______________🍷SARHOŞ🍷_______________
_____________💜12. BÖLÜM💜______________
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤🎀İYİ OKUMALAR🎀¤¤¤¤¤¤¤¤¤
~~~~🔮MARİNETTE'İN ANLATIMI İLE~~~~
--------------📍BİRKAÇ GÜN SONRA📍--------------
Adrien'i hastande daha uzun kalması için ikna etmek istemiştim çünkü onun için gerçekten endişeleniyordum. Bu yüzden hastaneden daha geç çıktık. Eve geldiğimizde her yer bıraktığımız gibiydi. Kapının önünde Adrien'in kurumuş kanı vardı. Dağılmış bir salon. Evi görünce Adrien'in ve benim aklımda aynı an vardı. Adrien'in vuulduğu an. Sanki dün olmuş gibi aklımdaydı ve bana dehşet veriyordu. Sanki artık bu eve adımımı bile atmak istemiyordum. Adrien sanki aklımı okumuş gibi cevap verdi.
- Hey. Hadi bu evden gidelim.
- Nereye?
- İkinci evime.
- Neden gitmek istiyorsun?
- Bu lanet evde neden kalmak isteyeyim?
- Aslında ben de artık bu evde yaşmak istemiyorum.
- Hayır Marinette aslında düşünüyorum da benimle gelmeni istemiyorum.
- Ne?! Neden?
- Benimle güvende değilsin.
- Ne saçmalıyorsun sen? Ben asıl senin yanında kendimi güvende hissediyorum. Senden ayrılmak istemiyorum.
- En doğrusu bir daha birbirimizi görmemek.
- Yapma Adrien!
- Böyle olmak zorunda Marinette.
- Değil!
- Üsteleme Marinette.
Adrien'in ellerinden tuttum ve gözlerine baktım.
- Bana doğruyu söyle Adrien. Sen aşık olmaktan mı korkuyorsun?
Adrien gözlerini gözlerimden ayırdı ve ellerimi bıraktı.
- Ne alaka şimdi? Sadece yanımda olmanı istemiyorum.
Gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı. Çünkü ona aşıktım. Ondan ayrılmak istemiyorum. Onsuz yaşayamam. Asla aşık olmam diyordum ama oldum işte. Onu çok seviyorum. Her şeyden çok. Bu sefer de sevdiğim kişiden ayrılırsam intih*r ederim. Zaten yaşmak için tek sebebim Adrien.
- Neden ağlıyorsun?
- B-ben senden ayrılamam.
- Neden?
- Ç- çünkü sana aşık oldum ben!
- Marinette...
- Ne olur beni Zümrüt gözlerinden mahrum bırakma Adrien. Yaşmak için tek sebebim sensin. Ne olur gitme!
- Hayır!
- ...
- Hayır. Aşık olmaktan korkmuyorum. Çünkü çoktan okyanus gözlü bir güzele aşık oldum ben.
- ... (tebessüm) ama o zaman neden benden ayrılmak istiyorsun?
- Çünkü sevdiğim herkese zarar geliyor Marinette! Sana zarar gelmesini istemiyorum.
- Yaşmak için tek sebebim sensin dedim ya! Eğer beni bırakırsan bana en büyük zararı sen verirsin!
- ...Beni gerçekten seviyor musun?
- Hemde çok!
- Ne kadar çok?
Kollarımı 180 derece açtım ve "Bu kadar!" dedim.
- (kıkırdama)
- (kıkırdama).....Peki sen ne kadar seviyorsun?
Bana doğru Eğildi ve dudaklarımı nazikçe öptü. "Bu kadar." Dedi. O an kendimi bulutların üstünde hissettim.
- Yani kararın değişti mi?
- Mmm sanırım evet.
- Sanırım mı?
- Evet.
- Hmm o zaman haydi evimize gidelim.
- Gidelim.....sevgilim💕
- Sevgilim mi?
- Evet.
- Tamam. Ben kötü kızım. Sevgili olalım ama öyle yapış yapış sevmem ben.
- Ben seni yumuşatmasını bilirim.
- Öyle mi?
- Öyle.
--------------------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarhoş Bir Adrienette Aşk Hikayesi
RomanceAnnesi ölmüş ve babası tarafından terk edilmiş genç bir kız hayatının aşkını buluyor. Macera ve aşk dolu bu hikayeyi kaçırmayın.❤️