Pane bože. Přímo před ní stál Kol. Byl to rok, co někoho z Mikaelsonů (kromě Rebeky) viděla. To, že byl tady, neznamenalo nic dobrého. Jestli ju našel Kol, tak musel Klaus vědět, kde je. Nechtěla se s ním vidět, pořád ho milovala. Netušila, co jim třem udělá, až je bude mít v rukou. Dřív byla ráda v jeho rukou, ale teď to neznamenalo potěšení.
,, Kde je moje drahá sestřička?" Rebeku vyděsil hlas jejího bratra. Věděla, že je dřív nebo později najdou, ale doufala, že se to nestane. Mohla najít útěchu v tom, že to nebyl Niklaus, i když tohle taky nebylo úplně ideální.
,, Jsem tady." Každý z nich věděl, že nemá cenu se skrývat, tak radši Rebekah rovnou vylezla. Kolovi se rozšířili oči, když zahlédl její těhotenské bříško. Rebekah si na něj ochraně položila ruku.
,, Ježíši Kriste, co jsi za ten rok snědla? Vypadáš jako obří velryba." Rebekah věnovala Kolovi známý Mikaelsovic úšklebek. Popravdě ho ráda viděla, chyběla jí celá rodina, ale nemohla je kontaktovat.
,, Taky jsi mi chyběl, Kole. Je opravdu hezké vidět po roce bratra, který tě zahrne komplimenty." Oba se obejmuli. Ani jeden z nich by to nepřiznal, ale stýskalo se jim po sobě.
,, V kolikátém jsi?" Kol viděl, jak se při zmínce na její dítě usmála. Téměř mu bylo líto, že narušil jejich dokonalou idylku.
,, V sedmém." V tu chvíli se za ní objevil Stefan a položil jí ruce na ramena. Nenechal by nikoho ublížit jí ani jejich dítěti.
,, A bude to Kol nebo Kollete?" Oba se dost vyděšeně zatvářili. Takhle by své dítě nikdy nepojmenovali. To byla jména Kolových budoucích dětí, pokud k tomu nic nenamítne jeho budoucí žena, což s největší pravděpodobností ano.
,, Ani jedno, takhle se mé dítě rozhodně jmenovat nebude a pokud jde o pohlaví, tak se necháme překvapit." Kolovi připadalo zvláštní, že se šílenec kontroly jako Rebekah chtěl překvapit.
,, Dobře, pak si o tom ještě promluvíme. Teď mám jasné instrukce. Buď půjdete se mnou po dobrém nebo po zlém a věřte mi, že ta zlá varianta je horší než si dokážete představit." Každý z nich věděl, že mu to nařizuje Klaus. Miloval mít kontrolu, tak dal Kolovi přesné instrukce a kdyby je Kol nedodržel, tak prožije peklo.
,, Předpokládám, že nás nenechá si vzít ani naše věci, protože všechno důležité máme tam, že?" Stefanovi byla odpověď na jeho otázku jasná. Znal Klause už dost dlouho a dokázal tak předpovídat skoro každý jeho krok.
,, Chytrý kluk. Tak jdeme." Všichni ho poslechni a šli. Caroline se otočila a dala domu poslední pohled. Byla smutná, ale zároveň i šťastná. Zase ho uvidí. Jedna otázka však zůstala nezodpovězená. Proč chtěl zpátky i ji?
Klaus dostal od Kola zprávu, že už jsou všichni v letadle. Na tváři se mu objevil úsměv. Konečně ji bude mít zpátky u sebe, kde je její místo. Dalo mu docela práci je najít, ale pro Niklause Mikaelsona nic není nemožné.
Klaus se musel pořád usmívat. Zažil nádhernou noc s překrásnou blondýnkou, kterou nemohl dostat z hlavy. Obvykle se se ženou vyspal a pak na ni zapomněl, ale tahle byla z nějakého důvodu jiná. Musel ji zase vidět. Naštěstí mu na nočním stolku nechala své telefonní číslo. Obvykle je vyhazoval, ale něco mu říkalo ať to nedělá. To bylo dobré, jelikož ji zase uvidí a vyspí se s ní a tak jí vyžene ze své hlavy. Vytočil její číslo a čekal, až to zvedne.
,, Tady Caroline Forbesová." Klaus se mírně zamračil. Byl to její hlas, ale bylo to jiné jméno. Možná mu dala falešné jméno, nebyla by přece první ani poslední člověk, který to tak dělá.
,, Tady Nik. Je to Claire ze včerejšího večera?" Klaus slyšel, jak osoba na druhé straně zalapala po dechu a to mu vytvořilo úsměv na tváři. Musel na ni zapůsobit jako ona na něj.
,, Ne, tady je její sestra, tohle ani není její číslo." Klaus se zasmál. Ani mu nedala pravé číslo. Bylo opravdu jedinečná.
,, Co kdyby jste mi na ni dala číslo?" Chvíli bylo ticho, už si začal myslet, že od jejího mobilu odešla.
,, Dobře. Pište si." Klaus se usmál. To nebylo tak těžké. Čekal, že jí bude muset přesvědčovat, ale ona mu ho dala sama od sebe .
Klausovi se tahle vzpomínka nikdy nehonila hlavou. Když o tom tak přemýšlel, za jejich vztah vlastně mohla Caroline. Ale i kdyby mu to číslo nedala, tak by ho zjistil jinou cestou.
,, Niku." Klaus se podíval na svou snoubenku, která přímo zářila štěstím. Předtím to miloval, ale teď mu to připomínalo Caroline v horší verzi.
,, Ano, zlatíčko?" Claire věděla, že už ji má a dost se jí ulevilo. Klaus byl během té doby, co ií hledal podrážděný a věřila, že až ji najde, tak vše bude jako dřív.
,, Jsem těhotná." Už to v sobě nemohla déle dusit, strašně se těšila až zase uvidí jeho výraz a ten splnil její očekávání. Klause v tu chvíli zaplavila ohromná euforie. Všechno mu v tu chvíli začalo být jedno, čekali spolu dítě a to prozatím dokonale zahnalo všechny jeho myšleny na Caroline.
ČTEŠ
Married Because Of A Promise
FanfictionKlaus chodil s Carolineinou sestru a té na smrtelné posteli slíbil, že si vezme její sestru.