- Adrien -
Burası da neresi? Ne işim var burada? Ellerim ve ayaklarım bağlıydı ve bir sandalyeye oturtulmuştum. Kocaman bir odada sadece duvarda asılı dev ekran ve ben vardık. İpleri çözmeye çalıştım ama çözemedim.
- İmdaaaatt! Kimse yok mu? Yardım Ediin!
Belli bir süre bağırıp ses çıkarmaya çalışsam da beni duyan yoktu. Biraz sonra duvarda asılı duran dev televizyon açıldı. Bir video oynamaya başlamıştı ama ne olduğunu anlamıyordum. Bir kız vardı ama yüzü gösterilmemişti. Sonra bir adam belirdi onun da yüzü gösterilmiyordu. Kıza işkence etmeye başladı. Bu ne tür bir saçmalık böyle!? Bu video da ne anlama geliyor? Video devam ediyordu kendimi çok kasmadım çünkü adam ilk başta kızı sadece öpüyordu. Daha sonra kamera açısı yukarı doğru yükseldi ve kızın yüzü gösterildi.
- Marinetteee!! Hayııırr!
Marinette seni nasıl koruyamadım şu haline bak daha çok çırpındım video kendi kendine durmuştu. Yada uzaktan birisi kontrol ediyordu ama kim? Marinette orada acı çekerken ben hiç bir şey yapamıyordum. Bu bana daha çok acı veriyor. Video yeniden başladı. Video aniden adamın yüzünü gösterdi. Ve yine durdu.
- Lanet Olsun! Bu olamaz!
Ne istiyordu bu orospu? Marinette'e niye böyle yapıyordu. O yapar sadece zevk için seks yapar. Piç. Ama bu olamaz o iki yıl önce hapse girip 10 yıl ceza almıştı. Niye Marinette? Bunu bilerek yaptı! Bilerek sırf Marinette ile benim aramızda ilişki olduğunu düşündüğü için Marinette'i seçti. Kendi öz kardeşim bunu bana ve arkadaşıma yapabilecek kadar zalimleşti mi?
Video yeniden oynamaya başladı. Video Felix'in yüzünü göstermeyi aniden kesti. Ellerim sinirden oturduğum tahta sandalyeye kenetlendi. Tırnaklarım ile tahtayı zedelemeye başladım. Video devam ettikçe videodaki seks şiddeti artıyordu. Sinirden gözlerinden yaşlar gelmeye başladı. Hiç bir şey yapmadan burada elim kolum bağlı Marinette'in eziyet çekmesimi izlemek zorunda bırakılmıştım. Şimdi Marinette bütün bunları ona benim yaptığımı sanıyor. İkiz kardeşim benim gibi giyinmişti. Aramızda neredeyse hiç fark yoktu. Video devam ettikçe seksin şiddeti giderek artıyordu. Daha ne kadar atabilirdiki? Marinette'in tiz çığlığı kulaklarında yankılanıyordu. Bağrışları sanki bir şeyler anlatmak istiyordu. Felix Marinette'i bırakıp kameranın arkasına geçmişti. Marinette ikinci defa yatakta kanlar içindeydi ama bu nasıl olur Felix onu bu sefer bıçaklamadı. Marinette'in dikişi yırtıldı. Birden etrafı saran o metalik ses duyuldu.
- Nasıl? Beğendin mi bari sevgiline yaptıklarımı?
- Seni orospu! Yanlış kişiye eziyet ettin! O benim sevgilim değil.
- Neyin oluyor peki?
- Sadece kiracım.
- Aa öyle mi? Yazık olmuş zavallı kıza o zaman ama eğlenceliydi.
- Neden yapıyorsun bunu? Ben sana ne yaptım?
- Ne yapmadın ki? Hatırla biz çocukken sen benim kıyafetlerimi giyip okulda yaramazlık yapardın. Senin yüzünden çok fazla ceza yedim aynısını sokakta ve ya fırsatını nerede bulduysan sürekli yapardın. Senin yüzünden eğitim hayatım bitti. Mahallemizdeki herkes benden uzak durdu. Şimdi intikam vakti. Senin kılığına girip yaramazlık yapma sırası bende.
- Hadi ama ciddi olamazsın! O zaman çocuktuk.
- Lisedeydik ve senin yüzden tüm hayallerim bitti. Okulda aldığım onca ceza yüzünden okuldan atıldım.
- Bunun Marinette ile ne ilgisi var? Ona bunu yapmasın.
- Evet yaparım. Yaptım bile şimdi sende benim gibi rezil olacaksın.
- Marinette'i öldürmek zorunda değildin ben kimseyi senin kılığına girip öldürmedim y da onunla seks yapmadım.
- Öldürmedim zaten.
- Niye kanlar içinde o zaman? Çünkü senin yüzünden dikişi patladı.
- Merak etme hiç bir şey olmaz.
- Felix beni çöz de gidip yardım edeyim Marinette'e.
- Tabi ki çözücem ama bakalım artık Marinette seni görmek isteyecek mi?
Devam Edecek...❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarhoş Bir Adrienette Aşk Hikayesi
RomanceAnnesi ölmüş ve babası tarafından terk edilmiş genç bir kız hayatının aşkını buluyor. Macera ve aşk dolu bu hikayeyi kaçırmayın.❤️