Mój ojciec przyniósł mu materac. Ale co by się stało gdybyśmy spali razem w jednym łóżku?
—Y/N?
Spojrzałam w jego stronę.
—O co chodzi?
—Tamten chłopak jest tylko twoim przyjacielem?
Poważnie znowu zaczyna? Najpierw ma problem z Lei, a teraz z Thomasem. Postanowiłam mu nie odpowiadać, tylko głośno westchnęłam. Chłopak po chwili przysunął się do mnie. Zdecydowanie za blisko.
—Nawet nie próbuj robić niczego głupiego. — pogroziłam mu palcem — Zacznę krzyczeć jak mnie dotkniesz!
—Całowałaś się z nim? Trzymaliście się za ręce?
—Jesteś idiotą? — zaśmiałam się — Niczego takiego nie robiliśmy. Ja i Thomas jesteśmy przyjaciółmi z dzieciństwa.
—Nie jestem idiotą! Lepiej powiedz dlaczego się rumienisz?
—Wydaje Cię się. — odparłam obracając się do niego plecami
Chłopak wrócił na materac. On jest poważnie aż tak głupi? Może to nawet dobrze? W końcu nie domyślił się, że rumienie się przez niego.
—Y/N?
Czego znowu chcesz?
—Tak?
—Jak się czułaś gdy mnie nie było?
Jak się czułam? Czemu on o to pyta? Oczywiście, że za nim tęskniłam i to bardzo. Ale on zachowuje się jak dupek!
—Nie chcesz mówić to nie mów. Dobranoc.
—Dobranoc. — odparłam, a łzy mimowolnie wypłynęły z moich oczu
~~~
POV DAOMING SI
Obudziłem się i wziąłem telefon do ręki, była 2:27. Ten materac jest tak strasznie niewygodny.
—Daoming Si...
Spojrzałem w prawą stronę i zobaczyłem Y/N. Czy ona mówi przez sen?
—Daoming Si... — powtórzyła i wtedy wiedziałem, że śni o mnie
Powoli się do niej zbliżyłem, żeby łóżko nie wydało żadnego dźwięku.
—Nie odchodź, proszę...
—Jestem tu. — powiedziałem kładąc rękę na jej policzku
I to był mój błąd, bo dziewczyna się obudziła. Nie wiedziałem co mam zrobić.
—Tękniłam za tobą.
Obydwoje patrzyliśmy na siebie w ciszy. Moje serce nie może bić szybciej, ale myślałem, że dostanę zawału gdy Y/N przyciągnęła mnie do siebie i zaczęła mnie całować! Po chwili odsuneliśmy się od siebie.
POV Y/N
Naprawdę myślałam, że Daoming Si znowu mnie zostawił. Całe szczęście, że to był tylko zły sen. Nie mogłam się powstrzymać i gdy tylko zobaczyłam, że jest blisko mnie to od razu go pocałowałam. Chciałam żeby spał ze mną w łóżku. Przecież ten materac musi być okropnie nie wygodny.
—A co z twoimi rodzicami?
—Nie powinieneś się nimi martwić. Przecież to oni chcieli żebyś spał ze mną w moim pokoju. To jak będzie? Zostajesz na tym materacu czy idziesz do mnie?
Chłopak po chwili położył się obok mnie i objął mnie ramieniem.
CZYTASZ
Meteor Garden
RomanceMarzenie Y/N wreszcie się spełnia. Właśnie rozpoczyna naukę na najlepszym Uniwersytecie w Szanghaju. Myśli, że wszystko będzie dobrze, lecz już od pierwszego dnia zaczyna mieć problemy przez jednego studenta z ostatniego roku. Opowiadanie wzorowane...