Prolog

366 12 2
                                    

Klaus Mikaelson. Tohle jméno bylo známé. Pokud jste ho znali z několika článků, věděli byste, že je miliardář. Ale když máte k rodině Mikaelsonovým blízko nebo pro ně pracujete nebo jste z jejich světa, znáte pravdu. Klaus Mikaelson byl masový vrah. Jeden z nejnebezpečnějších lidí na světě. Měl jen dvě slabosti: jeho rodina a Claire Forbesová. Claire byla nádherná žena s úžasnou osobností. Měla blonďaté až zlaté kadeře, nádherné modré očí, které připomínaly moře a tělo bohyně. Klaus si nikdy nemyslel, že se zamiluje, ale když ji poprvé spatřil, změnil názor. Nepoházela z jeho světa. Bál se, že když zjistí pravdu, opustí ho. Ale ona ne. Přijala tuhle jeho část. Přijala všechny jeho části. Byla pro něj ta pravá. Udělal by pro ni vše. Slíbil jí to. A za to se teď nenáviděl.

Nikdy ho nenapadlo, že nastane tahle chvíle. Klaus byl ve své kanceláři a najednou mu zavolali, že jeho snoubenku, kterou si měl za týden vzít, postřelili jeho nepřátelé. Teď seděl u její postele a doufal, že to přežije. Nevěděl, co si bez ní počne.

,, Niku." Jakmile uslyšel své jméno z jejích rtů, nesmírně se mu ulevilo. Podíval se do jejích nádherných očí a usmál se na ni.

,, Claire." Řekl a obejmul ji. ,,Budeš v pořádku." Řekl a pohladil ji po vlasech.

,, Nebudu. Dnes umřu." Řekla slabým hlasem.

,, To neříkej, lásko. Budeš v pořádku a vezmeme se. Slibuji." Claire zavrtěla hlavou.

,, Neslibuj něco, co nemůžeš splnit. Dnes umřu. Cítím to. Chci, aby si mi něco slíbil." Řekla a chytila jeho ruku do své.

,, Co, lásko? Udělám pro tebe všechno. Vždyť to víš." Claire se na něj usmála.

,, Chci, aby sis ji vzal." Tímhle ho opravdu zaskočila. Chtěla, aby si vzal někoho jiného?

,, Koho?"

,, Až dnes umřu, chci, aby sis za týden místo mě vzal moji sestru Caroline. Slib mi to Niku. Slib mi to."

,, Slibuji." Řekl a v tu chvíli začali pípat přístroje. Dovnitř vešli doktoři a sestry a chtěli ho od ní odtáhnout, ale on by nikam nešel. Chtěl u ní být až do koce. Nevěděl, jak dlouho tam byl. Připadalo mu to jako věčnost. Přišel k němu doktor.

,, Je mi líto, Pane Mikaelsone, vaše snoubenka zemřela." Když mu to doktor řekl, cítil, jak mu po tváři stéká slza. Tohle bylo velice vzácné. Niklaus Mikaelson nikdy nebečel. Otevřel dveře a tam stála jak rodina Claire tak i jeho rodina. Nechtěl s nikým mluvit. Prostě ignoroval jejich otázky o jeho snoubence. O jeho mrtvé snoubence. Rebekah to na tváři svého bratra okamžitě poznala, tak ho obejmula. Mezitím co se objímali, přišel doktor a všem to oznámil. 

,, Je mi to tak líto, Niku." Řekla, když ho pustila. Klaus se na ani nepodíval. Musel myslet na slib, který dal své ženě. Jeho pohled se zaměřil na sestru jeho snoubenky. Její jednovaječné dvojče. Vypadala přesně jako ona. Nedokázal si představit, jaké to je. Dívat se na manželku, kterou nemiluje a která vypadá přesně jako láska jeho života, jako jediná žena (kromě jeho sestry) kterou kdy bude milovat až do konce jeho života.

Married Because Of A PromiseKde žijí příběhy. Začni objevovat