______________Marinette'in anlatımı ile_____________
Yaşadığım şoku atlatmaya çalışıyordum. Gerçekten Adrien bunu yapmış olabilir mi? Acaba bana hâlâ aşık mı? Aşık olan biri böyle bir şey yapmaz. Belkide yapar. Ahh ne bekliyorum ben Carla'yı aramalıyım. Tam Carla'yı arayacaktım ki o sırada kapı birden açıldı. Korkudan geriye atılıp yataktan düştüm.
- A- Adrien?
- Naber Marinette?
- Bu ne biçim bir soru böyle? Nasıl olabilirim sence?
- Hmm korkmuş?
- Bir de cevap veriyor ya!
Adrien bana doğru gelmeye başladı. Korkuyordum. Aynı zamanda endişeleniyor. Benim tanıdığım Adrien bunu yapmaz. Belki de o çok değişti. Bana yaklaştıkça içim içimi yiyor. Korkum daha da artıyor. Karnıma daha fazla ağrı giriyordu. Ne yapacağım kaçamıyorum da.
- Yaklaşma bana!
- Son zamanlarda dilin papuç gibi olmuş. Şımarmışşın sen. Söyle bakalım kim şımarttı seni böyle? Yoksa otoparkdaki o adam mı!?
- Onunla bir ilişkim yok. Yemin ederim sadece bana yardım etmek istemişti! Onu tanımıyorum sadece ismi Luka.
- Tamam senin dediğin gibi olsun ama bu sana inanmamı sağlamayacak!
Adrien git gide yaklaşıyordu bende geri geri gidip ondan uzaklaşıyordum ama eninde sonunda onun yanıma geleceğini bilmek beni geriyor. İyice yaklaşmıştı. Aramızda ya iki ya üç adım vardı. Benim de daha fazlası geriye gitçek yolum kalmamıştı. Sırtım duvara yaslanmıştı. Adrien'in acımasız gülüşü boğazımı düğümlemişti. Zar zor konuşabildim.
- Adrien ne yapıyorsun?
- Hmm bana emredileni yapıyorum.
- S- Sana emredilen mi? Sana bunu yapmanı birisi mi emretti?
- Bunun hakkında daha fazla bir şey diyemem.
- Bu da ne demek oluyor?!
Elini beline götürüp orada bekletti.
- Beni silahla falan vurmayacaksın değil mi?!
- Hayır...
Elini belinden çekti ve belinden bir bıçak çıkarttı. Gördüklerime inanamıyordum. Bu Adrien olamaz. Bunu ona kim emretti. Bunun bir önemi yok bunu ona kim emretti bilmiyorum ama görünüşe göre Adrien onu dinlemiş.
- Bıçaklayacağım!
- Adrien bu sen değilsin ne olur yapma!
- ...
- Biz birbirimize aşıktık hemde sırılsıklam.
- ...Evet öyleydik.....Ama artık değiliz!
Karnıma saplanan soğuk bıçağı hissettim. Ellerimi karnıma götürdüm. Ellerim kana bulanmıştı.
________________Kendi anlatımım ile______________
Marinette yere yığıldıktan sonra odaya biri gelir ve Adrien'e kızmaya başlar
- Ne yaptın sen o*ospu
- Ben ben...
Adamın arkasından başkaları da gelir. Adam onlara Adrien'e ayılması için bir iğne yapmalarını emreder. Adrien bir süre sonra kendine gelir. Ayıldığında ise odada kimse yoktur. Yerdeki kanları görünce paniklemeye başlar. Hemen camdan dışarı bakar. Aşağıda Marinette kanlı hâlde bir adamın kucağındadır. Adrien bunu görünce direk aşağı iner ama çok geçtir aşağı indiğinde tek gördüğü uzaklaşan lüks bir arabadır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarhoş Bir Adrienette Aşk Hikayesi
RomanceAnnesi ölmüş ve babası tarafından terk edilmiş genç bir kız hayatının aşkını buluyor. Macera ve aşk dolu bu hikayeyi kaçırmayın.❤️