Caroline byla nervózní. Sejde ze schodů a všichni se dozví o jejím těhotenství. Bude to skutečné. Musí to udělat. Musí to udělat hned. Nejdřív první schod, pak druhý a najednou padá dolů.
Klaus čekal v jídelně u stolu spolu s celou jeho rodinou a čekali na Caroline. Po chvíli čekání šel za ní, aby se podíval, proč tu ještě není. Našel ji na schodech a tekla z ní krev. Hodně krve. Okamžitě zavolal sanitku.
Caroline se probrala a neměla tušení, kde je. Poslední, co si pamatovala, bylo, že šla dolů ze schodů a pak už nic.
,, Caroline." Caroline se otočila a podívala se do očí svého manžela a viděla něco, co ještě ne. Niklaus Mikaelson brečí. Nebo alespoň brečel. Pravděpodobně přestal, jakmile se probudila.
,, Co se děje?" Zeptala se a uvědomila si, že je už zase v nemocnici. Nenáviděla nemocnice. Byly depresivní. Zachraňovali tu životy, mělo to tu být veselejší. Nebyla to přece márnice.
,, Caroline, je mi to líto. Potratila jsi." V tu chvíli cítila, jak jí po tvářích stékají slzy. Přišla o dítě, když bylo ještě v ní. Co by se stalo, kdyby bylo na světě? Byla hrozná matka. Cítila, jak nějaká část v ní zemřela. Takovou bolest ještě nezažila. Ani při smrti její sestry. Její sestra byla její součást, ale tohle dítě umřelo uvnitř ní. V jejím břiše. Opravdu byla tak nemožná? Proč se to muselo dít zrovna jí? Zasloužila si něco takového?
,, Měl bych tě nechat jít. Způsobuji ti jen bolest." Klause zasáhla ztráta jeho nenarozeného dítěte až moc. Věděl, že je to jeho chyba. Musela to být. Claire by chtěla, aby byla Caroline šťastná, což by s ním nebyla. Byl by s ním vůbec někdy někdo šťastný nebo nosil jen smůlu?
,, Ne." Řekla a chytila ho za ruku. Měla tu příležitost vzít, když měla šanci, ale nedokázala to. Právě ztratila své vlastní dítě. Nedokázala být sama. Potřebovala někoho u sebe, i kdyby to měl být Klaus. Muž který ji způsobil tolik bolesti za posledních pár dní. Možná by jí mohl zbavit smutku. Možná by jí mohl zbavit i něčeho jiného.
,, Klausi, uděláš pro mě něco?" Klaus přikývl. Jak by jí v téhle situaci mohl něco odepřít? Zasloužila si celý svět. Viděl, jak její světlo mizí. To si nikdy nepřál. Musel to zarazit.
,, Co je to, lásko?" Udělal by pro ni cokoli, jen ne to co právě vyslovila. To nikdy.
,, Zabij mě." Klaus nemohl uvěřit tomu, co právě řekla. Caroline kterou znal, by nikdy nic takového nevyslovila. Ani by na to dokonce nepomyslela. Tohle jí všechno způsobil on. Možná tohle byl pro něj trest. Cítil velkou bolest. Zasloužil by si daleko tvrdší trest, ale ona si zasloužila to nejlepší na světě.
,, Nikdy to neudělám, lásko. Máš v sobě tolik světla. Ty by jsi neměla opustit tento svět. Děláš tenhle svět lepší. Ty odejdeš až budeš stará a vrásčitá a obklopená svými vnoučaty, které budou jako ty. Jsi ta nejkrásnější, nejchytřejší, nejmilejší, nejlaskavější, nejkouzelnější žena, jaká kdy existovala. Možná se teď tak necítíš, ale v budoucnu budeš šťastná. Takže ti teď dávám první a poslední šanci. Chceš ode mě odejít?" Caroline si myslela, že slyšela špatně. Nikdo o ní nikdy nic tak krásného neřekl. Navíc všechny ty negativní emoce, co právě teď cítila, jí moc nepomohli.
,,Nikam nepůjdu." Klaus se usmál. Zůstane s ním. Bude už navždy jeho. Věděl, že až se z toho prozatímního smutku dostane, už ji nenechá odejít. Zůstane s ním navždy. Když to nedokázala její sestra, tak to alespoň udělá ona.
Rebekah nevěděla, co jim Klaus a Caroline chtějí říct. Byla zvědavá, ale místo toho, aby to zjistila, skončila Caroline v nemocnici. Klaus zakázal komukoli tam jít, tak se vydala za Tomem. Byla celá ustaraná a on jí velice pomohl. Přála si, aby mohli být opravdu spolu, jenže věděla, že pokud to Klaus zjistí, zabije ho a to si nepřála. Zabil už tolik jejích kluků a nechtěla zažít znova tu bolest, když to zase udělá. Milovala ho, ale dělala tohle ona Caroline nebo Claire? Ani by jí to nenapadlo. Možná, že až se Klaus zamiluje do Caroline, tak mu to bude moct říct a konečně bude šťastná, ale teď ne. Teď musela držet Toma v tajnosti, což bylo docela těžká, jelikož Klaus za ní poslal lidi, aby jí sledovali a jeden z nich ji právě viděl s ním.
ČTEŠ
Married Because Of A Promise
FanficKlaus chodil s Carolineinou sestru a té na smrtelné posteli slíbil, že si vezme její sestru.