Šmírování

129 3 1
                                    

Přála si, aby ho mohla přestat líbat, ale nešlo to. O tomhle tak dlouho snila, i když si to zakozovala. Milovala ho, ale milovala taky svou sestru. Nechtěla jí ublížit zvlášt, když se teď spolu usmířily. A chtěla je vůbec rozvrátit, když spolu čekají dítě? To nemohla. To dítě si zasloužilo mít oba dva rodiče. Ale nebylo by lepší, kdyby se rozešli teď a nebyli by spolu, aby to nakonec jejich dítěti neublížilo? Nevěděla. Navíc na tyhle úvahy bylo už trochu pozdě. Momentálně ležela nahá v „její" posteli s ním. Proč????

,, Netvař se tak, lásko. Oba víme, že se ti to moc líbilo a že chceš víc. Pokaždé." Občas nechápala, jak se zrovna do něj mohla zamilovat, když po světě běhalo spoustu milejších kluků než je Klaus.

,, Proč jsi takový? Proč jsi na mě zlý? Proč mi neustále ubližuješ?" Caroline si omotala kolem svého těla deku, když si všimla, že zírá na její nahá ňadra.

,, Protože se ti líbí, jakým způsobem to dělá. " Strhl jí deku z těla a začal ji líbat na krku. Sakra. Byla úplně v háji.

Rebekah chtěla jít za Caroline, ale když se přiblížila k jejímu pokoji, uslyšela něco velmi znepokojujícího. Jak to mohl její bratr udělat? Nejdřív podváděl Caroline s Claire a teď Claire s Caroline. Takový její bratr nebyl. Byl, ale to bylo dřív než se zamiloval do Claire. Myslela si, že ho láska k ní změnila. Asi ne. Nebo se to celé vynulovalo, když Claire zemřela. Tak či tak nemůže je mít obě. Sice nevěděla za jak dlouho, ale nakonec jedna z nich od něj odejde. Doufala, že ta rozumná bude Caroline, ale taky doufala, že Caroline zůstane s jejím bratrem.

,, Víš, že bys neměla šmírovat. A ještě k tomu je tohle tvůj bratr, to je úchylné. " Rebekah se zasmála, on sám dělal mnohem nechutnější věci než právě řekl.

,, Nešmíruji je. Nejsem ty." Kol se skrčil a přiložil oko ke klíčové dírce.

,, Fuj. Jde vidět akorát Nik." Rebekah se zasmála. Tak moc jí její bratr chyběl. Jak to bez něj mohla vydržet? Sice párkrát říkala, že by se ho nejraději zbavila, ale doopravdy by to nedokázala.

,, Jednou s tebou nějaká žena bude hrozně šťastná. Ale musí mít poruchu mozku." Oba se zasmáli. Tak moc si přála, aby její rodina byla normální.

,, Taky jsi mi chyběla sestro." Dal jí pusu na tvář a odešel. Když Rebekah uslyšela hlasitý výkřik, tak odešla druhou stranou.

,, Nevíš, kde Nik? " Zeptala se Claire, když narazila na Rebeku, která zrovna odcházela od jejich pokoje.

,, Myslím, že jsem ho viděla jít pryč z domu. Asi před půl hodinou." Claire se smutně zatvářila, že Rebekah nedokázala rozpoznat jestli to hraje či nikoli.

,, Jak to, že mi to neřekl?" Byla někdy doba, kdy jí Klaus říkal vše? Hodně věcí jí tajil, aby ji chránil, ale Claire to neříkal.

,, Možná zapomněl." Její bratr nikdy na nic nezapomínal a pokud něco nechtěl, tak to neudělal.

,, Chtěla jsem se s ním domluvit na rozvodu s Caroline. Když byla pryč, tak to nešlo, ale teď už je zpátky. " Rebekah si nebyla jistá jestli by s tím její bratr souhlasit vzhledem k tomu, co právě dělali, ale taky to mohl být jen sex. Každopádně tahle situace bude zajímavá a rozhodně u toho nehodlala chybět.

,, Víš co? Napíšu Nikovi ať za námi přijde a mezitím počkáme v mém pokoji." Claire se na ni usmála, což znamenalo souhlas. Rebece se sice nelíbila představa, že s ní stráví nějaký čas, ale alespoň z ní dostane nějaké informace. Navíc to, co ji čekalo na konci, za to rozhodně stálo.

Dneska Kol dostal jeden zajímavý úkol od Klause. Musel zabít dceru jejich nepřítele. Už se tak moc těšil. Bylo dlouho, co prolil krev někoho. Už si představoval, jak se bude cítit slabá, jak ho bude pořád dokola prosit o slitování, ale on jí žádné nedá. Miloval svou práci a nedokázal si představit, že by mohl dělal lepší práci než tohle. Byl v tom dobrý. Každý, kdo se orientoval v jejich kruzích o něm slyšel. Říkali mu psychotický maniak.

Kdo chcete, aby byla tahle žena?

Married Because Of A PromiseKde žijí příběhy. Začni objevovat