " Nikam s tebou nejdu "odpovím, když v tom si mě přehodil přes rameno" Když nejdeš tak si tě odnesu "řekl Rafe a začal se smát.

Dorazili jsme k sídlu Cameronů. Rafe mě sundal z jeho ramena "Teď už snad půjdeš po svých" řekl, otevřel dveře a vstoupil dovnitř, já šla hned za ním. Přišli jsme do kuchyně "Sedni si sem" řekl Rafe a ukázal na kuchyňskou linku. Sedla jsem si. Rafe někam odešel ale za chvilku byl zpět a nesl lékárničku. "Ukaž mi tu ruku" řekl Rafe, zvedla jsem ruku směrem k němu až teď jsem si všimla že mám ruku celou odřenou. Rafe vzal čistič ran a nastříkal mi to na ruku a pak mi ji zavázal obvazem. Slezla jsem z linky a byla jsem odhodlaná jít domů ale Rafe mě chytl za nezraněnou ruku a přimáčkl mě ke zdi. Naše obličeje byli jen pár milimetrů od sebe a hleděli jsme si do oči, v tich jeho očích jsem se ztrácela. Hrozně jsem ho chtěla políbit ale můj mozek se vrátil do reality "Co děláš Camerone" zeptala jsem se "Ale ale tady někdo začal s příjmením, Barnesová" řekl Rafe a odstoupil kousek ode mě "Neodbíhej od tématu" řekla jsem "Ale já zapomněl otázku" řekl a začal se usmívat. Jen jsem protočila očima a nic jsem neřekla, on se pořád usmíval "Já... Už bych měla jít domů" řekla jsem a otočila jsem se že půjdu. "Nee, nechoď prosím.... Já nechci být sám, zůstaň" prosil mě Rafe "Dobře tak já zůstanu" řekla jsem. Rafe mě chytl za ruku " Pojď pustíme si nějakej film" řekl a šly jsme do obýváku.

Rafe Cameron and meKde žijí příběhy. Začni objevovat