Dopis

217 11 0
                                    

Klaus vystřelil z nemocnice rychlostí blesku. Další pohled na ni by už nezvládl. Přál si, aby místo jeho životní lásky zemřela její sestra. Vypadali přece úplně stejně. Měl si je někdo splést. Věděl, že je to nereálné. Kdyby chtěl svému nepříteli ublížit jako ni jemu, taky by se nespletl.

,, Kam jdeš?" Řekla jeho sestra udýchaně. Hned jak z nemocnice odešel, jeho sestra běžela za ním.

,, Koupit zásnubní prsten." Rebekah se z šoku zastavila. Zásnubní prsten? Pro koho? Zbláznil se její bratr? Podívala se na něj a viděla, že už tam její bratr není. Začala za ním znovu běžet. Když ho znovu dohnala, vstoupil do klenotnictví.

,, Pro koho? Claire zemřela." Zeptala se zadýchaně.

,, Caroline." Jakmile uslyšela jméno sestry mrtvé snoubenky svého bratra, praštila ho pěstí do ramene.

,, Zbláznil si se? Chceš si vzít sestru své přítelkyně? Vím, že vypadají úplně stejně, ale ona ti Claire nenahradí. Nezaplní ti tu díry v srdci." Řekla a Klaus se stále díval na prsteny.

,, Já vím, Rebeko. Nechci to udělat, ale slíbil jsem jí to. Bylo to její poslední přání." Rebekah otevřela ústa, aby něco řekla, ale rozmyslela si to. Věděla, že když jde o Claire, nikdo mu nic nerozmluví. Mnohokrát už to zkoušeli. Před několika měsíci, když řekl Claire o jeho práci, chtěla s ním na jednu jeho "schůzku" jít. Bylo to velmi důležité. Nic se nesmělo pokazit. Všichni mu to rozmlouvali, ale on neposlechl. Co si Claire přála to dostala. Tenkrát to dopadlo katastrofálně. Další příklad byl, když Rebekah měla přívěšek po své matce, který byl v rodině staletí. Byl to její nejoblíbenější. Nosila ho každý den. Když se s ní poprvé setkala, tak strašně se jí zalíbil, že jí ho její bratr sundal z krku a dal ho jí ho. Byla za to na něj naštvaná dodnes. Claire nebyla špatná osoba, jen ji její bratr miloval až moc. Našel lásku, v což nikdo nedoufal a ona byla za něj šťastná. 

,, Kup tenhle. Je nádherný. Bude se jí líbit."

---------------------------------------

Caroline byla ve svém pokoji. Kdysi to byl jejich pokoj, ale její dvojče se před pár měsíci přestěhovalo ke svému příteli. Byla z toho nešťastná, ale nechtěla své sestře zkazit radost. Pamatovala si ten den zřetelně.

Vešla do svého tehdy ještě jejich pokoje a viděla svou sestru, jak si balí věci a u toho strašně září. Její radosti si nešlo nevšimnout. Jakmile si jí její sestra všimla, přiběhla k ní objala ji.

,, Co se děje?" Zeptala se zmatená chováním svého dvojčete. Pustila ji a začala skákat. Její chování bylo tak nakažlivé, že se k ní Caroline připojila.

,, Stěhuju se k Nikovi. Dnes ráno to navrhl a já řekla ano. Jsem tak šťastná." V tu chvíli Caroline cítila, jak se jí zlomilo srdce, ale nedala to najevo. Nechtěla, aby se Claire cítila špatně, když má svůj velký den.

Přešla ke svému stolu a tam našla dopis se svým jménem. Když ho viděla, malém omdlela, jelikož to bylo písmo jeji sestry. Otevřela obálku a začala číst.

Má drahá sestro Caroline,

jestli tohle čteš, znamená to, že jsem umřela. Taky to znamená, že já a Nik ještě nejsme svoji. Píšu ti, abych ti sdělila své poslední přání. Nikovi jsem ho už řekla. Alespoň doufám. Řekla bych vám ho dříve, ale věděla jsem, že byste ani jeden nesouhlasili a teď nemůžete odmítnout, tak vám to říkám teď. Nevím, jak dlouho je to do svatby, jelikož jsem tenhle dopis psala den po tom, co jsme se s Nikem zasnoubili, ale chci, aby si ten den prošla uličkou místo mě. Vím, že ho miluješ už od první chvíle. Daleko víc než kdy bych mohla já. Takže v nejbližších dnech očekávej nabídku od Nika. Věřím, že ho dokážeš udělat šťastným. A on tebe.

Přeji vám oběma hezký život. Skvěle manželství a děti, které já mít
nebudu.

Děkuji,

S láskou Claire

PS: Nedávej tenhle dopis přečíst Nikovi

Jakmile ten dopis začala číst, cítila slzy, ale teď se teprve objevily. Nevěděla jestli teď svou setru miluje nebo nenávidí, ale stále věděla, že má nejlepší sestru na světě. Vždy si přála být s Nikem a teď se jí její přání splnilo, ale problém byl v tom, že on to ve skutečnosti nechtěl. Nemohla si být jistá jestli jí nakonec o ruku požádá a když tak z lásky ke Claire. To si nepřála, ale chtěla své sestře poslední přání splnit. V tomhle měla jasno. I za cenu, že to bude mít hrozný život a bude nešťastná. Tak svou sestru moc milovala. Věděla, že ji Klaus nikdy milovat nebude. Bude to manželství z rozumu. Dá se ale tomu tak říkat? Ne! Uvědomila si totiž, že to bude manželství z lásky. Z lásky ke Claire. Když se dala ona a Klaus dohromady, věděla, že si s ním není souzená. Útěchu našla v tom, že jednou najde opravdovou lásku, což teď nemohla. Klaus měl svou pýchu a tu by nikdo nezničil. Nemohlo se říkat, že manželka Niklause Mikaelsona je s někým jiným. Projevil by totiž slabost a to on nenáviděl. Věděla, že by to pro ni nedopadlo dobře. A tohle věděla, i když nevěděla do jakého světa její budoucí snoubenec patří. Claire to totiž nesměla nikomu říct. Ani svému vlastnímu dvojčeti. Střelba Claire byla pro ni a jen její rodinu jen nehoda a ne plánovaná vraždu za účelem ublížit Klausovi. Vůbec neměla páru do čeho se dostává.

Klaus měl v plánu, že jí to řekne až po svatbě. Slíbil to Claire a kdyby to Caroline zjistila, mohla by si to rozmyslet. A to by se mu nelíbilo. V případě nouze věděl, že ji k tomu oltáři dotlačí třeba i násilím, ale doufal, že to nebude nutné. Přece jen bylo setra jeho životní lásky a ona ji velmi milovala. Byly to nejlepší kamarádky od narození a Claire by ho pravděpodobně zabila, kdyby to udělal. Jenže teď už tu Claire nebyla a nemohla ho opustit. Neměl co ztratit. Věděl ale, že Caroline mu bude k něčemu užitečná. Koneckonců každý král potřebuje dědice a ona mu ho dá. Věděl, že své děti bude milovat ať bude jejich matka kdokoli. Navíc Caroline byla úžasná žena a vychová jejich děti dobře. Jen doufal, že celá tahle jejich věc neskončí katastrofálně. Jinak by za sebe nemohl ručit a to by se nikomu nelíbilo.

Married Because Of A PromiseKde žijí příběhy. Začni objevovat