Cestou jsme ještě vyzvedli Sarah. Když jsme přijeli bylo tam už hodně lidí. Vystoupili jsme z auta a následovala jsem Sarah a Toppera dovnitř. "Půjdu pozdravit pár lidí" řekl Topper a odešel "Pojď představím tě pár lidem" řekla Sarah, chytla mě za ruku a táhla mě za jednou skupinkou, byli tam dva kluci a jedna holka. Všichni jsme se navzájem představili začala jsem si povídat s jedním tím klukem jmenoval se Jake, byl vtipnej a hezkej.
Celkem dlouho jsme si povídali, Sarah už odešla někam za Topperem a já tam zůstala s Jakem, Elis a Davem. Všichni byli hrozně fajn. Slyšeli jsme jak někdo říká že Topper je na střeše tak jsme šli ven a stál na střeše i se Sarah sledovali jsme je "On beztak skočí" řekl Jake "Nee na to nemá" odpověděl mu na to Davem, Elis a já jsme se tomu jen zasmáli. A za chvilku Topper se Sarah v náručí skočil do bazénů.
Vrátili jsme se zas dovnitř a viděla jsem Rafa, Elis za ním šla a on ji něco šeptal. Elis se vrátila "Prej to má máme jít do sklepa" řekla Elis "Co má" zeptala jsem se "Pojď a uvidíš" řekl Jake a usmál se. Šli jsme do sklepa, tam už seděl Rafe a pár dalších lidí. Šňupali koks. "Dáš si s námi" zeptal se Jake, v Paříži jsem ho už párkrát měla tak jsem se rozhodla že si dám taky, "Jasně" odpověděla jsem a šla jsem si s nimi sednout na gauč, Rafe mě uviděl a udiveně mě sledoval jak si dávám lajnu. "Nechceš jít jinam třeba pro pití" zeptal se mě Jake, přikývla jsem a šli jsme si pro pití. Šli jsme tancovat, otočila jsem se k místu kde před tím seděl Rafe. Stále tam seděl a sledoval mě, každý můj pohyb. Lehce jsem se na něj usmála a otočila jsem se zpátky k Jakovi, ten mě chytil za boky přisunul si mě blíž k němu. Dal mi pusu a začal mi šeptat do ucha "Víš nahoře je volnej pokoj tak tam můžeme jít a pokračovat" řekl a začal se usmívat, mě se ten nápad nelíbil. Snažila jsem se dostat od něj co nejdál ale nešlo to, stále mě ještě držel za boky, teď už pevněji abych nemohla utéct. Najednou se vedle mě objevil Rafe "Hele kámo měl bys jí pustit myslím že se jí to nelíbí" řekl Rafe. Jake se na něj podíval a bylo vidět že se ho bál tak mě pustil a odešel "Děkuju" řekla jsem Rafovi. Uviděla jsem Toppera a šla jsem za ním už jsem tam nechtěla být a chtěla jsem pryč "Toppere můžeme jet už domů, jsem unavená a moc mě to tu nebaví" řekla jsem "Ale noták Annie vždyť se to teprve rozjíždí, já ještě nechci domů" řekl Topper, za mnou jsem uslyšela "Já klidně vezmu Annie domů stejně jsem chtěl už jet" řekl Rafe."Dobře tak jeďte bezpečně" řekl Topper, než jsme odešly tak Rafe něco zašeptal Topperovi a ukázal na koks na stole.
Vyšli jsme ven a Rafe šel k jeho motorce "Na vem si moji helmu já ji mít nemusím" řekl a podal mi jeho helmu, neuměla jsem ji zapnout takže mi s ni pomohl "Děkuju" řekla jsem on se jen usmál. Sedla jsem si za něj na motorku a chytla jsem ho kolem pasu. Hrozně hezky voněl.
Rafe zastavil u pláže, začala jsem na sobě cítit ten alkohol a koks "Tady ale já nebydlím" řekla jsem a začala jsem se smát "Půjdeme se projít" řekl Rafe. Slezli jsme z motorky a Rafe mi pomohl sundat helmu. Jak jsem byla opilá tak jsem se trochu motala takže mě Rafe chytil za ramena a vedl mě k lehátkům. Sedli jsme si vedle sebe a já si o něj opřela hlavu "Tohle je hezký" řekla jsem "Co myslíš" zeptal se Rafe "Moře, my dva a ten klid" odpověděla jsem "Ráno jsi to už nebudeš pamatovat" řekl Rafe "Budu" odpověděla jsem a podívala jsem se na něj, byl tak hezkej a ty jeho modrý oči, úplně jsem se v nich ztrácela. Najednou mi dal pusu a já mu ji oplatila, byl to ten nejlepší polibek kterej jsem kdy zažila a taky jsem na tohle čekala tak dlouho. Odtáhl se "Vím že jsi to ráno pomatovat nebudeš proto jsem to udělal a taky jsem ti chtěl říct že před třemi lety jsem ti lhal o tom co k tobě cítím. Miloval jsem tě taky jen jsem se bál ti to říct a vlastně tě stále miliju Annie" řekl a já se na něj nevěřícně podívala a dala mu pusu "Škoda že jsi to ráno pamatovat nebudu tenhle večer a tuhle chvíli a chci abys věděl že tě taky pořád miluju" řekla jsem
ČTEŠ
Rafe Cameron and me
RomanceRafe Cameron x Annie Barness Annie je má smyšlená postava. Všechny ostatní postavy patří obx, můj příběh je hodně podobný tomu co se stalo v seriálu ale je tu navíc Annie takže je to trochu jiné. začala jsem psát od 26.8.2021