Odchod

133 5 1
                                    

Esther tomu nemohla uvěřit. Stála před ní živá Claire. Měla být mrtvá, ne? Kéž by byla. Bože, zapomněla jak tu mrchu nesnášela. A co je ještě horší. Jak na to zareaguje její syn Niklaus. Dlouho se dostával z její smrti, dokonce se mu povedlo se znovu zamilovat, jenže ona se tu najednou objeví a úplně všechno zničí.

,, Ty jsi mrtvá." Než jí stačilo něco říct vešel do místnosti její snoubenec. Okamžitě se usmála, když ho viděla. Rozběhla se k němu a obejmula ho. Teprve teď cítila opravdové bezpečí.

Klaus chtel zůstat nahoře s Caroline, ale musel si ještě zavolat. Bylo to důležité a Caroline to pochopila. V tom se s Claire taky lišily. Ona mu vždy udělala scénu, když ji opustil kvůli důležitému hovoru a Caroline to chápala. Když chtěl jít do jeho pracovny, ve které by měl soukromí, tak musel projít halou a tam stála ona. Úplně živá. Nemohl se ani hnout. Když ho obejmula, necítil ten známý pocit tepla, který tam byl dřív nebo ten, co teď zažívá s Caroline.

,, Strašně jsi mi chyběl." Řekla a políbila ho. Sdíleli spolu mnoho polibků, ale tenhle byl jiný. Byl prázdný.

,, Máš být mrtvá." Claire zarazil nedostatek radosti v jeho tváři. Měl být rád, že se mu vrátila láska jeho života, což byla ona. Nikdo jiný.

,, Všechno ti vysvětlím, ale v soukromí." Podívala se při tom na Esther. Ona i Klaus si mysleli, že by si vysvětlení zasloužili všichni, ale prozatím to muselo stačit jen jednomu člověku.

,, Pojď do mé pracovny." Claire čekala, že půjdou do jejich ložnice, ale teď musela alespoň chvíli poslouchat.

,, Chyběl jsi mi." Zavřeli se za nimi dveře, ona ho na ně přitiskla a pokusila se ho znovu políbit, jenže on uhnul.

,, Jak to že jsi naživu? Viděl jsem, že si umřela." Claire sklopila pohled dolů. Styděla se za to, ale byla to nutnost.

,, Někdo po mně šel. Kvůli tobě. A já se opravdu moc bála. Musela jsem nahrát svou smrt a oddělit se od tebe. Je mi to tak líto." Klaus viděl v jejích očí, ze kterých momentálně tekly slzy, upřímnost.

,, Proč jsi mě donutila vzít si tvou sestru?" Tahle otázka ho trápila hodně dlouhou dobu. Věděl, že už se ji nedozví, ale naštěstí se spletl.

,, Bála jsem se, že mě najdou a zabíjí, tak jsem musela zařídit, abys jim dal najevo, že pro tebe nic neznamenám. Nechtěla jsem to udělat, vážně ne." V tu chvíli ji Klaus políbil, byl šťastný, že ji má zpět u sebe.

Caroline čekala na Klause poměrně dost dlouho dobu. Jak dlouho může takový hovor trvat? Už se trochu nudila. Vyšla ze dveří a šla rovnou ke Klausovi do kanceláře. Tam vždy telefonoval. Došla ke dveřím a chtěla si otevřít dveře, ale zastavilo ji sténání. To patřilo Klausovi a ... Pane bože. To byla její sestra. Jí by poznala kdekoliv. Okamžitě s pláčem utekla. Měla to vědět. Měla vědět, že pro něj nic moc neznamená. Neměl ani tu slušnost se s ní rozejít než se k ní vrátil.

Rebekah měla tu smůlu, že vešla do bratrovi kanceláře zrovna když to s Caroline dělali. Ani si jí nevšimli. Běžela odsud jako splašená. Ani si nevšimla, že někoho povalila k zemi. Podívala se do tváře té osoby a byla to Caroline. Pokud Caroline byla tady, tak kdo byl tam? Hlasitě zalapala po dechu. Když viděla její uslzenou tvář, věděla, že musela vidět to, co ona. Okamžitě ji obejmula. Tohle si nezasloužila. Její bratr byl kretén první kategorie.

,, Chceš odsud odejít?" Sice to byla otázka, ale Rebekah už věděla, co řekne.

,, Ty bys zůstala?" Caroline si uvědomila, že Rebekah musela vidět to, co ona když se jí na to zeptala.

,, Půjdeme hned. Věci se pak necháme poslat." Caroline přikývla a v tom ji něco zarazilo.

,, My?" Rebekah přikývla. Vždy měla důvody odejít, ale taky vždy zůstala, až do teď.

,, Nebudu tu s těmi dvěma." Řekla a dotkla se svého náhrdelníku. Co když jí ho Claire zase sebere? Tentokrát už to nedovolí.

,, Neodstěhují se zpět do jejich domu?" Když Klaus požádal Caroline o ruku, tak se přestěhoval zpět do rodinného sídla. Nechtěl žít na místě, které bylo určené pro něj a Claire.

,, Možná. Popravdě chci být se svou sestrou. Možné si nakonec Claire vezme mého bratra, ale nikdy nebude mou sestrou. Ta místa už jsou obsazená." Sestry znovu vstoupily do objetí. Možná její vztah s Klausem nedopadl zrovna nejlíp, ale zajistil něco lepšího.

,, Pojď, honem." Obě začaly utíkat ke dveřím. Těsně přede dveřmi je zastavila mužská postava.

,, Kamkoliv jdeš, jdu s tebou." Rebekah zasténala. Ne, že by s ním být nechtěla, ale nikdy je nepustí.

,, Co když chci odsud odejít?" Stefan se na ni usmál. To nebyl ten ďábelský úsměv, tenhle byl jiný.

,, Kamkoliv jdeš, jdu s tebou." Rebekah se usmála. Teď bude mít sebou svého přítele i nejlepší kamarádku a nejlepší na tom je, že nebude pod bratrovým dohledem.

Married Because Of A PromiseKde žijí příběhy. Začni objevovat