Svatební noc

165 7 2
                                    

Caroline nebylo dobře. Už byla vdaná žena. To byl její sen. Být vdaná za Niklause Mikaelsona. Ale bylo to horší než si to představovala. Každá nevěsta si měla svou svatbu užívat, ale ona ne. Tohle měla být její svatba. To ona tady měla stát v bílých svatebních šatech a radovat se. Už tu nedokázala být. Odběhla k jezírku, kde ji Klaus požádal o ruku. Za chvíli tam přišla její máma.

,, Zlatíčko, co je špatně? Jsi nevěsta. Máš svatbu. Vím, že Claire nedávno umřela, chtěla, aby jsi byla šťastná. Zvláště v den své vlastní svatby. Vím, že jsi jí v podstatě přebrala kluka, ale chtěla by, abyste byli spolu šťastní." Caroline se na svou matku usmála. Nic nevěděla. Nemohla jí říct, že její jediná dcera se nevdává z lásky, ale kvůli poslednímu přání její sestry a Klausova vyhrožování. To jí nemohla udělat.

,, Necháš mě prosím o samotě?" Přikývla a odešla. Teď mohla Caroline konečně vypustit slzy. Proč ona? Neudělala nic špatného. Za chvíli opět nebyla sama.

,, Nenávidím tě." Řekla jejímu společníkovi.

,, Co tady děláš? Máš se spolu s ostatními smát se, jíst a tancovat." Caroline se zasmála. To přece nemohl myslet vážně.

,, Co mi uděláš, když to neudělám. Zabiješ mě?" Zakřičela.

,, Nezabiju tě, lásko. Jsi přece moje manželka. Můžeš tady zůstat a připravovat se na naší svatební noc." Řekla a odešel. Svatební noc. Na to úplně zapomněla. Děsila se toho. Doufala, že se tomu nějak vyhne. Musela. Za chvíli za ní opět někdo přišel. To jí nemohla nechat na chvíli samotnou?

,, Caroline, nebudu tě rušit, jen chci, aby jsi věděla, že jsi teď moje sestra a můžu tu pomoct s čímkoli. Zvláště s Nikem. On není špatný člověk. Jen ho smrt Claire pořádně sebrala. Byla první koho miloval. Já jsem ji měla ráda, ale mám ráda i tebe a nechci, aby ti můj bratr jakkoliv ublížil." Caroline se na ni upřímně usmála.

,, Díky, Rebeko." Řekla a obejmula. Alespoň z dneška něco pozitivního vyšlo. Sice ztratila jednu sestru, ale získala druhou. Caroline si všimla náhrdelníku, který měla na krku. Byl to přesně ten, co jí ho nedávno vrátila.

,, Já tě tu teda nechám." Řekla a začala odcházet, ale Caroline ji zastavila.

,, Počkej! Můžeš tu se mnou ještě chvíli zůstat?" Rebekah přikývla a šla zpět k ní.

,, Co se děje? Něco tě trápí. A hádám, že si o tom nemáš s kým promluvit." Caroline přikývla.

,, Mám strach ze svatební noci."  Řekla a sklonila hlavu dolů.

,, To chápu, ale nemáš se čeho bát. Nebude to tak hrozné jako když to bylo poprvé." Caroline sklonila hlavu dolů a začervenala se.

,, Tohle bude tvoje poprvé?" Caroline přikývla. ,, Jsi panna Caroline?" Caroline opět přikývla. Rebekah zalapala po dechu. A sakra. ,, Ví to Nik?"

,, Ne. Neví."

,, Dobře. Měla by jsi mu to říct. Když to bude vědět, nic neudělá. Doufám." Poslední slovo řekla tak potichu, že ho Caroline neslyšela.

,, To si nemyslím. Chce dítě. Co nejdřív. Ale děkuji." Řekla a odešla. Rebece bylo Caroline líto, tak ve své hlavě začala vymýšlet plán.

Klaus se zdálky díval na svou setru a ženu. Nevěděl, co říkají, ale věděl, že se mezi nimi začal tvořit silný vztah a to nebylo dobré. Rebekah mu mohla překazit jeho plány. No ne překazit. Ale musel by si vybrat mezi svou pomstou a ní. A upřímně nevěděl, co by udělal. Rebekah byla jeho malá sestřička, ale Claire jeho životní láska.

,, Niklausi." Klaus se otočil za hlasem a všiml si, že za ním stál jeho starší bratr.

,, Co je Elijahi?"

,, Znám tenhle tvůj pohled, Niklausi. Něco chystáš. A vzhledem k tomu, že se při tom díváš na svou ženu, tak to souvisí s ní."

,, Nechceš mi mluvit do mého manželství, že ne? Taky ti do něj nemluvím a věř mi, že bych měl dost, co říct, ale ne. Takže čekám stejnou laskavost od tebe."

,, Vidíš tu ženu, co mluví s naší sestrou. Vypadá jako Claire. Pamatuješ, když Claire pozvala Caroline k nám na oběd. Spletl sis ji s ní. Ani na chvíli jsi nepochyboval, že to není Claire."

,, Kam tenhle rozhovor směřuje, Elijahi?"

,, Políbil jsi ji a já viděl v tvých očích zklamání, když jsi zjistil, že to není ona." Klaus zatínal ruce v pěst.

,, Co tím myslíš, bratře?"

,, Myslím, že jsi v tu chvíli v Caroline něco viděl a líbilo se ti to tak, že tě vůbec nezajímalo, jestli je to Claire nebo ne." Klaus se zasmál.

,, Jsi blázen, jestli si tohle myslíš." Řekl a odešel.

Caroline nevěděla kam jít. Nejradši by odsud utekla, ale nemohla se odsud dostat. Stráže u brány jí v tom bránili. Byli svoji, takže Klaus nemohl zabít její rodiče. Znovu se podívala k bráně a uviděla, že tam stráže nejsou, tak udělala jedinou možnou věc. Začala běhat. Když přeběhla bránu, nevěděla kam má běžet. Domů nemohla, jelikož by ji tam Klaus našel. Když zaslechla hlas, zamrzla na místě.

,, Caroline." Ach ne. To se jí snad zdálo.

,, Co tady děláš, Klausi?" Zeptala se ho a šla k němu.

,, Chtěl jsem vědět jestli by jsi utekla, kdyby si měla příležitost a vidím, že ano. Jsem tak zklamaný." Tu poslední větu řekl sarkasticky.

,, Každý by utekl, Klausi."

,, Tvoje sestra ne." Caroline cítila, jak se jí objevují slzy, když se zmínil o její sestře. Pořád to hrozně bolelo.

,, Moje sestra tě milovala. Netušila, co jsi zač." Zakřičela Caroline a po tvářích jí začali téct slzy.

,, Věděla to. Věděla to lépe než ty teď. Já jsem ji miloval. Dnes jsem si měl vzít ji. Ale teď tady stojím ženatý za ženu, kterou nikdy nebudu milovat a které vypadá přesně jako ona."

,, Myslíš si, že jsi jediný kdo si tím prochází? Claire byla můj nejbližší člověk od narození. Milovala tě a chtěla si tě vzít více než cokoli jiného. A teď tady stojím vdaná za muže, který mě nikdy nebude milovat a který mi vyhrožuje, že zabije mé rodiče."

,, Je čas se vrátit, lásko." Řekl a šli společně zpět. Když už byli za branou, Klaus se k ní naklonil nebezpečné blízko.

,, Počkej na mě v našem pokoji, lásko. Je čas na svatební noc." Zašeptal jí do ucha. Caroline přikývla šla. Musela poslechnout.

Caroline stála v jejich ložnici a vůbec jí to nebylo příjemné. Za chvíli za ní přišel Klaus.

,, Jsem rád, že jsi mě poslechla, lásko." Řekl a začal ji líbat na krk. Caroline se podívala jinam a zahlédla dvě sklenky šampaňského. Okamžitě k nim přeběhla. Jednu vzala a druhou podala Klausovi. Klaus se jenom lehce napil a Caroline skleničku vypila až do dna. Klaus jí vzal za ruku a šli rovnou do postele. Caroline zavřela oči a najednou to přestalo. Otevřela je a všimla si, že Klaus ležel na posteli a ani se nehýbal. Omdlel a Caroline nemohla mít větší radost.

Married Because Of A PromiseKde žijí příběhy. Začni objevovat