__________Kendi Anlatımım İle_________
Adrien ne olup bittiğinin farkında değildi oysaki Marinette'i o bıçaklamıştı ama hiç bir şey hatırlamıyordu. Onun şuan evinde neden kan olduğunu ve o adamın neden Marinette'i götürdüğü hakkında tek bir fikri yoktu. Sadece uzaklaşan lüks arabanın arkasından bakıyordu.
====O sırada lüks arabanın içinde====
Adam : Eve getir dedik öldürdü kızı!
Yardımcı : Sakin olun patron. Ben doktoru arıyorum eve gelsin.
Adam : Çabuk ol!
Adamın evine vardıklarında doktor çoktan oradaydı. Neyse ki ev çok uzak değildi. Marinette'in hâlâ yaşama şansı vardı. Marinette'i hemen koltuğa yatırdılar. Doktor Marinette'i görünce şok oldu.
Doktor : Bu kız bıçaklanmış! Onu burada kurtaramam.
Adam : Ne seni asıl böyle günler için tuttum!
Doktor : Tamam sakin olun deneyeceğim ama hastaneye mi gitsek?
Adam : Deli misin sen Mafyayım ben nasıl gideyim?!
Doktor : Tamam sakin olun odayı boşaltın!
_____________Marinette'in anlatımı ile____________
Kirpiklerim birbirinden ayrılırken karnımdaki ağrıyı fark ettim ve inledim. Ardından bir kaç tane adam geldi. Kim olduklarını bilmiyorum her yer bulanık ama görüntüler yavaş yavaş netleşiyordu. Görüntüler netleştikçe etrafımdakileri tanımaya başladım fakat büyük bir öfke ile karşımda babam olacak o p*ç duruyordu. Nasıl sakin olabilirim? Onca yıl acı çektirdi! Annem öldü! Ayağa kalkmaya çalıştığımda karnım yine ağrıdı ve yine inledim.
Tom : Ayağa kalma daha yeni dikiş attılar.
- p*ç kurusu seni!
- Hmm anlaşılan son zamanlarda terbiyen bayağı bozulmuş! Kim bozdu yoksa bu çocuk mu?
Parmağını arkaya doğru çevirince sandalyeye bağlanmış Adrien'i gördüm. Ama umrumda olmadı o beni bıçakladı!
- Adrien'in canı cehenneme! O umrumda değil bu hâlde olmamın sebebi o!
- Hayır. Yanılıyorsun. Bunların sebebi o değil.
- O değilse sensin sonuçta o sana yardım etmeyi kabul etti!
- Hayır Adrien hiç bir şeyi kabul etmedi.
- Açık olsana ne taksit taksit konuşuyorsun?!
Sesim bu sefer yüksek çıkmıştı bu yüzden yine inledim.
- Tamam her şeyi anlatacağım. İlk öncelikle Adrien'in hiç bir suçu yok. Bıçaklama hariç. Bu planda yoktu artık sana neden kızmış bilmiyorum ama aslında bıçaklama da onun suçu değildi. Sanırım ilaç yüzünden.
- İlaç? Ne ilacı?!
- Şey bir nevi bu ilacı alınca sana ne isterlerse yaptırıyorlar.
- Böyle bir ilaç nasıl olabilir?!
- Thomas sağ olsun o çok yetenekli bir bilim insanı. Aynı zamanda yardımcı.
- Yani bunların hepsini Adrien'e siz emrettiniz! Adrien bunların hiç birini isteyerek yapmadı mı?
- Aynen öyle.
- Zavallı Adrien kim bilir ona nasıl davrandınız?!
- Aa merak etme ona çok iyi baktık sadece vücudunda kırbaç izleri olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarhoş Bir Adrienette Aşk Hikayesi
RomanceAnnesi ölmüş ve babası tarafından terk edilmiş genç bir kız hayatının aşkını buluyor. Macera ve aşk dolu bu hikayeyi kaçırmayın.❤️