0.7

506 78 84
                                    

💘

"Size bildiğim her şeyi söyleyeceğim."

Adam bana bakıp gülümsemiş ardından odada duran iki kişiden çıkmalarını istemişti. Onlar gittikten sonra "Bilmek istediğiniz şey nedir?" demişti.

"Changbin , Chan ve Jeongin bu üç kişi hakkında ne biliyorsanız bize anlatın. "

Adam bir bana bir de Minho'ya baktığında biraz gerilmiştim. Bir şey anlatmayacak mıydı?

"Anlatmam için tek bir şartım var. Güçlerinizi kullanmayacağınızdan emin olmam gerekiyor. Özellikle sizin prens Lee"

Bu biraz garipti. Neden güçlerimizi kullanmamızı istemiyordu ki? Sakladığı bir şey mi vardı?

"Peki siz nasıl isterseniz."

Adam tekrar gülümserken etraftaki tüm ışıklar sönmüş sadece masadaki mum kalmıştı. Falcıya falan mı gelmiştik ?

"Bu üçlü yasalara aşırı bağlı kişiler oldukları için kraliçeyi öldürmüşlerdi. Biliyorsunuzdur zaten. O günden beri her iki krala da düşmanlar. Ve..."

Adama biraz daha yaklaştım.

"Ve?"

"Kesinlikle yalnız çalışmıyorlar. "

"Başlarında biri falan mı var?"

Aslında buna benzer bir şeyi Hyunjin de söylemişti . Belki diye geçirdim içimden. Başlarında biri varsa o kolyeyi o takmış olabilir.

"Öyle de diyebiliriz . Ama bu kişi kim bilmiyorum , üzgünüm. "

"Peki başka? "

"Bu kadardı ."

"Teşekkür ederiz."

Ayağa kalktığımızda buradan çıkmak istediğimi fark etmiştim. Duvarlar üstüme üstüme geliyordu sanki. Dışarı çıktığımızda diğerleri hemen yanımıza gelmişti.

"Ee bir şey var mı?"

"Yok. Bildiğimiz şeyler işte. "

"Adam başlarında biri olduğunu söyledi."

Minho bana ters ters bakarken diğerleri merakla bakıyorlardı. Ben olmasaydım bize anlatmayacak mıydı yani? Hoş yine de öğrenirdim de.

"Kimmiş?"

"Bilmiyoruz."

"Kolyeyi o takmış olabilir." dedim fikrimi belirterek. Neden buna bu kadar takılmıştım bilmiyordum ama bizi engelleyen tek şey o kolyeydi.

"Zihnine girebilirdiniz majesteleri."

Yüzümü buruşturarak Hyunjin'e baktım.

Majesteleri mi ? Ciddi misin?

"Yapamazdım. Kurallar gereği ."

Yapsaydın anlamayacaktı bile

Ben yalancı değilim ayrıca bilseydi söyleyeceğinden eminim.

Pink Ribbon | Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin