Rozhovor

142 7 4
                                    

To se mohlo dít jen jí. Zamilovala se do do kluka a teď to má být její bodyguard. Když bude pořád kolem něj, mohl by na to Klaus přijít. Nebo by důvěřoval Stefanovi v jeho ochraně a jich by si nevšímal.

,, Nechám vás dva o samotě, aby jste se seznámili." Řekl a odešel. Rebekah nahlas vydechla úlevou.

,, Pojďme pryč. Někdo by nás mohl slyšet." Rebekah ho vzala za ruku a táhla ho do svého pokoje. Někomu by to mohlo případ divné, ale ne tomu, kdo znal Rebeku.

,, Co tady sakra děláš?" Zeptala se, když se dostali do jejího pokoje.

,, Mám tě chránit." Rebekah se sarkasticky zasmála.

,, Jak jsi mě našel?" Teď se zasmál Stefan.

,, Nehledal jsem tě. Já a Klaus jsme roky kamarádi a taky pro něj pracuji." Rebekah přikývla a pak vyvalila oči. Klaus měl přátelé? Věděla maximálně o Marcelovi. Začala si něco s Klausovým přítelem. Znova. Měla opravdu dobrý vkus na chlapy.

Caroline přemýšlela o Klausovi. Jak by to mezi nimi mohlo fungovat. Prožili toho spolu celkem hodně. Mnoho okamžiků, ale nebylo úplně hezkých.

,, Caroline." Caroline zvedla hlavu a podívala se do očí své tchýně. Ona byla opravdu poslední, koho chtěla vidět. Mnoho žen si stěžovalo na svou tchýni, ale všechny ty tchýně dohromady byly andělé oproti Esther Mikaelsonové.

,, Ano?" Nebyla si jistá, co teď může chtít. Když Claire mluvila o Esther Mikaelsonové, tak jen pozitivně. Za tu dobu, co ji znala, zjistila, že Claire milovala, ale ji nesnášela. To nebylo poprvé, co to tak bylo, jen nechápala proč. Vždy dávali přednost Claire, dokonce i její rodiče, i když se mnohokrát snažili předstírat, že to tak není, ale Caroline byla chytřejší než tohle. Jen si přála, aby někdy byla pro někoho na prvním místě, což pro Klause rozhodně nebyla. Claire ji převálcovala, i když byla mrtvá.

,, Chtěla jsem si s tebou jen promluvit." A sakra. Mikaelsonovi si nikdy nechtěli jen promluvit. Vždy za tím bylo něco víc.

,, O co jde?" Snažila se neukázat svůj strach, i když jí opravdu děsila. Esther Mikaelsonová byla chladná žena.

,, Jsi manželka mého syna. A teď všechno víš o něm. Jen tě chci na pár věcí upozornit. Zdáš se mi jako celkem milá osoba. Zatím. Tenhle svět tě zničí. Rozdrtí tvé srdce a staneš se jen stínem toho, čím jsi teď. Musíš se rozhodnout, jestli za to tvoje láska k mému synovi stojí." No to nebylo tak strašné. Bylo to docela i milé gesto.

,, Já ho nemiluji." I ona dobře věděla, že je to lež, ale snažila se sama sebe přesvědčit o opaku.

,, Já vím, že ano. Vidím to pokaždé, když se na něj podívaš. Možná je tam nenávist, odpor i další věci, ale ta láska k němu nezmizela. Zažila jsem to stejné s Mikaelem. Bývala jsem jako ty, ale tenhle svět mě zlomil, nechci, aby se to stalo někomu dalšímu." Caroline si ji nedokázala představit jakou milou dívku. Je tohle to, čím bude za pár let?

,, Upozornila jsi na to i mou sestru?" Byla celkem zvědavá, jelikož její sestra nikdy nic nezmínila ani nenaznačila o takovém rozhovoru s Esther.

,, Ne. Ona byla jiná než si ty. Ty a Niklaus jste na ní viděli jen to dobré, ale my ostatní to zlé. Všichni ji nenáviděli. Chtěli jsme s tím něco udělat, ale ona měla nad Klausem velkou moc a moc dobře o tom věděla. Stačilo jediné slovo a nikdo z nás by nedopadl dobře." Ta osoba, kterou popisovala rozhodně nebyla její sestra. Alespoň ne taková jakou ona znala. To byla ve skutečnosti ona?  Jak to, že si toho nevšimla? Jsou přece dvojčata. Bylo možné, že jí Esther mohla lhát, ale už teď věděla, že je to nesmysl. Neměla k tomu žádný důvod.

,, Dobře si to rozmysli, mé dítě." Řekla a pohladila ji po tváři. Popravdě neměla si co rozmýšlet, měla jasno.

,, Nepotřebuji si to rozmyslet. Klaus udělal špatné věci, ale není to špatný člověk. Potřebuje někoho, kdo mu přinese do života trochu světla. A já to zvládnu." Esther se usmála a objala ji. Konečně ji mohla přijmout do její rodiny.

Klaus stál celou dobu za dveřmi a poslouchal jejich rozhovor. Nemohl uvěřit tomu, co jejich matka říkala o Claire. Párkrát přemýšlel o rozchodu, ale pak nastaly momentky, kdy si uvědomil, jak moc ji miluje. A teprve teď si uvědomil, že v těch chvíli tam byla místo ní Caroline. Nechtěl si to příznat, ale za tu dobu, co byli spolu se do ní zamiloval. Musel jí to říct. Chtěl být s ní. Bylo rozhodnuto.

,, Matko, nechej nás o samotě." Esther poslechla a odešla. Věděla, co se bude dít. Klaus se podíval na její tvář a věděl, že to vždy byla ona.

,, Chci ti říct, že..." Pak bylo chvíli ticho. Caroline se zasmála. Věděla, co chce říct, tak šla k němu a políbila ho.

,, Mě miluješ. Nemusíš to říct, jestli nechceš." Klaus k ní přistoupil a chytil ji za ruce.

,, Chci to říct. Ty si to zasloužíš. Miluji tě Caroline Elizabeth Mikalesonová. Vždy jsem tě miloval, jen jsem si to neuvědomoval." Caroline ho znovu políbila.

,, Taky tě miluji."

Esther sešla dolů a v hale na gauči našla toho poslední člověka, kterého tady čekala.

,, Ráda tě zase vidím Esther." Řekla ta osoba, která se ani nesnažila zakrýt sarkasmus ve svém hlase.

,, Claire?"

Married Because Of A PromiseKde žijí příběhy. Začni objevovat