Bar

111 2 0
                                    

Caroline byla ráda, že ji Rebekah donutila jít ven, ale ta radost přešla, když ji Rebekah zatáhla do klubu, kde se s Klausem potkali a skutečnost, že byla podobně oblečená, taky zrovna dvakrát nepomáhala.

,, Před chvílí jsi ještě byla šťastná a jakmile jsme vešli do klubu, přešlo to. O co jde?" Rebekah nevěděla, že to bylo místo, kde se Klausem potkali. Tohle bylo totiž místo, kde se dal dohromady s Claire a tuhle informaci v hlavě neudržela.

,, Všechno je v pořádku. Jen jsem dlouho v klubu nebyla." Rebekah poznala, že to byla lež, ale nechtěla to radši dál rozebírat, stejně to nemělo smysl.

,, Pamatuj, jsme tady, aby ses opila a flirtovala s hezkými kluky." Rebekah si přála, aby si někdy mohla s někým nezávazně zaflirtovat, ale nemohla, protože měla za manžela Stefana a ten pracoval pro Klaus

,, A ty pamatuj, že nesmíš porodit." Rebekah jen protočila oči. Pak jí zazvonil mobil a musela to zvednout, jelikož jí volal její milovaný k baru

,, Ty jdi k baru a objednej nám pití. Já si to mezitím vyřídím." Caroline si povzdechla a šla.

,, Ahoj, lásko." Caroline se otočila a zahlédla tam Klause. Opravdu zkazil veškerou zábavu.

,, Ahoj." Řekla a doufala, že odejde. Poslední, co potřebovala na misi přestaň myslet na Klause, byl Klaus.

,, Jsem Klaus a ty?" Caroline si pamatovala, jak proběhlo jejich první setkání, takže jí bylo jasné, co dělá.

,, Caroline." Chtěla hrát. Chtěla zapomenout a v tom jí on dokázal pomoc.

,, Caroline. Nádherné jméno. Vypadá to, že už jsi na konci. Přinesu ti další." Byla krásná představa, že by se tohle všechno stalo jinak, ale byla to jen představa.

,, Co to děláš, Klausi?" Klaus se na ni usmál a to ji úplně rozestavilo.

,, Opakuji naše první setkání, jak mělo být." Nemyslela si, že tak mělo být. Už dávno se naučila, že když ti vesmír nedá, co chceš, tak pro tebe chystá něco lepšího.

,, Neměl bys být s Claire? To je ta žena, se kterou čekáš dítě." A její sestra. Do teď si neuvědomovala, že to dítě bude její neteř či synovec. Brala to spíš jako dítě, který má muž, kterého miluje s jinou ženou.

,, Dítě může být šťastné, když nemá rodiče spolu, ale já nemůžu být šťastný bez tebe." Chtěla mu říct, že taky nemůže být šťastná bez něj, ale prozatím si to nemohla dovolit.

,, Takže co teď?" Než jí stačil něco odpovědět, přišla k nim Rebekah.

,, Já rodím." Oba dva se otočili k Rebece, která vypadala v bolestech.

,, Není na to brzo?" Zeptal se Klaus.

,, Já nevím. Zavolejte Stefana a odvezte mě do porodnice. Hned!" Klaus vedl Rebeku do auta a Caroline volala Stefanovi.

Celá jejich rodina čekala v nemocnici až se malé narodí. Bylo to doslova nekonečné, ale nakonec se Stefan objevil.

,, Je to holčička." Na tváři Kola šel vidět úplně zklamaný výraz. Přál si, aby to byl kluk.

,, A jak se jmenuje?" Zeptala se Esther.

,, Stella. To znamená hvězda. Mám pocit, že se jí to bude hodit, vzhledem k tomu, že je Mikaelsonová." Hvězdy zářili na obloze malá Stella bude zase zařit v rodině Mikaelsonů.

,, To je krásné jméno." Řekl Elijah.

,, Můžeme se na ní podívat?" Zeptala se ho Caroline.

,, Můžete, ale nevím jestli ji Rebekah pustí z rukou." Všichni se zasmáli a šli k Rebece na pokoj.

Married Because Of A PromiseKde žijí příběhy. Začni objevovat