14. Zlato

438 19 1
                                    

S klukama jsme přijeli k Johnovi B a dali jsme si pár piv a pak JJ vytáhnul trávu "Dáme si" zeptal se JJ "Jasně že joo" řekla jsem "Já si nedám" řekl Pope "Já taky ne" řekl John B "Tak si dáme jen my dva" řekl JJ a usmál se na mě.

Už se stmívalo a já šla domů, byla jsme ještě trochu zhulená a doufala jsem že doma nikdo nebude. Naštěstí byla všude tma. Otevřela jsem dveře a slyšela jsem zvuky. Byl to Topper, Kelce a Rafe koukali na film, povídali si a pili pivo "Nazdárek" řekla jsem když jsem stála mezi dveřma. Musela jsem mít velký oči protože Topper se mě zeptal "Ty si hulila" a koukal na mě, všichni tři na mě koukali "Jen trochu, to nic není jsem úplně v pohodě" řekla jsem "Já ji odvedu do pokoje a postarám se o ni" řekl Kelce "Ne já to zvládnu sama" řekla jsem a koukla jsem na Rafa a mrkla jsem na něj, jako znamení aby šel semnou "Já ji odvedu a hned se vrátím" řekl Rafe, vstal a šel ke mně. Mně se zatočila hlava a skoro jsem spadla ale Rafe mě chytil a vzal mě do náručí a nesl mě do mojí postele "Děkuju můj zachránce" řekla jsem když mě položil do postele "Nemáš zač a teď se trochu prospi" řekl a vstal ale ja ho chytla za ruku "Zůstaň semnou" řekla jsem a on si sednul na postel "Nemůžu.. je tady Topper a Kelce a" nedořekl to a dala jsem mu pusu, on mi ji dal taky a chvíli jsme se líbali. Pak se odtáhl "Já už půjdu ať to není podezřelí" řekl a vstal "Přijdu večer" dodal ještě usmál se a rychle se vrátil a dal mi rychlou pusu. Pak už odešel.

Byla skoro půlnoc a najednou jsem slyšela hlasitou hudbu. Vstala jsem a šla jsem se pomalu podívat dolů kdo to je. V obýváku jsem uviděla Rafa, Toppera a Kelce jak tancujou s nějakýma holka, teda jedinej Rafa tancoval sám a od holek se držel dál. Byli sjetý. Přišla jsem za nima "Co tady pořádáte za párty" zeptala jsem se "To byl Topperův nápad" řekl Kelce, uviděla jsem jak Rafe ke mně jde "Pojď semnou tancovat" řekl Rafe a chytnul mě za ruku "Neboj oni jsou tak sjetý že si zejtra nebudou nic pamatovat" řekl Rafe a dal mi pusu, pak mě chytnul kolem pasu, já jeho kolem krku a tancovali jsme. Tancovali jsme dlouho. Pak jsme šli ke mně do pokoje a znovu jsme se spolu vyspali. Byla to nezapomenutelná noc.

Ráno jsem se vzbudila a Rafe byl pryč. Vzala jsem do ruky mobil a četla jsem zprávu od Jj, že jedou pro Kie a Sarah a vyzvednou mě.

Přijížděli jsme k lodi kde jsme včera nechali Kie a Sarah "Zapomněli jste si klíče nebo co" křičel Pope "Musíte uznat že to bylo vtipný" řekl John B když jsme k nim přijeli. Pak na nás Kie a Sarah zkoušeli hrát že se nemají pořád rády ale my jsme jim na to neskočili.

Jeli jsme autem a pak jsme zastavili před nějakým domem kde mělo být zlato. Rozdělili jsme se. Já jsem šla s JJ, Johne B a Popem, a Sarah šla s Kie měli odlákat pozornost. Šli jsme pod dům do nějakýho sklepa. Připravili jsme věci aby se John B mohl zpustit do studny. Začali jsme Johna B pomalu spouštět do studny "Můžete spouštět dál" slyšeli jsem Johna b "Stop, jsem nad nějakou břečkou" řekl John b "Máme tě vytáhnout" zeptal se Pope "Ne jen spouštějte dál" řekl John B "Tak jo, jsem na dně" řekl po chvilce John B "Jak to tam vypadá" zeptal se Pope "Hůř než jsem myslel" řekl John B. Po chvilce "JJ, vytáhni mě" začal řvát John B a začali jsme ho pomalu tahat ven "Počkej te,ne" řekl John B ale už klidněji "Myslím že jsem něco našel dodal John B "Cos říkal" zeptal se Pope "Dejte mi chvilku" řekl John B. John se dlouho neozýval "Johne jseš v pohodě" zeptal se Pope "Jsou tam nějaký mrtvoly" zeptal se JJ. Najednou přiběhla Sarah a Kie a řvali na nás že Crainová už jde "Johne Vylez ven" řval JJ "JJ už lezu" řekl John B. Všichni jsme začali tahat Johna B ven a když byl venku tak jsme rychle běželi do auta. V autě "Já to našel" řekl John B "JJ jeď" řvala Kie a Pope na JJ. Všichni jsme si povídali a najednou John B neco vytáhnul z kapsy, bylo to zlato. Všichni se na něj podívali "Co to je" zeptala se Kie "Ne to kecáš" řekla Sarah "John B to dokázal" řval JJ a všichni se radovali. Nikdo tomu nemohl uvěřit.

Večer jsem přespala u Kie a druhej den jsem jí šla pomáhat k ní do restaurace. Večer jsem psala Rafovi ale pořád se neozval. Po práci jsme šly s Kie za ostaníma. Já, Kie a Sarah jsme koukali na plánek studny kterej John B nakreslil a povídali jsme o plánu jak to zlato dostaneme ven. Kie s JJ pak začali rozstavovat zlato aby jsme ho v zastavárně mohli prodat.

Rafe Cameron and meKde žijí příběhy. Začni objevovat