Bölüm 9 'Şişe Çevirmece'

5.6K 214 27
                                    

Bardan çıktığımızda ileriden bizi gören çete sanabilirdi; Ben, Batu,Oğuz ve iki kız arkadaşı, Barış, -ki hala sevgili yeni patronumun bizimle ne işi olduğunu bilmiyordum- , Aras ve kolunda ki kızıl saçlı kız ,Tugay ve esmer uzun boylu bir kız, Gökay ve Burçin, Alper ve onunda sarışını.

Böyle büyük bir orduyla eve doğru yürüyorduk. Batu benim belimden tutuyor bir yandan da çok içtiğim için azarlıyordu. Bu babacandan bozma tavırlar tam Batu'ya göreydi zaten, yine de sevmediğimi söyleyemezdim.

Eve vardığımızda sadece birkaç kişi kalmıştık, sevgili grup arkadaşlarım erkenden sevişmeye karar verip kendi evlerine dağılmışlardı. Oğuz'un iki kız arkadaşı ve Barış dışında, biz bize bir şişe çevirmece oynayacaktık.

Odama gidip üzerimi değiştirmek istesem de Batu beni yalnız bırakmadı. O yatağımın üzerinde beni beklerken, ben kafamın derilerine kazıdığım tokaları çıkarmaya uğraşıyordum. Üzerimi çıkarıp altıma rahat bir şort ve hemen üstüne askılı badi giydim. Batu'nun bakışları eşliğinde soyunmak çok garip olsa da rahatsız olmazdım. Sahi, neden Batu'dan bu konularda hiç rahatsız olmadığımı düşünmemiştim.

Mutfağa geçtiğimde tam da tahmin ettiğim gibi bir manzara vardı. Kızlardan biri Oğuz'un kucağında diğeri ise Barış'ı ciddi anlamda yemek üzereydi.

Kural gereği bir kız bir erkek gelecek şekilde sıralanmıştık. Benim bir yanımda Oğuz, diğer tarafımda Barış vardı. Kızlar hala işlerini devam ettirirken Batu ile onları izleyip kahkaha atıyorduk. Birkaç dakika sonra viskiler konulmuş müzik açılmış herkes oyuna hazır bekliyordu.

Normal bir şişe çevirmece oyunu sananlar için belirteyim ki, bu oyunda cesaretlik denildiğinde 'camdan dışarı çık ve anır' denmiyordu. Bu oyun masumiyetini kaybedenler için oynanırdı. Bir nevi pozisyon seçmek gibi bir şeydi. Bu hayatta asla yapmam dediklerinizin keyfini çıkardığınız bir oyundu. Ahlaki değerlerinizin hepsini oyun dışına bırakırdınız.

Kurallar belliydi; Sadece 2 doğruluğa 1 cesaretlik şartıyla, 1 saat oynanırdı. Oyunda ilişkiye girmekten sokakta çırılçıplak yürümeye kadar her şey serbestti, yine de henüz kimse o kadar ileri gitmedi. Ve pas hakkınız vardı, nasıl mı ?!

Şişe çevrildi, Batu sordu, esmer kız cevapladı "doğruluk"

"En sevdiğin pozisyon?" "Altmış dokuz"

Herkesin yüzünde bir gülümseme oluştu, kız amacına ulaşmıştı.

Ben ise hala burada ne işim olduğunu bilmiyordum.

Şişe çevrildi, Barış sordu, Batu cevapladı "cesaret"

"Çırılçıplak bir şekilde balkonda 3 dakika geçir dostum?" Batu "pas" dedi. Karşımızda ki binada bizi her an dikizleyen yaşlı teyzeyi düşününce 'pas' demekten başka şansı yoktu.

Şişe çevrildi, Oğuz sordu, sarışın olan cevapladı "cesaretlik"

"Soyun ve yarım saat öyle dur, seni izlemek istiyorum"

Kız zevkle der gibi başını eğdi ve tamamen soyunup tekrar sandalyeye oturdu.

Şişe çevrildi, Ben sordum, Oğuz cevapladı, "cesaretlik"

"Britney Spears eşliğinde striptiz yap Oğuz, oyun biraz eğlenceli hale gelsin?"


Oğuz, zoraki bir şekilde masanın üzerine çıkıp iki aptal kıza vücudunu sergilemeye başladığında Batu'yla göz göze geldik. O bana 'neden bu anın tadını çıkarmıyorsun' der gibi bakıyordu. Ben ise 'Zaten ezberimde' bakışımı atıyordum. Oğuz'un yaptığı eğlence bittiğinde Batu ile bakışmalarımız da bitmişti.

Kaldırımdaki KadınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin