Ráno jsem se vzbudila kolem 8 hodiny, koukla jsem na mobil a viděla jsem zprávu od Kie "Dnes přijď k nám do restaurace, pak půjdeme k Johnovi B. A přijď co nejdříve to půjde :))" odpověděla jsem " Ok, budu tam tak za hodinu" vstala jsem a šla jsem do koupelny, učesala jsem si vlasy, vyčistila jsem si zuby a upravila jsem se.
Stále ještě v pyžamu jsem šla do kuchyně "Dobré ráno" řekla jsem "Dobré ráno zlatíčko pospíchám do práce ale udělala jsem ti snídani, uvidíme se večer" řekla matka a odešla. Pořád jsem si nemohla zvyknout na to že na mě byla tak milá. Všimla jsem si na stole snídaně o které matka mluvila, vzala jsem si snídani a sedla jsem si na gauč a pustila jsem si televizi. Myslela jsem že jsem doma sama ale nebyla jsem, slyšela jsem kroky a najednou přišel Topper "Dobré ránko, co máš dnes v plánu" zeptal se mě Topper " Po snídani jdu za Kie a pak něco podniknem" řekla jsem " To snad ne, přece se zase nebudeš bavit s těma pogues" řekl Rafe když přišel za námi do kuchyně "Co ti na nich ta vadí jsou to moji kamarádi" řekla jsem " Můžeš mít lepší kamarády" řekl Rafe, začala jsem se smát " Tím myslíš jako koho? Sebe?" zeptala jsem se " Jistě ja jsem lepší než nějaký špinavý pogues" řekl Rafe "Nemyslím si" řekla jsem a zvedla jsem se z gauče a odešla jsem "Toho budeš litovat" slyšela jsem jak si to Rafe řekl potichu pro sebe.
Převlíkla jsem se, udělala jsem si culík na vlasech, vzala jsem telefon a klíče od auta a vyrazila jsem z pokoje. Doufala jsem že Topper a Rafe už budou pryč, ale nebyli. Slyšela jsem jak se něčemu smějí rychle jsem prošla o začala jsem si obouvat boty když v tom "To jako vážně jdeš za těma pogues" zeptal se Rafe, já se na něj jen podívala a ukázala jsem mu prostředníček, otevřela jsem dveře a bouchla jsem s nima. Rychle jsem šla do auta protože jsem chtěla být od tam tud pryč. Nechápala jsem proč teď tak neměl rád pogues, dříve je nemusel ale nevadili mu. Radši jsem si zapnula písničky a zpívala jsem si.
Když jsem dorazila do restaurace kterou vlastnili Kie rodiče, zaparkovala jsem a šla jsem dovnitř. Kie mě hned uviděla a šla zamnou "Sedni si tu na chvilku ještě musím počkat než přijdou rodiče abych mohla odejít, nechceš zatím něco k pití" zeptala se mě Kie " Dám si kolu a zatím si sednu tam do rohu" řekla jsem, Kie se usmála a odešla.
Asi tak za hodinu přišli Kie rodiče a my jsme šly, sedli jsme si do auta a vyjeli jsme "Pusť tam nějaký dobrý písničky" řekla jsem Kie "Rozkaz šefe" řekla Kie a zasmála se. Pustila tam její oblíbený playlist. Zpívali jsme. Po chvilce jsme dorazili k Johnovi B, už tam byl i JJ a Pope.
Sedli jsme si na verandu a JJ nám začal vyprávět co se jim s Johnem stalo před chvilkou. Byli prej u nějaký přestřelky. Kie mi cestou tam řekla že už po nich někdo střílel pár dní před tím a že našli nějakou loď. John B začal povídat něco o kompase jeho táty, pak jsme šly do jeho pracovny a něco jsme hledali. John B povídal o kompasu a jak se dostal k jeho otci. Najednou jsme uslyšeli zvuky, byli tam ti lidé kteří po tich před tím stříleli. Utekli jsme oknem a schovali jsme se v kurníku u slepic. Po chvíli odjeli. Všem se nám ulevilo. Nasedli jsem do Johnova auta a vyjeli jsme. Cestou se John b dohadoval že jeho otec je pořád naživu a všechno možný, snažili jsme se zjistit co znamenala zpráva na kompase kterou jsme našli. Zastavili jsme před majákem John B a Kie šli dovnitř a já zůstala s Popem a JJ. Povídali jsme si, oni mi řekli co se stalo s John b otcem. Bylo mi ho líto. Slyšeli jsem policejní sirény a tak jsme nasedli do auta a odjeli jsme. Dojeli jsme k John B domu, rozloučila jsem se s klukama a sedla jsem do mého auta a jela jsem domů.
Po příjezdů domů jsem napsala Kie jestli jsou v pohodě. Vystoupila jsem z auta a šla jsem do domu. Přivítala jsem se s matkou " Za pár dní je Midsummer měly by jsme ti jet koupit šaty, nejlépe dnes" řekla matka "Můžeme jet klidně teď" odpověděla jsem. Vstali jsme a šly jsme do auta. Přijeli jsme před obchod se šaty, za výlohou měli plno krásných šatů. Vešly jsme dovnitř, vzala jsem si pár šatů do zkušební kabinky. Do oka mi padli světle modré, dlouhé, krajkové šaty. "Nejvíce se mi líbí tyhle" řekla jsem matce, matka byla na telefonu a podívala se na mě "Dobře tak je koupíme" řekla matka. Zaplatila šaty a šly jsme do auta a jely jsme domů. Cestou mi napsala co se stalo a že mám přijet k nim do restaurace. Matka měla Kie ráda "Můžeš mě prosím vyhodit před Kie rodičema restaurací? Kie se chce semnou sejít" řekla jsem ji, souhlasila.
Zastavili jsem před restauraci rozloučila jsem s matkou a šla jsem dovnitř byla tam Kie a obsluhovala. Přišla zamnou a začala mi vyprávět co se stalo na majáku a že ji John B dal pusu a že je pak policie zatkla. Když mi to dořekla přišel Pope ať s nima jedem někam, nevěděli jsme kam. Kie okamžitě "Nikam s váma nejedu zůstávám tady a Annie je tu semnou" odpoěděla. Pope odešel a za chvilku přišel John b a s Kie si to vyřikali a zachvilku jsme seděli už v autě a někam jsem jeli. Byla už tma a já radši matce napsala že přespím u Kie " Nevadilo by vám kdybych si zahulil, byl to dlouhej den stalo se hodně divnejch věcí, daté si taky čouda" řekl JJ, "Já si držím čistou mysl" řekl ihned Pope "Já si dám" řekla jsem a usmála jsem se na JJ, ve Francii hodně lidí kouří takže jsem si jednou za čas zahulila a nikomu to nevadilo. JJ ještě přemlouval Popa ať si taky dá když v tom začal John B povídat o jeho plánu a že to s majákem byl špatnej nápad.
ČTEŠ
Rafe Cameron and me
RomanceRafe Cameron x Annie Barness Annie je má smyšlená postava. Všechny ostatní postavy patří obx, můj příběh je hodně podobný tomu co se stalo v seriálu ale je tu navíc Annie takže je to trochu jiné. začala jsem psát od 26.8.2021