5.

355 15 0
                                    

Alan laittautumaan baari iltaa varten. Meikkaan, kiharran hiukset sekä laitan päälleni mustat farkut, valkoisen crop topin ja mustan farkkutakin. Sitten saankin jo viestin nikolta "ollaan alen ja Ollin kaa pihassa, tuu ku oot valmis".
Laitan käsilaukkuun tarvitsemani tavarat, eli laturin, särkylääkettä, ripsarin ja taivuttimet ja lompakon.
Sitten kuljen kerrostalon portaat alas ja istun Nikon viereen Aleksin Kian takapenkille.

Y/n: eikö muut tuu?
Aleksi: tulee, mut tommi kuskaa ne. En tiiä oliko järkee lähtee autolla ku ei me ajokunnossa kuitenkaan olla enää kohta..
Y/n: No haetaan autot sitte aamulla!

Saavutte baariin ja istutte pöytään, samalla kun joel käy hakemassa teille juotavaa. Istutte, puhutte ja juotte. Ilta sujuu hyvin, paitsi että unohdit, että päätit olla juomatta kovin paljoa, ja olet nyt aivan kännissä, mutta niin ovat pojatkin. Päätät lähteä ulos vähän haukkaamaan happea. Istut penkille baarin terassin viereen. Kumma että kukaan ei ole pihalla, vaikka ulkona on lämmin.. Katsot vain katuja ja siellä kulkevia ihmisiä, kunnes aleksi istuu viereesi. Hänkin näyttäisi olevan aivan kännissä.
Katson tätä ja sitten taisi molempien päässä pamahtaa, sillä suutelemme toisiamme, todella pitkään. Irrottaudun suudelmasta ja katson Aleksia ehkä hiukan järkyttyneenä. Vaikka olenkin päissäni, tämä ei ole oikein Nikoa kohtaan..

Aleksi: oltiin kattoon sillon sitä sun futispeliä..
Y/n: mmm..
Aleksi: tajusin et oon umpirakastunut suhun, ja en voi antaa Nikon viedä sua.

Mitä vittua tässä taas tapahtuu? Katson vain katuja enkä vastaa Aleksille mitään. Rakastan Nikoa, ja muuten ihan helvetisti, enkä tiedä johtuuko tämä vain olotilastani juuri nyt, vai olenko rakastunut myös Aleksiin.

Käännän katseeni Aleksiin. Tämä katsoo minua kysyvästi, tähän olenkin jo tottunut. Sitten päässäni pamahtaa totaalisesti. Tartun Aleksia poskista ja suutelen tätä, jonka jälkeen otan hänen kädestä kiinni ja vedän baarin nurkan taakse. Tässä sitä nyt ollaan, kännissä, pettämässä Nikoa, ja vielä tämän hyvän ystävän kanssa.. Aleksi siirtyy huulistani kaulaani. En tiedä mitä tapahtuu, palaako järki takaisin päähäni, vai alkaako omatuntoa vain kolkuttaa? Mutta työnnän Aleksin pois kimpustani, tämä katsoo minua ihmeissään.

Y/n: me voidaan jatkaa tätä juttua, mutta me ei voida kertoa tästä Nikolle.. Okei?
Aleksi: miks ei? Eiks sen kuuluis tietää?
Y/n: kuuluis, mut ei vielä.. Musta tuntuu vaan siltä että oon rakastunut suhun, mutta myös Nikoon... Mä oon ihan hirvee, mut näin se on..
Aleksi: puhutaan tästä myöhemmin, mut musta tuntuu et meitä etitään jo, tuu mennään sisälle!
Y/n: ei me yhessä voida mennä!
Aleksi: No mee sä eka ja jos ne kysyy ootko nähny mua, sano vaikka että näit mut jonkun tytön kanssa baarin nurkalla ja että näytti siltä että tuun kohta, okei?
Y/n: ookeii..??

Kävelen baariin sisälle ja istun Nikon viereen, tämä näyttää hiukan vihaiselle, toivottavasti hän ei nähnyt mitään..

Niko: missä aleksi?
Y/n: näin sen tuolla pihalla jonku tytön kans.. Tulee varmaan kohta..
Olli: No niinpä tietysti...

Niko muuttuu heti paljon rennommaksi sanottuani, missä aleksi viipyy. Hetken jutustelun jälkeen aleksi astuu baariin sisään. Olemme juuri lähdössä kotiin, ja tämä on ihmeissään, sillä baari ilta hänen osaltaan meni kulman takana odottaessa, ettemme jäisi kiinni..
Tuntuu pahalta valehdella Nikolle.. Hän kuitenkin pitää minusta huolta ja oikeasti välittää.. Mutta minun ja Aleksin juttu, olemme kännissä, eikai se sillon mitään merkkaa? Eihän?

Kävelemme Nikon kanssa kotiini. Illalla hetken kuhinoinnimme jälkeen päätämme alkaa nukkumaan.

Niko: y/n..
Y/n: No mitä Niko?
Niko: mä rakastan sua, enemmän kun mitään muuta..
Y/n: mäkin sua, hyvää yötä..

Tämä ei vastaa mitään, ja hänen silmänsä ovat sulkeutuneet. Mäkin sua.. Tarkoitinko mä sitä oikeasti, Niko ei tiedä minusta ja Aleksista mitään, mutta pakko sanoa, en minäkään... Ajatukseni jäävät siihen, sillä sammun Nikon lämpimään halaukseen..

Dont Give Up On Me || Blind Channel X Y/n <3Where stories live. Discover now