Sarhoş / Bir Adrienette Hikayesi / 18. Bölüm

186 14 0
                                    

《《 _Marinette_ 》》

O gece Carla'da kaldım. Ayrıca evi bayağı lüksmüş. Sabah uyanmakta sıkıntı çeksem de bu bana sorun olmadı. Beni yeni bir hayat bekliyor. Kim bilir belkide güzel bir hayat? Carla ile birlikte kahvaltı yaptıktan sonra alış verişe gitmek için hazırlandık. Carla bana kendi elbiselerinden bir tane verdi. Pek tarzım değildi. Boyu dilerime kadar gelen askılı bir elbise.

- Bu gün seni kız yapacağım.

Carla'nın lafına tepki vermedim ama o daha sonra üstüne ekledi.

- Bu çok şirin bir elbise daha saçlarını yapacağım ve makyaj. Tabikide olmazsa olmazımız topuklu ayakkabıları unutmamak gerek.

- Teşekkürler ama ben almıyayım.

- Bunu evet gibi kabul ediyorum.

- Ama bu "evet" in tam tersi.

- Hadi ama çok güzel olacaksın.

- Sadece bir seferlik.

- Tamam tamam. Kabul etmene sevindim prensesler gibi olacaksın.

- Prenseslerden nefre-

- Şşş deme öyle. Bana güven kendini çok özel hissedeceksin.

_~Hazırlık sonrası~_

Evden çıkmadan önce aynaya baktım tamam sanırım kendime aşık oldum ne kadar güzelim ya. Şimdi bütün erkekleri kendime çekeceğim....... Noluyo ya kendine gel.

----*_AVM'DE_*------

Alışveriş yapmaktan yorulmuştuk. Bir kafeye geçip çay içmek için oturduk. Tam çayımı yudumluyordum ki yabancı bir numara aradı.

- Kim?

- Numara.

- Açsana belki önemlidir.

Telefonu açtım kulağımda yankılanan tanıdık ama bir o kadar da metalik ses beni ürpertti. Sanki tanınmak istemiyor. Arkadan metalik bir ses geliyordu.

- Kimsiniz?

- Beni tanımadın mı?

- Hayır tanıyamadım. Kimsiniz?

- Beni aradığınızı biliyorum.

- ...

-Telefon kapanır-

- Kimdi o?

- Bilmiyorum ama sanırım Tom.

- Ciddi misin!?

- Bilmiyorum bana "Beni aradığınızı biliyorum" dedi ve kapattı.

- Bu eğer Tom ise nereden öğrenmiş olabilir ki daha aramaya başlamadan onu arayacağımızı biliyor. Bu çok kötü.

- Evet. Çok kötü olur.

- Bunu sonra düşünürüz şimdi acele edip alışverişi bitirmemiz lazım. Sadece görev için gerekli malzeme ve kıyafetler kaldı ama hepsini taşıyamayız. Sen bu poşetleri arabaya koyar mısın? Bende o sırada ihtiyaçlarımızı alırım. Arabanın anahtarı mavi poşette.

- Peki.

Bütün poşetleri tuttum ve asansöre bindim. Eksi ikinci katta inip otoparka gittim. Bir yandan arabanın Nerede olduğunu hatırlamaya çalışırken bir yandan bu topuklular ve ağır poşetlerle yürümeye çalışıyordum. Tam o sırada dengemi kaybedip yere düşecektim ki belimde düşmemi engelleyen ve beni saran bir çift el hissettim. Kafamı yukarı kaldırıp baktığımda şok oldum. Adam feci yakışıklı. Mavi boyalı saçları var ve çok havalı. Görseniz düşmemek için kendinizi zor tutarsınız. Adam beni yavaşça kaldırıp poşetten yere düşen makyaj malzemelerini bana verdi.

- T- teşekkür ederim.

- Rica ederim Ben Luka

- Ben de Marinette.

- Ne hoş bir isim.

- Teşekkür ederim. 

- Ah ne kadar kabayım. Durun size yardım edeyim.

Elimdeki poşetleri almak için poşetlere uzandı bende ona verdim cidden ellerim acımıştı.

- Tekrar teşekkür ederim Bay Luka.

- Rica ederim Marinette. Araba Nerede? 

- Emm bir dakika biraz kafa yormam gerek...ah! Işte C17 de

- Yakınmış.

Eşyaları arabaya yerleştirdikten sonra Luka ile beraber asansöre doğru yürüyorduk ki Luka birden aldığı darbe ile acıyla yere çöktü. Ben kaçamadan arkadan gelen bir el mendili burnuma tutarak beni bayılttı. Bunu kim yaptı bilmiyorum ama sarı saçlıydı.

Uyandığımda Adrien'in evinde eski yatağımda yatıyorum. Komidinin üstündeki telefonuma baktım. "Carla : 52 cevapsız arama!"

Sarhoş Bir Adrienette Aşk HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin