Sarhoş / Bir Adrienette Hikayesi / 21. Bölüm

166 16 1
                                    

Tom'dan kaçmayı başarmıştık. Luka olmasaydı sonumuz fenaydı ama bizim tehlikede olduğumuzu nereden bikiyordu ki? Öğreneceğim.

Carla da ayılınca hepimiz oturma odasına geçtik. Tatlı kutu gibi bir evdi. Pek zenginlere göre değildi sanki. Ben sanmıştım ki Luka baya zengin. Arabası kıyafetleri. Her şeyi çok pahalıydı. Ben bunun üzerine daha fazla düşünmeden ve Luka'ya sormadan Luka cevabı verdi.

- Burası bizim sığınma evimiz gibi bir şey o yüzden öyle çok güzel değil kusura bakmayın. Biraz da dağınık uzun zamandır gelmiyorduk.

Adrien susuyordu. Carla ise Luka'ya etkilenmiş bir şekilde bakıyordu. Tam bir şey söyleyecektim ki Carla lafımı böldü.

- Soru-

- Hey Luka ne kusuru sonuçta bizi kurtardın ve güvendeyiz. Sen benim kahramanımsın. Sana borçluyum.

Carla bunları söylerken Luka'nın yanına gidip iyice yanına sokulmuştu. Jukeka'da bundan rahatsız olduğunu belli ederek yüzünü buruşturdu. Carla ise görmezden gelip daha çok Luka'ya sokuldu. Luka ise ondan kurtulmak istercesine uzaklaşıyordu. Ah bu kız her gördüğüne asılıyor mu? Hani Adrien'e aşıktı? İkiyüzlü! Kendimi daha çok merak içinde bırakmayıp o malûm soruyu sordum.

- Bizi nasıl buldun?

Luka yerine Juleka cevap verdi.

- Ben bir labaratuvar görevlisiyim ve Tom için çalışıyorum yani Thomas'ın yanında staj yapıyorum. Thomas bana planları hakkında bahsetti. Aslında size yapılan her iğnede payım var da neyse. Luka'ya bu plandan bahsedince Luka endişelendi. Çünkü ona Marinette adlı genç bir kızı kaçıracaklarından bahsettim. O gün biri tarafından saldırıya uğrayınca Luka da bu kızın sen olduğunu düşünüp araştırmaya başladı. Yerinizi bulmamız kolay oldu. Tom'un malikenesinin yerini biliyordum. Ayrıca Carla'ya hangi iğneyi yapmam gerektiğini bir labaratuvar çalışanı olarak bilmem gerekirdi zaten iğneleri ben hazırladım.

- Yani sen Tom için çalışıyorsun?

Adrien tek kaşını kaldırıp manalı manalı sormuştu. Carla da ona sanki laf sokar bir havası varmış gibi cevap verdi.

- Zaten artık istesemde çalışamam!

Luka : - Juleka!

- Ne var ya her neyse ben yukarı çıkıyorum sende bunlarla ne yapacaksan yap. Ben karışmıyorum. Zaten onlar yüzünden işimden oldum!

Konuşma başladığından beri Adrien ile birbirimize kaçamak bakışlar atıyorduk. En son dayanamadım.

- Adrien biraz konuşabilir miyiz?

Adrien biraz bekledikten sonra cevap verdi.

- Olur.

Birlikte dışarı çıkıp bir süre birbirimize baktık. Ben yine dayanamayıp konuyu açtım.

- Şey bizim ayrılığımız...

- Benim davranışlarım yüzünden oldu biliyorum.

- Hayır senin suçun değildi hiç kimsenin suçu değildi. Tom'un suçuydu. Senin öyle davranman Tom'un suçuydu ama ben bunu bilmiyordum ve bir anlık sinirle ayrıldım senden özür dilerim.

- Bu tekrar birlikte olalım demek mi?

- Onun gibi bir şey işte.

- ?

- Tamam seni seviyorum Adrien nolur beni affet. Seni boş yere suçladım. Seni çok seviyorum. Nolur tekrar birlikte olalım.

- Neden yalvarıyorsun ki Hayır diyecek gibi bir tipim mi var?

Sarhoş Bir Adrienette Aşk HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin