Dohoda

83 1 0
                                    

Stella byla malý zázrak, díky ní se totiž Rebekah se Stefanem stěhovali do vlastního domu. Klaus tvrdil, že to bylo proto že chce, aby byli oba šťastní, že si to zaslouží a podobně, ale ve skutečnosti to udělal, neboť ten malý zázrak křičel jako o život. Nikdo se pořádně nevyspal, tak se Klaus rozhodl, že je pošle pryč, než ji zadusí polštářem.

,, Víš, že za půl roku budeš mít taky lidskou sirénu, jak jí říkáš ty." Řekla Caroline Klausovi. Zrovna se za Stefanem a Rebekou zabouchli dveře a nešlo si nevšimnout Klausovy radosti.

,, Moje dítě bude hodné a tiché." Věci mezi nimi byli jako dřív. Bavili se spolu, smáli se spolu a oba si to užívali, takže si nikdo nedovolil vyslovit tu zásadní otázku.

,, Nemá být po kom." V tu chvíli vešla do pokoje Claire, těhotenství už na ní šlo trochu vidět.

,, Necháš nás na chvíli o samotě?" Zeptala se Claire Klause. Klaus se podíval na Caroline a ta přikývla, takže odešel, ale ne daleko.

,, Potřebuji tvou pomoc." Caroline se jí podívala do očí a viděla tam zoufalství. Normální člověk by to na ní nepoznal, ale ona ji znala už od malička.

,, S čím?" Claire se rozhlédla kolem sebe, aby se ujistila, že ji nikdo neuslyší.

,, Chci odsud utéct." Zašeptala. Chodila s Klausem dost dlouho na to, aby věděla, že nebude daleko.

,, Proč?" To byla zbytečná otázka. Klaus dal každému stovky důvodu proč utéct.

,, To dítě si nezaslouží život, který mu Nik plánuje. Ty jsi mu už utekla, takže to zvládneš zase, ale tentokrát i se mnou. Chci, abys mi ho pomohla vychovat. Jsi moje dvojče a nikoho bych s sebou neměla radši." Nevěděla, co dělat. Chápala její důvody, proč to chce udělat, ale pak tu byl Klaus. Zasloužit si být se svým dítětem, když už o jedno přišel. Navíc o něj ona sama nechtěla odejít.

,, Je mi líto, ale nemůžu ti pomoct." Před dvěma lety by udělala doslova cokoliv pro svou sestru, ale teď byly okolnosti jinak a její chyba to nebyla.

,, Jasně. Co jsem si myslela? Ty jsi jedna z Klausových děvek, co dělá, co on chce." Nemohla uvěřit, co právě její sestra vypustila z úst. Co se s ní stalo?

,, A ty zase chceš vzít otci dítě a hlavně chceš vzít dítěti otce." Claire se na ní právě teď dívala s čistou nenávistí a v tu chvíli si to uvědomila. Sestra, kterou milovala, byla pryč. Tohle s ní udělal život s Klausem. Musí jí pomoct, ale ne tak jak ona sama chce.

,, Ten otec je Niklaus Mikaelson. Je to zrůda, nezaslouží si štěstí, nás dvě ani dítě. Postarám se, aby se ti dva nikdy nepotkali." Claire si neuvědomovala, jak hlasitě křičí, což k její smůle přilákalo Klause.

,, Varoval jsem tě, že? Rozhodl jsem se, že ti dám šanci a ty jsi ji promarnila. Užij si poslední měsíce života." Klaus odešel a Caroline se rozběhla za ním. Nemohl to udělat, byla to její sestra. Sice měli nějaké rozpory, ale smrt by jí nepřála.

,, Nemůžeš to udělat." Zakřičela na něj Caroline.

,, Můžu. Chtěla mi vzít mé dítě." Viděla na jeho tváři smutek. Bylo mu ublíženo, tak chtěl ubližovat ostatním.

,, A ty mu teď vezmeš jeho matku."

,, Bude mít tebe." Jak by se dokázala dítěti podívat do očí, když by dovolila zabít jeho matku. Ona jí nebyla lhát by mu celý život nemohla a nakonec by je začal nesnášet oba.

,, Já nejsem jeho matka."

,, Genetika není to co z někoho dělá matku." Chtělo se jí smát.

,, Říká člověk, který má rád jen lidi se stejnou krví. Pokud zabiješ Claire, tak už mě nikdy neuvidíš." Tomu sama nevěřila, ale zkusit to musela. Věděla, že když Klaus něco chtěl, tak to dostal, takže kdyby ji chtěl najít, tak by ji našel.

,, Nikdy je silné slovo. Minule mi to trvalo rok, ale jsem ochotný přistoupit na jinou dohodu." Nevěděla, co může z jeho úst vyjít, ale věděla, že to nemůže být dobré.

,, Ta z ní?" Klaus se usmál, což Caroline vyděsilo až do morku kostí.

,, Chci, aby jsi plnila své manželské povinnosti. Všechny." Caroline přemýšlela. Věděla, že nemluví jen o sexu, byla by zase oficiálně jeho manželka, ale udělala by to pro svou sestru a její dítě a to jí za to stálo.

,, Fajn. Máš to mít." Klausův úsměv se rozšířil, což ji vyděsilo ještě víc.

Married Because Of A PromiseKde žijí příběhy. Začni objevovat