Carla yanıma geldiğinde elinde neşter gördüm. Neşteri boğazımda gezdirdi. Ama sadece küçük bir çizik olmuştu.
- Dur!
- Tamam. Ölümünden önce sana son bir söz hakkı veriyorum.
- Neden beni öldürüyorsun?
- Neden mi? Çünkü o canı cehenneme babamız bana sürekli senden bahsederdi. Utanmadan hemde. Seni çok seviyormuş demekki. O bizim ailemizi dağıtıp kaçınca babamı çok seven annem de her gün ağlıyordu. Gözleri ağlamaktan kıpkırmızı olmuştu. En son lösemi kanseri oldu ve hayatını kaybetti. O aşağılık herif yüzünden! Madem o pislik herif benim en sevdiğim insanı, annemi, elimden aldı. Bende onun en sevdiği kişiyi elinden alacağım.
- En sevdiği mi?! Babam beni o kadar çok sevseydi eğer bana kötü davranmazdı beni bırakıp gitmezdi! Senin annenin yaşadığını benim annem de yaşadı. Hemde çok daha fazla üzüldü. Çünkü senin annen terk edilmişti benim annem ise hem aldatılmış hemde terk edilmişti. Benim annem de öldü hemde nasıl öldü biliyor musun!? Babam olacak o piç onu kendi silahı ile vurdu. Daha küçücüktüm ben. Küçücük! Bende o pislik heriften nefret ediyorum. Eğer iş birliği yaparsak onu birlikte daha kolay buluruz.
- Şimdi mantıklı konuşmaya başladın Dupain-Cheng. Ama sana neden güveneyim ki? Sen benden nefret ediyorsun. Bende senden.
- Gel aramızdaki sorunu çözelim. Sonuçta düşmanlarımız aynı. Hem sende benim kadar Dupain-Cheng'sin.
- Pekala ama bir şartla. Adrien benim olur.
- Al Adrien'i başına çal. Biz ayrıldık.
- Senin için Üzgünüm ama affet ona çok aşıktım. Onu elde etmek istedim.
- Sorun değil.
- Bu arada Adrien beni çocukluktan beri tanıyor. Biz çok eski arkadaşlarız. Küçükken de ona aşıktım. Hayatım boyunca ona aşıktım. Ama ben onun peşinde koştururdum, sevmediğim arkadaşlarını ondan uzaklaştırırdım özellikle de kız olanları ama bana hiç kızmazdı. Nedenini bilmiyorum.
- Artık o umrumda değil. Sana restoranda yaptıklarım için üzgünüm. Fazla abarttım. Kendimde değildim.
- Sorun yok demek isterdim ama beni herkese rezil ettin. Canımı yaktın ama seni şimdi öldürürsem Tom'u yakalayamayız. Ama bana borçlusun tamam mı?
- Tamam. Hadi çöz şu ipleri canım yanmaya başladı.- Hemen.
- Hey bence iyi ortaklar olduk ama aklımda kötü kötü düşünceler var.
- Mesela?
- Mesela Tom kaç kadına bu eziyeti çektirdi? Kaç çocuğu var?
- Bu kadar çabuk seninle iş birliği yapmam çok garip az önce seni parçalara ayırmak üzereydim ama madem dertlerimiz ortak. O zaman bana yardımcı olabilirsin. Tom kaç kadına eziyet etti bilmiyorum ama onu tek başıma durduramam.
- Arkadaki adamlar yok mu?
- Onlar kiralık havalı gözükmek içindi. Ayrıca Tom gibi büyük bir pisliğe bulaşmak isteyen çok az adam var isteyen varsa da çok pahalıya patlar.
- Haklısın ama biz iki kişi halledebilecek miyiz ki?
- Biz onun kızlarıyız. Onun en zayıf noktaları biziz. Ayrıca bence ikimiz de çok güçlüyüz.
- Ne kadar güçlü olabileceğini gördüm.
- Evet. Seninde beni restoranda nasıl sürüklediğini gördük ama bence bu konuları açmayalım. Aramız bozulmamalı.
- Haklısın Dupain-Cheng.
- Bence harika bir ortak olduk Dupain-Cheng.
- Ama lütfen üstünü değiştir. Biraz daha sana bakarsam çok kötü şeyler olacak.
- Heyyy!
- Sadece şaka yapıyorum.
- Biraz alışveriş yapalım mı? Kendime ajan kıyafetleri almam lazım. Malum benim tüm kıyafetlerim üstümdekiler gibi.
- Sıkıntı yok alışveriş yapmayı severim. Hem benimde kıyafete ihtiyacım var.
- Senin kıyafetlerin Adrien'in evinde kaldı değil mi?
- Evet ama onun yüzünü bir daha görmeye niyetim yok.
- Boşver ben sana ihtiyacın olan her şeyi alırım. Bu gece bende kal.
- Sende kalmaktan başka seçeneğim yok zaten ama benim için para harcamana gerek yok.
- Saçmalama. Parayı sakın dert etme bende bol bol var.
- Bu paranın kaynağını sorabilir miyim?
- Sormazsan daha iyi olur aslında.
- Peki. Hey baksana az önce düşmandık şimdi ise arkadaş olduk.
- Kız olmak böyle bir şey işte.
- Haha evet!
--------------------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarhoş Bir Adrienette Aşk Hikayesi
RomanceAnnesi ölmüş ve babası tarafından terk edilmiş genç bir kız hayatının aşkını buluyor. Macera ve aşk dolu bu hikayeyi kaçırmayın.❤️