6. Obálka

526 21 0
                                    

Zastavili jsme na hřbitově a šli jsme k nějaký hrobce, hledali jsme vzkaz který mel být od otce Johna b. Najednou na nás začalo něco syčet a byl to had nenávidím hady. Lekla jsem se ale JJ na něj začal stěkat "Bojí se psů" řekl JJ. Našli jsme nějaký tunel kde byla nějaká obálka John b ji vzal, a v tom se tam objevili policajti tak jsme se radši skovali. Potom jsme utekli a odjeli jsme pryč zpátky k Johnovi B. 

Když jsme dorazili John otevřel obálku a byl tam diktafon hned ho zapnul a poslouchali jsme zprávu od Johna B táty. Povídal o Merchant Royal a že tu loď našel. Seděli jsme u ohně a povídali jsme co uděláme s penězma "Já vám je nechám mám jich dost od rodičů" řekla jsem a usmála jsem se. Připili jsme si na novou šlechtu a šly jsme spát.

Druhý den ráno jsme vyrazili na loď. Já a Kie jsme se opalovali v plavkách. Proti nám jela nějaká luxusní loď kterou kluci obdivovali, já hned poznala že to byla Topperova loď. Když jsme přijeli blíž viděla jsem že na lodi je Topper, Sarah, Kelce a Rafe. Když jsme jeli okolo viděla jsem jak si mě Rafe a Kelce prohlíží, JJ si toho všiml "Nekoukejte tak ta teď patří k nám" řekl JJ a začal se smát. Rafe se jen ušklíbl a díval se na mě dál, já se na něj podívala taky a ukázala jsem na něj prostředníček a začala jsem se smát a JJ semnou. Kie ještě řekla něco Sarah. Za chvilku už jsme byli od nich daleko. "Proč na tebe Rafe tak koukal" zeptal se Pope "a taky Kelce" dodala Kie "Já si myslím že nám závidí že tak sexy kook holka se radši baví s náma než s nima" řekl JJ a všichni jsme se začali smát.

Přijeli jsme do Country Clubu kam nás JJ protáhnul protože tam pracoval. Ja a Kie jsme sice byli členky klubu ale stejně jsme šly s nima. Šli jsme do místnosti s počítačem a hledali jsme informace na mapě. Když jsme šli zpátky potkala jsem matku a zastavila jsem se u ní "Ahoj zlatíčko co tady děláš" zeptala se mě matka "Byla jsem tu s Kie" odpověděla jsem "A taky pogues že " zeptala se, přikývla jsem. Trochu jsem se bála její reakce "Nerada tě s nima vidím ale myslím že jsi se už dost poučila a víš jak se máš chovat a pojď vezmu tě domů" řekla a já s udivením že se mě nesnaží rozmlouvat že se bavím s pogues šla za ni do auta.

Za chvilku jsme přijeli domu "Ahooj dneska jdu na tu párty ke Kelcovi, Annie pojď semnou" řekla a matka se usmála "Měla by jsi jít aspoň uvidíš lidi  které jsi dlouho neviděla" řekla matka "Dobře tak já se jen skočím převléknout" řekla jsem a odešla jsem do pokoje vzala jsem si uplé šaty v volnými zády a tenisky, rozpustila jsem si vlasy a vzala jsem si kabelku a do ní jsem si dala mobil. Šla jsem dolů "Sluší ti to, dobře se bav a Toppere ohlídej jí" řekla matka. Nasedli jsme do auta a jeli jsme na párty.

Rafe Cameron and meKde žijí příběhy. Začni objevovat