34♦

6.5K 283 85
                                    

Youtube ve Tiktok hesapları açtık! Birazasli diye aratarak iki profilime de ulaşabilirsiniz ♥ Alıntılar, videolar, klipler, tanıtım filmleri gelmeye devam edecek. Takip etmeyi unutmayın!

Yazarınız Ram'a bölüm atmaya kaçar eheheheh 

(Yorumlar düşmüş, ben karışmam... AYIP.)

Birazasli iyi okumalar diler...

Medya: Plecebo - Running Up That Hill

"Sen gerçekten manyaksın." diyerek İlkay'ın elindeki telefonu almaya çalışıyordum ama bana mısın demiyordu.

"Durduracağım. Sayılmaz. Bak vaktimden gidiyor." 

"Ya saçmalama!" Sesim istemsizce yüksek çıkınca kendimden utanarak biraz geriledim. İlkay da fırsatını bulmuş gibi kronometreyi durdurunca göz devirerek salona ilerledim.

"Keyfin bilir." diye eklemeyi unutmadım merdivenden inerken. Bornoz giyindiğim için ve büyük ihtimalle her an kıyafetlerim çıkmaya hazır olduğu için kıyafetlerime dokunmamıştım. 

"Neyi keyfim bilir?"

Sırıtarak konuşmaya başladım. "Banyoda sevişirken kronometre çalışıyordu, ben su içmeye gidince mi durası geldi?"

"24 saati yatakta geçirme fikrini kafamdan atan sensin."

"Ah, bir de suçlu oldum!" Yapay bir sinirle biten merdivenlerin başında dikilmeye başladım.

"Yok mu senin banyo fantezin? Mutfak? Salon? Merdiven? Masa? Koltuk? Duvar? Seçenek sunuyorum. Misyonerde kalıp sabaha kadar içine girmek... Senin için sıkıcı olur." Yanağımdan bir makas alıp ilerlerken arkasından hayretler içinde bakıyordum. Mutfağa giden adımlarına yetişmek için koşarak yanına ulaştım. 

"Baksana." dedim önüne geçerken. "Mutfağa gidip gelmek iki dakika sürerdi. Bunun fanteziyle alakası yok."

"Öyle mi?" Yüzündeki gülüş nedeniyle gamzesi belirginleşmişti. 

"Kaşınıyorsun." diyerek buzdolabına yöneldim.

"Soğuk su içip hastalanırsan sana bakarım. O yüzden içmemeni söylemeyeceğim." dediğinde aklımda çok başka bir fikir olduğundan haberi yoktu.

"Telefonun yanında mı?" diye sorarak kapaktaki rafları kurcalamaya başladım. Dolaptan bir bardak indirirken yanıtladı beni.

"Yo', odada."

"Mutfak, salon, duvar, banyo... Fanteziler mekanla sınırlı kalmamalı." diyerek karamel sosunu çıkardım. "Elimizde bu varmış. Karamel güzel gider." Dolap kapağını kapatırken kısılan gözleriyle bana bakıyordu. "Gerçi çikolata daha yaygın." Buzluğu açtım. "Tüh, dondurman yokmuş." Sonra geri kapattım. "Acaba krem şanti mi deneseydik?"

"Neva..." 

"Dur dur..." Birkaç adım atıp elimdeki sosu havaya kaldırdım. Altında yalnızca havlu olduğu için olsa gerek, şu an beni hiçbir şey durduramazdı. Kapağı açıp soğuk sosu iki göğüs çizgisi arasına biraz döktüğümde kalçasını tezgaha yaslamıştı. 

"Mmm..." dedim daha sosu yalamadan önce. "Lezzetli görünüyor." 

Dilimi boydan boya sosun tamamı çıkana kadar göğsünde gezdirdiğimde saçlarımı tutarak bana yardımcı olmuştu. Hala elimde duran sosu dökmek için havlusunu tek seferde çıkardığımda ereksiyonunun başladığını gördüm.

Bedenimi Çiz (+18) TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin