Muzyka dla moich uszu

1K 114 100
                                    

Nie spodziewałem się, że George ma sprzęt do nagrywania muzyki w domu. Naprawdę dużo tego było. Jednak kiedy przeskrolowałem wcześniej jego kanał, żadnej piosenki nie wypuścił.

- I jak Dream? Nagrywamy? Chciałbym zobaczyć jak śpiewasz. - zachichotał George wybudzając mnie z rytmu.

Teraz sobie uświadomiłem jaki piękny był dla mnie jego śmiech. Ta blada, chociaż piękna skóra podkreślała jego kontury twarzy, a oczy niczym gorzka czekolada, potrafiły się patrzeć w moje oczy niczym szmaragdy.

- Jeżeli nie chcesz nagrywać, możemy tylko zacząć śpiewać. - głos George stał się o wiele cichszy niż przedtem.

- Nie! Nie o to chodzi, tylko po prostu.. zamyśliłem się trochę. - odparłem po czym spojrzałem na jego gitarę.

- Jeżeli chcesz mogę grać na gitarze.

- Nie wiem czy spodoba ci się mój głos. - zawstydziłem się.

- Jeżeli mi się spodoba to zabierasz mnie dzisiaj do restauracji koło szkoły. - zachichotał podchodząc do gitary.

- To układ? Nie jesteś w tym dobry. - zaśmiałem się po czym podszedłem do małego mikrofonu i podłączyłem kabel. - Gdzie jest tekst?

- Leży na biurku. Jeżeli chcesz śpiewać z inną tonacją to się jakoś dopasuję. - odparł próbując nastroić gitarę.

Podszedłem do biurka i wziąłem kartkę z napisaną nutą. Powinna być dobra, ale naprawdę nie wiem czym się sugerował pisząc ten tekst.

Był podekscytowany i starał się jak najszybciej nastroić gitarę. W końcu się poddał i poprosił mnie o pomoc. Podszedłem do niego i po jakimś czasie ją nastroiłem.

Wziąłem mikrofon do ręki i włączyłem głośnik. Spojrzałem na tekst. Tak szczerze tekst był do dupy, więc starałem się improwizować. Zamknąłem oczy i wziąłem głęboki wdech. Po chwili zacząłem śpiewać (piosenka u góry).

It was late at night

Co w mojej wyobraźni, pokazywało mi dzisiejszy wieczór.

You held on tight
From an empty seat
A flash of light

George, kiedy już rozumie rytm tej piosenki zaczyna grać na gitarze. Nic nie mówi, więc sugeruje, że podoba mu się moja improwizacja.

It will take a while
To make you smile

Nagle George zaczyna zamykać oczy i lekko się do mnie uśmiecha. Mam ochotę złapać go za rękę i przyciągnąć do siebie..

Somewhere in these eyes
I'm on your side

Chce pokazać mu, że jestem czymś więcej niż tylko przyjacielem. Dalej mam ten obraz przed oczami..

You wide-eyed girls
You get it right

W tej historii to on ma rację..

Fall back into place
Fall back into place

Miejmy taką nadzieję, że wszystko się ułoży, ale mam już dosyć udawania. Mam dosyć głosów w głowie które mówią „będzie dobrze".

Tender is the night
For a broken heart

Tym razem spojrzałem się na tekst napisany przez George'a.

Who will dry your eyes
When it falls apart?

W tym momencie moje oczy zaczęły robić się szklane i dalej improwizowałem. Ciemnooki dalej z uwagą słuchał.

„All kids are depressed" [DSMP/DNF]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz