0.4

600 94 79
                                    


💘

Bazen öyle anlar vardır ki iki saniye önce hayatınızın en güzel anını yaşarken bir anda tüm dünyanız başınıza yıkılır.Şu an tam da öyle hissediyordum. Az önce dışarıda Hyunjin'in anlattığı seylere eşlik ederken bir anda kendimi kaosun ortasında bulmuştum.

"Bin?"

"Bin ha? O kadar yakınız demek ki ."

Ne olduğunu anlamak için bir babama bir diğer krala bir de kapıdaki adama bakıyordum. Ama hala bir şey anlamamıştım.

"Karina neler oluyor?"

"Bilmiyorum ki ."

Eh tek çarem kapıdaki 'Bin' denilen adamın zihnine girmekti. Az önceki şeyden sonra biraz zor ve tehlikeli olacaktı ama yapabileceğim tek şey buydu.
Kendimi zorlarken adamın keyifli gülüşü bir anda kaybolmuş sinirli bakışlarla bana bakmaya başlamıştı .

"O kadar kolay mı sanıyorsun prens ?"

Nasıl anlamıştı?  Beni nasıl durdurmuştu?

"Ne istediğini söyle ve buradan defolup git."

Adam korkunç gülümsemesi ve yanındaki iki kişiyle bize doğru gelip merdivenlerin önünde durmuştu.

"Ne istediğimi biliyorsun. Ama bu sefer sana yalvarmayacağım. Sadece uyarmaya geldim. Sıra çocuklarınızda ."

Öylece arkasını dönüp gidereken kenardan bir içecek almış bitirdiğinde de bardağı yere fırlatıp kırılmasına sebep olmuştu. 
Hala ne olduğunu anlamamıştım ama onlar gider gitmez kendimi biraz daha iyi hissetmeye başlamıştım. Sanırım artık gücümü kullanabiliyordum.

"Efendim-"

"Sonra Karina!"

Karina babamın sinirli sesiyle yerinde sıçramıştı. Ortamdaki gerginlik o kadar yoğundu ki 'Yeter artık kesin şunu!' diye haykırmak istiyordum. Ama onlar gelmeden önce Hyunjin'in endişeyle etrafına bakınması aklıma gelmişti. Birini arıyor gibiydi. Acaba biliyor muydu? Nasıl bilebilirdi ki?

Hey Hyunjin! Neler olduğunu biliyor musun?

Gözleri doğrudan beni bulduğunda biraz irkilmiş olsam da belli etmemiştim. Onun da gerildiği kasılan çenesinden belli oluyordu.

Lanet olsun beynimden çık!

Sadece merak etmiştim.

Etme o zaman .

Kimse bana bir şey anlatmayacak mıydı yani?

~

Balo , olan olaydan sonra erken bitmiş herkes evlerine dağılmıştı. Kral Hwang , kızı ve Hyunjin de bizimle birlikte saraya gelirken bir an olsun onlardan tarafa bakmıyordum. Bir açıklama borçluydular bana . Şu an ne olduğunu bilmeyen bir tek ben vardım. Üstelik bir de prens olacaktım !

Saraya vardığımızda babamın isteği üzerine toplantı salonu hazırlanmıştı. İki kral bir şeyler konuşurken onları dinlemek istesem de bugün kendimi cok zorladığım için gücümü kullanmamayı tercih etmiş ve doğruca odama çıkmıştım. Önünde sonunda bana da anlatacaklardı.
Karina da Winter ve Hyunjinle salona gitmişti.

Pink Ribbon | Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin