Ráno jsem se vzbudila a vedle mě byl Rafe, spal tak klidně že jsem ho jen pozorovala. Pak otevřel oči "Ty mě sleduješ" řekl "Ne, já spim" řekla jsem se zavřenýma očima "To určitě" řekl a usmál se, teď už jsem měla otevřený oči. "Půjdem si udělat snídani" zeptala jsem se ho, on jen kývnul. Vstali jsme a šli jsme do kuchyně. Vyndala jsem z ledničky vajíčka a pár dalších věci a začali jsme připravovat snídani. Rafe pustil písničky "Smím prosit" řekl a natáhl mně ruku "Samozřejmě" odpověděla jsem. Začali jsme tancovat. Kdyby nás někdo v tu chvíli viděl tak by si pomyslel že jsme z nějakýho romantickýho filmu kde je zrovna taková romantická scéna která by se v realitě nikdy nestala. Pak něco vyndal z kapsy. Byla to krabička, otevřel jí a tam byl prstýnek "Nelekej se, není to úplně tak zásnubní ale jednou by mohl, teď to bude jen takový že si slíbíme že spolu budeme ve všem dobrým i zlým, a jednou místo něj bude zásnubní" řekl Rafe a já na něj jen koukala protože jsem nic takového nečekala " Tak vezmeš si ten prstýnek a slíbíme si že spolu budeme ve zlým i v dobrým" řekl nervózně Rafe "Anoo" vykřikla jsem nadšením. Rafe vyndal prstýnek z krabičky a dal mi prstýnek na prst. Byl nádherný, byl zlatý s malým kamínkem. "Ten je nádhernej" řekla jsme a objala jsem Rafa. V tu chvíli jsem si uvědomila že on je pro mě vším a že o něj nikdy nechci přijít. "Rafe jsem hrozně vděčná že jsme si k sobě našli cestu a že jsme spolu, nevim co bych bez tebe dělala, hrozné moooc tě miluju a myslím nebo spíš vím že jsi moje životní láska" řekla jsem a byla jsem trochu nervózní z toho co na to on řekne "Annie já nikdy nebyl do někoho zamilovanej tak jak jsem do tebe, jsem rád že jsi moje a já jsem tvůj, hrozné lituji toho že jsme spolu nemohli být už tehdy a že jsi byla pryč, za ty tři roky jsme mohli zažívat co zažíváme teď a děkuju že jsi semnou kdykoliv potřebuju" řekl Rafe a měl v očích slzy "Ale notak nebreč" řekla jsme a objala jsem ho. Pak už jsme vzali vajíčka a šli jsme snídat.
Po snídani jsem vzala talíře a dala jsem je do myčky "Já si půjdu něco zařídit s otcem ale uvidíme se večer" vstal a odešel. Říkala jsem si že už musím mým kamarádům říct o Rafovi. Šla jsem za nima na molo, byl tam John B, Kie a JJ "Lidi musím vám něco říct... já chodím s Rafem, než začnete říkat že je to hajzl a ať si s ním nezačínám" nestačila jsem to doříct "Já věděla že k němu něco cítíš a myslela jsem si že se dáte jednou dohromady" řekla Kie a začala se smát "Takže ti to nevadí a vám ostatním" zeptala jsem se "Je to kook a nemám ho rád ale jestli jsi s ním šťastná tak mi to sice vadí že je to zrovna on ale tak nebudu ti bránit v tom s kým chodíš" řekl JJ a ostatní s nim souhlasili.
Seděli jsme tam dlouho a bavili jsme o tom že když já a Rafe se vezmeme a John B a Sarah se vezmou, takže budeme nakonec příbuzný, bavili jsme se i o plno další blbostech "Lidi" uslyšeli jsem Popa a viděli jsme jak běží za náma na molo "Běžel jsem celou cestu" řekl zadýchaně Pope " Jseš v pohodě" zeptala jsem se ho "Co pohovor" zeptal se JJ "Ani se neptej" odpověděl Pope "Úžasný" řekl John B "J.b, dívej je mi to líto a mám taky důležitou informaci" řekl Pope, všichni se na něj podívali. Začal nám vykládat o tom jak přišel na to že Ward má zlato a chce s ním odletět pryč. Všichni jsme vstali a šli jsme do auta a jeli jsme na letiště. Kde měl být Ward se zlatem.
Po dlouhý cestě jsme přijeli na letiště. Zastavili jsme za plotem a viděli jsme jak krabice se zlatem nakládají do letadla, pak přijelo auta a z něj vystoupil Ward a táhl Sarah do letadla. Všichni jsme mysleli že Sarah řekla Wardovi o zlatu a John B z toho byl špatnej, myslím že ji fakt miluje ale pak jsme uviděli že se Sarah snaží Wardovi utéct ale pak ji stejně dotlačit do letadla a zavřel dveře. John B se rozeběhl k autu a odjel. Já, Pope, Jj a Kie jsme tam stáli a sledovali jsme kam jede. Vůbec jsme neměli tušení co dělá. Jel před letadlo, chtěl ho zastavit. JJ uslyšel policejní houkačku a běžel pryč nechtěl totiž mít problémy, už stačí že vzal na sebe to s tou Topperovo lodí ale taky nechápu proč matka musela dávat zatykač a proč chtěla ty peníze ale myslím že to bylo kvůli tomu co se dělo před třemi lety. Kie a Pope běželi za Jj, já tam zůstala a sledovala jsem Johna. Letadlo včas zastavilo a Ward vyšel ven a za ním i Sarah která běžela za Johnem.
Omlouvám se tahle kapitola je trochu kratší, mám toho ve škole moc a tak trochu nestíhám ale snad se vám takhle kapitola líbila :))
ČTEŠ
Rafe Cameron and me
RomanceRafe Cameron x Annie Barness Annie je má smyšlená postava. Všechny ostatní postavy patří obx, můj příběh je hodně podobný tomu co se stalo v seriálu ale je tu navíc Annie takže je to trochu jiné. začala jsem psát od 26.8.2021