Trojka

80 1 3
                                    

Jméno Mikaelson byl synonymum krásné normální rodinky. Manželka a matka jeho dítěte byly naprosto identické, ale zároveň rozdílné ženy. Když je někomu představil, byli zmatení. Tyhle dvě ženy nazývali manželka a milenka, což se ani jedné nelíbilo. Zvláště Claire. Dříve měla být paní Mikaelsonovou a její setra jí to sprostě sebrala. Bylo to jako, když svému sourozenci půjčíte hračku, a on vám ji pak odmítá vrátit.

Caroline cítila chlad své sestry vůči ní a mrzelo ji to. Claire taková nebývala. Co ji změnilo? Život s Klausem? Předstírání své vlastní smrti? Nevěděla a trápila ji to. Chtěla by to všechno vrátit, jenže to nešlo.

,, Promluvíme si?" Zeptala se Claire, která zrovna vešla do ložnice Caroline, kterou sdílela s Klausem, svého dvojčete.

,, Ovšem." Pocítila radost, když její sestra položila tu otázku. Možná se vše nevrátí do starých kolejí, ale byl to začátek.

,, Když jsme se já a Klaus poprvé poznali, myslel si, že jsem ty. Když se do mě zamiloval, byla jsi tam ty. A když mě požádal o ruku, požádal tebe." Tyhle vzpomínky vždy považovala za bolestivé. Byla to ukázka toho, jaký mohl být její život, kdyby řekla své jméno.

,, Kam tím míříš?"

,, Nepoznal to. To znamená, že to nepozná ani později." Polka. Měla strach, co z jejích úst vyjde jako další.

,, A?" Tušila, kam tím mířím a vůbec se jí to nelíbilo.

,, Chci, aby ses se mnou vyměnila. Samozřejmě až porodním a vrátím zpátky svou postavu." Nevěděla, co říct. Věděla, ale nemohla to vyslovit. Pokud si nechtěla navždy zničit vztah se svou sestrou.

,, Myslím, že teď už to pozná." Snažila se z toho vykroutit, jak jen to šlo. Tohle bylo to to poslední, co chtěla.

,, My dvě jsme lidi, které se znají nejvíc. Proč bychom to nezvládli?" Viděla v očích své sestry zoufalství a bolelo ji to. Téměř měla chuť jí vyhovět.

,, Vždy jsme si byli tak blízko, ale to změnilo, když jsi předstírala svou smrt a donutila mě vzít si Klause. Ráda bych se k tomu vrátila, ale teď mi došlo, že se toho stalo mnoho. Všechno je to strašně zamotané. Nesnaž se vrátit k tomu starému a přijmi to nové." Claire se zamyslela nad slovy své sestry. Měla by udělat to, co ona. Ustoupit a čekat až se objeví její příležitost.

,, Máš pravdu.". Řekla Claire a svou sestru obejmula. ,, Půjdeš zítra se mnou na ultrazvuk zjistit pohlaví?" Z očí jí malé vypadla slzy. Nebyla si však jistá, jestli to slza štěstí nebo smutku.

,, Bude mi potěšením." Caroline chytila svou sestru za ruku. Připadalo jí to, jako by byli znovu dětmi

Klaus pozoroval, momentálně dvě nejdůležitější ženy svého života. Po jeho boku stál jeho bratr Kol.

,, Napadlo tě někdy, že byste si dali trojku?" Hned, co dokončil poslední slovo, dal mu Klaus pěstí, jak nejsilněji mohl. ,, Beru to jako ano." Řekl a začal vstávat že země, neboť ho jeho úder srazil k zemi.

,, Jak se má náš zajatec?" Musel změnit téma, než mu ujedou nervy a zabije ho. Člověk by řekl, že po celoživotním žitím s Kolem, bude mít trénink.

,, Pořád žije." Nechápal, proč ji Kol nezabije, ale věděl, že to prostě nedokáže, ať už si říká, co chce. Zabil by ji sám, ale má na Kola pozitivní vliv.

,, Fajn. Zařiď, aby byla na zítřejší večeři reprezentativní." Kol neměl páru, co se v bratrově mysli dělo a taky si nebyl jistý, jestli to vědět chce.

Ahoj!

Tahle kapitola má průměrnou délku, ale ta následující bude rozhodně delší.

Těšíte se?

Přeji pěkné velikonoce

Nina

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 08, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Married Because Of A PromiseKde žijí příběhy. Začni objevovat