Sarhoş / Bir Adrienette Hikayesi / 9. Bölüm :

312 32 6
                                    

___________SARHOŞ 9. BÖLÜM_________
    _____________MARİNETTE_______

Karşımda duran Adrien yüzünden ellerim titrese de telaş yapmayıp sakin olmalıyım ama bunu nasıl yapacağım hakkında en ufak bir fikrim yok. Sonuçta nasıl pis bir sapığın karşısında sakince durabilirim ki? Adrien’in sesinin kulaklarıma girmesi ile tüylerim diken diken oldu.
- Marinette demek sonunda suçsuz olduğumu anladın!

- Ne anlamışım be?! Sadece eşyalarımı almaya geldim.

- Marinette sana diyorum bunu benim ikizim yaptı. Benim bir uçum yok!,

- Tabi canım  şimdi de hiç olmayan bir ikiz yalanı uydurdun ve olay bitti mi?

- Ben bir şey yapmadım. Bana inan.

- (Tokat Atar) Bir de sana inanmamı mı istiyorsun?! Senin yüzünden hayatım mahvoldu be!

Adrien elini acıyla yanağına götürmüşken boynuna saplanan iğne ile yere yığıldı ve arkasındaki Adrien’e çok benzeyen bir adam belirdi.

- Aman Tnrım!! Adrien!

- Artık Adrien yok zavallı.

- Sen de kimsin!? Adrien’e ne yaptın?

- Ben sahte Adrien. Birlikte geçirdiğimiz günü beğendin mi bari? Ben şahsen çok beğendim.

- Canavar! Ne istiyorsun benden?!

- Hiçbir şey. (sırıtır)

Marinette hızlıca belindeki silahı çıkartır ve karşısındaki sapığa yöneltir.

- Demek Adrien başından beri haklıydı! Sen onun ikizisin! Uzak dur benden yoksa tetiğe basarım!

- Öyle mi küçük hanım?

Felix de silahını çıkartır ve Marinette’e yöneltir.

- Kısasa kısas tatlı kız.

- Beni rahat bırak!

- Sen artık her şeyi öğrendiğine göre seni rahat bırakabilirim ama yerde yatan Adrien’in ölmesini istemiyorsan benimle bir kez daha yatağa gireceksin.

Ya son günlerde bana en çok değer veren ve benim de ona en çok değer verdiğim kişi ölencek ve buradan def olup gideceğim ya da bir sapık ile yatağa girip en çok değer verdiğim insanı kurtarıp eski hayatıma geri dönecektim. Cesaretli ol Marinette.

- Bana düşünmem için bir az zaman ver.

- Tabi. 5 dakikan var. 5 dakika içinde Adrien ölebilir. Karar senin.

Tabi ki de Felix  kendi öz kardeşini öldürmeyecekti. Marinette’in vereceği kararı biliyordu. Her ne kadar onların sadece kiracı ve ev sahibi olduklarını bilse de  kesinlikle omlarn birbirlerine karşı bir şeyler hissettiğini düşünüyordu. Belki hissetmiyorlardı ama hislerine güvenmek zorundaydı.

- Tik tak tik tak… zamanın tükeniyor Marinette!

- Kararımı verdim.

- Söyle o zaman.

- Seninle yatağa gireceğim.

- Biliyordum. Şimdi o elindeki silahı bırak.

- O zaman sende bırak.

- Peki.

İkisi de aynı anda silahları yere bıraktılar ve Felix  Marinette’in elinden tutup içeri çekti.

- Bırak elimi ben kendim gelirim!

- Tamam tamam. Sakin ol.

___________________________________________

- İstediğin oldu şimdi Adrien'i tekrar uyandır.

- Son bir işim kaldı.

- Neyden bahsediyorsun?

Felix elini beline götürdü ve silahını çıkartıp bana doğrulttu.

- Ama sen silahını bırakmıştın. Bir anlamamız var dı!

- Aklı başında olan bir suçunun yanında her zaman bir yedek silah bulunur. Sence anlaşmalara uyan biri gibi mi görünüyorum?
- Canın cehenneme!

- Şimdi seni gebetmem gerek yoksa her şeyi polislere anlatırsın değil mi?

- Anlatmam. Ne olur yapma?

- Sana neden güveneyim ki?

Felix kendi öz kardeşini öldürmeyeceği için Adrien’e geçici etkisi olan bir iğne saplamıştı ama bu sefer zamanı ayarlayamamıştı. İğnenin etkisi bitmiş ve Adrien uyanmıştı. Adrien Felix ile Marinette’i görünce fark ettirmeden onların yanına yaklaştı ve Felix'in elindeki silahı ters çevirip Felix'e yöneltti. Bir birlerine çok yakındılar ve silah bir Adrien’in karnına bir Felix'in karnına doğru dönüyordu.

- Bırak silahı Adrien!

- Asıl sen bırak! Bir intikam uğruna kardeşini öldürecek misin?

- Hayır ama intikamımı alacağım. Senin yerine çok sevdiğin Marinette ölecek.

Adrien bu lafın ardından dondu kaldı ve Felix Adrien’in bu ani duruşu yüzünden silahı yanlışlıkla ateşledi.

M : - Adrieeen!

F : - Hayır! Ne yaptım ben!?

M : - Ambulansı ara! Çabuk!

Devam Edecek...❤️

Sarhoş Bir Adrienette Aşk HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin