Kävelen Helsingin kaduilla matkalla kauppaan. Päätin kävellä, sillä ulkona oli kaunis kesä ilta. Matkalla kauppaan nurkan takaa samalle tielle kääntyy todella hyvä ystäväni Emil. Hän oli myös menossa kauppaan joten menemme yhdessä.
Kaupassa kylmä juoma hyllyllä veljeni soittaa minulle, ihan vain kuulumisia. Lopetan puhelun ja huomaan Emilin kadonneen. Kuulen nurkan takaa sipsihyllyltä naurua, joten menen katsomaan josko Emil olisi vaikka nähnyt jonkun hänen tuttavansa ja mennyt moikkaamaan.
Ja kyllä, sipsihyllyllä seisoo Emil ja kuusi muuta miestä. Menen heidän luokseen.E: aa hei pojat tosiaan täs on y/n, mun paras kaveri. Ollaan tunnettu 1 vuotiaasta asti!
Y/n: hei! Joo mä oon y/n.. Ketäs te ootte ja mistä te tunnette?
E: öö joo siis täs on blind channelin jätkät, Joel, Niko, Olli, Tommi, Aleksi ja Joonas! Ja säähän tiiät että mä teen musiikkia ni ihan vaan niistä jutuista..
Y/n: aa joojoo, kiril on puhunu teistä pojista paljon!
Jh: ai sää tunnet kirilin.. Mistä?
Y/n: se on mun serkku..
T: aa siistiä, tulkaa joskus molemmat käymään meiä studiolla. Vai ooksää y/n musiikki ihmisiä?
Y/n: No en kauheesti.. Mut oon mä yhen biisin Emilin kans tehny.. En mä ite kuitenkaan alkais musaa tekee. Mä pelaan futista mieluummin..Keskustelette vielä hetken kunnes vedät Emilin mukaasi ja lähdette kotejanne päin. Matkalla Keskustelette paljon blind channelista ja miten tunnette heidät.
E: se Niko katto sua aika kiinnostuneesti..
Y/n: kuka niistä oli Niko?
E: se jolla oli brunet pitkät hiukset..
Y/n: aa.. En kattonu.. Antaa sen kattoa jos haluaa. Mut nyt heippa, nähään huomenna!Kävelen kerrostalon portaat ylös ja menen kämpälleni. Laitan ostokset kaappiin jonka jälkeen lösähdän sohvalle. Kello on kohta yhdeksän, joten päätän mennä suihkuun. Suihkun jälkeen näen että kiril on laittanut minulle viestiä. Viestissä lukee "moro, mennää huomenna jätkien kans semmoselle rannalle viettää aikaa ja kuulin et olitte tänää tavannu nii haluisiks lähtee mukaan?".
Katson vain viestiä ja mietin, voi vittu.. Mul on peli illalla ja aamulla aamuvuoro. Päätän soittaa kirilille asiasta. Ja puhelu menee kutakuinkin näin..
Y/n: mooii...mä oon pahoillani mut mul on aamulla aamuvuoro ja illalla tärkee futismatsi...
K: ai sul on futismatsi?! Missä?
Y/n: tääl hesassa.. Tos stadionilla..
K: No me tullaa jätkien kans kattoo, onks se mikä peli? Niit välierii vai?
Y/n: nii välierä mut en usko et niitä poikia kiinnosta jalkapallo.. Menkää vaan sinne rannalle mä tuun joku toine kerta!
K: ei ku me tullaa kattoo sitä pelii.. Niko ja joel on tos ni ne ainaki sano heti et ne haluu kyl tulla kattoo. Ja kysy et mitä sarjaa sä pelaat?
Y/n: jaa no tulkaa sitte, mä järkkään teille jotku hyvät paikat! Ja sm-liigaa.. Mut mä meen nyt nukkuun ni jaksan huomenna, heippa!Lopetan puhelun siihen kun kuulen luultavasti Niko huutavan "ai sm-liigaa?! Onks se niin hyvä?".
Syön nopeasti kaksi leipää ja painun pehkuihin...
Aamulla herään kuudelta herätyskellon aina yhtä ärsyttävään ääneen. Nousen ylös, puen vaatteet päälle, syön jugurtin ja lähden autolla töihin. Saavun hotellin tiskille työvaatteissa ja teen töitä päivä kahteentoista asti. Olen yhden jälkeen jo päässyt kotiin asti kunnes kiril soittaa minulle jälleen.
K: moro, saiks sä järkättyy ne liput vai ostetaanko me ite?
Y/n: liput on teille järkätty. Tuun siihen ovelle ku vaa laitat viestin millon tuutte nii päästän teiät sisää ja näytän paikat!
K: jeess kiitos y/n! Eiks se ala viideltä?
Y/n: juu.. Nähään!Puhelu loppuu ja alan tekemään itselleni kanapastaa ruoaksi. Ruoka alkaa olla valmista kunnes ovikelloni soi. Menen avaamaan ja siellä on Emil.
E: moro ootko ruokaa tehny?
Y/n: joo tossa on kanapastaa, haluutko?
E: oi tottakai haluan. Onks sul se peli tänää?
Y/n: joo mä syön ja lähen hallille, tuukko mukaan?
E: onks Julle siel?
Y/n: pitäs olla, eli tuut?
E: joo! Mä meen siihe kioskii taas sen seuraks..Syötte, pakkaat futiskamasi ja lähdette autollasi hallille. Kello on kohta kolme joten ei ole kiire. Hallilla Emil katoaa kioskille, sillä Julius, minun ja Emilin ystävä, on kioskilla töissä. Vien itse peli tavarani pukukoppiin, jossa joukkue kavereitani jo onkin. Menemme nurmelle potkimaan palloa, kunnes puhelimeni soi. Siellä on kiril. Vastaan nopeasti ja sanon vain "tulossa" ja lopetan puhelun. Kävelen ison futis stadionin pääoville jossa minua odottaa Kiril, Santeri, Mikko, Joel, Niko, Joonas, Tommi, Aleksi ja Olli. Päästän heidät sisälle ja näytän katsomosta heidän paikkansa. Niko seurasi minua kumman kiinnostuneena, en antanut sen haitata. Jätin pojat istumaan katsomoon ja menin takaisin kentälle joukkuekavereiden luo.
YOU ARE READING
Dont Give Up On Me || Blind Channel X Y/n <3
FanfictionTarina sinusta ja blind channelista. En paljasta enempää😘