Aamu Nikon kanssa on sujunut sohvalla makoillessa. Töistä tuli viestiä, että siellä ei tarvikaan käydä ja reenit peruttiin, joten ei sinnekään tarvi lähteä. Taas yksi päivä lisää vain Nikon kanssa. Niko on nukahtanut sohvalle, joten päätän lähteä kävelylle, sillä ulkona on kaunis ilma. Olen juuri menossa ovesta ulos kunnes Niko huutaa jotakin.
Niko: mihin menossa?
Y/n: kävelylle!
Niko: venaa tuun mukaa!Pysähdyn ovelle ja odotan Nikoa joka hätäisesti kiskoo kenkiä jalkaansa ja yrittää samalla tehdä jotain muutakin.. Hetken päästä tämä on valmis ja lähdemme ulos. Kävelemme eri puistojen läpi ja puhumme kaikesta mahdollisesta. Yhtäkkiä Niko pysäyttää minut ja pyytää istumaan hänen viereensä penkille.
Niko: haluuksä kertoo mistä sä ja ale puhuitte sillon?
Olen vain hiljaa ja katson maata. Nyt olisi tilaisuus kertoa, sillä Nikon kuuluu tietää.
Niko: ei siis oo pakko mietin vaan..
Y/n: ei kyllä sun kuuluu tietää..
Niko: okei.. Liittykse muhun?
Y/n: No tavallaan ei mutta tavallaan koskee suakin..
Niko: No? Kerro pois..
Y/n: sillon oltiin siellä baarissa yks ilta.. Niin ku mä meni sinne ulos ja Aleksi tuli jostain syystä perässä.. Niin ku istuin penkille, se suuteli mua. Ja sit mentiin sinne nurkan taakse ja...
Niko: mitä helvettiä eikai sua sattunu?!
Y/n: Niko ei se Aleksin vika ollu..
Niko: ai halusiksää sitä?!
Y/n: me oltiin kännissä, ja käskin sen lopettaa ja sit sovittiin että kerrotaan et tää tapahtu mut meiän välillä ei oo mitään enää!
Niko: ai oliko joskus?
Y/n: No ei ollu... Aleksi sano et se näkee kyllä miten me kuulutaan yhteen ja miten sää välität musta..
Niko: nii mut susta ei nää....
Y/n: ei! Ku mä sanoin sille vedet silmissä miten pahalta musta tuntuu salata sulta sitä asiaa, koska mä rakastan sua! Mä oon ihan umpirakastunut suhun! Ja se mitä tehtiin alen kanssa oli ihan helvetin typerää!Niko katsoo minua hämmentyneenä. Tajuan että ehkä huusi hiukan kovaa, koko puisto kuulee..
Niko: Wau..
Y/n: No?
Niko: umpirakastunut?
Y/n: nii.. Ja oon pahoillani jos se ei näy.. Mutta mä en vois kuvitella olevani kenenkään muun kanssa kun sun! Ja ymmärrän jos et pysty antaa anteeks sitä mitä Aleksin kans tehtiin..
Niko: en ehkä olis pystyny, mut sun myyntipuhees toimi kyllä.Katson Nikoa hymyillen kunnes tämä suutelee minua. Perhoset vain lentävät mahassani. Yhtäkkiä tuntuu siltä kuin joku katsoisi meitä, irrottaudun Nikosta ja nään vanhan naisen ja miehen katsomassa meitä.
Niko: aa äiti ja isä.. Mitäs te täällä?
N/äiti: kaupassa käytiin ja nähtiin oma poika penkillä naisen kanssa. Onko tämä se y/n josta puhelimessa kerroit?
Niko: joo y/n tässä on mun vanhemmat Katja ja Markku.Nousen seisomaan ja kättelen heitä.
Y/n: hei vaan mä oon siis y/n! Kiva tavata!
Markku: etkös sää oo pelannu jalkapalloa?
Y/n: joo oon, se nyt sit loppu ton loukkaantumisen takia..
Katja: joo se oli kyllä kurja.. Etkös sää ollu ihan maailmanluokan pelaaja?
Y/n: No en nyt ihan maailmanluokan..
Markku: mutta tosi hyvä kuitenkin!
Y/n: kiitos kiitos..
Niko: me varmaan tästä jatketaan matkaa..
Katja: joo. Tulkaa joku päivä käymään ni näkee y/n sitte sun sisaruksetki!
Y/n: joo se olis kiva!
Niko: joo olis tosi.. Heihei!Lähdemme kävelemään takaisin kotiin. Nikon vanhemmat olivat mukavia, mutta miksi ihmeessä Nikolle tuli niin kiire?
Y/n: mikä kiire sulle tuli?
Niko: aattelin vaan et haluut kotiin..
Y/n: etkä ajatellu.. Nehän oli mukavia..
Niko: No nii mutta..
ESTÁS LEYENDO
Dont Give Up On Me || Blind Channel X Y/n <3
FanficTarina sinusta ja blind channelista. En paljasta enempää😘