13.

279 14 5
                                    

Olen pian asunut Ranskassa puolivuotta. En ole käynyt Suomessa vielä kertaakaan, Nikon kanssa ei olla puhuttu.. Pitkään aikaan.. Olen miettinyt, onko meidän jutussa enään järkeä. Lisäksi Jason on alkanut kiinnostaa enemmän, ja meidän ajan viettoihin on kuulunut ehkä muutama suudelma.. Tuntuu pahalta Nikoa kohtaan, tämä on yrittänyt soittaa minulle monta kertaa tälläkin viikolla, mutta en vain ole vastannut
Joskus se johtuu kiireestä, joskus vain siitä että en ole ollut juttutuulella.
Yhtäkkiä Niko soittaa videopuhelua, olen hallilla, mutta päätän vastata. Sillä minullakin on jo ikävä tätä!
Istun hallin ylätasanteen kahvilassa jasonin kanssa ja vastaan puheluun.

Y/n: hei Niko!
Niko: hei y/n! Missä sä oot?
Y/n: hallilla, kahvilassa, ravintolassa, mikä tää nyt on! Oh i forgot, here is Jason, Jason, this is Niko, my boyfriend..
Niko: Oh hi Jason!
Jason: hi! So you are Niko, y/n talk a lot about you.
Niko: oh thats nice! I just wish only good..
Jason:  oh yea!
Y/n: oikeei.. Mitäs oot tehny?
Niko: No meillä on ollu keikkoja ni ollaa vaan reissattu! Mitäs sä?
Y/n: No valmennettu tietysti, reissattu peleihin, ollu näitä lehdistöjuttuja..
Niko: aa joo mä näin niitä.. Teillä on kai aika hauskaa siellä?
Y/n: No on ku tuo yks saa kaiken nii hauskaks!mut hei meil alkaa kohta reenit nii pitää lopettaa! Oli ihana puhua sun kanssa!
Niko: joo oli, heippa rakas!
Y/n: heippa!

Lopetan puhelun.. En tiedä mitä tapahtui, mutta enään ei ollut niin kivaa puhua Nikon kanssa. Oikeastaan se tuntui samalta kuin olisi vain puhunut tuntemattomalle, todella akwardia.. Pitäisi varmaan mennä käymään Suomessa.. Mutta en kerkeä.. No.. Nyt ei ole aika miettiä sitä, pitää lähteä valmentamaan.

Reenien jälkeen nikolta on taas tullut puhelu, ja Joelilta kuva. Katson ensin joelin kuvan, siinä ovat kaikki muut paitsi Niko, ja tekstinä "tuuthan silti vielä käymään?". Mitä silti? En vastaa mitään, vaan soitan Nikolle. Tämä ei vastaa ja samalla joelilta tulee kuva. Siinä on Niko ja joku nainen. Noniin. Nyt ajatukseni selvisivät, olen miettinyt pitkään eroa.. Sillä kaukosuhteessa ei ole järkeä.. Mutta nyt päätin varata lentolipun Suomeen, jotta voin puhua tämän kanssa asian kasvotusten, ja että näämme molemmat, mitä menetimme..

Viikon päästä olen päässyt lentämään Suomeen.. Kävelen ensimmäisenä studiolle. Koputan oveen, jonka Niko tulee avaamaan.. Katson vain tuota ja hän nostaa matkalaukkuni eteiseen ja halaa minua kuin mitään ei olisi tapahtunut. kyyneleet valuvat jostain syystä silmiltä poskilleni. Niko irrottaa otteensa ja suutelee minua. Olen jostain syystä mukana tässä, se vain tuntui hyvältä. Sitten lopetamme mykkänä olon.

Niko: mitä sä täällä teet?
Y/n: halusin tulla puhumaan..
Niko: lensit tänne asti että voit tulla puhumaan?
Y/n: mm..

Kävelen olohuoneeseen jossa kaikki pojat istuvat. Heidän suut loksahtavat auki. Joel huutaa "y/n! Mitä vittua sä täällä teet?!" ja sitten kaikki ryntäävät halaamaan minua. Joel viimeisenä, halatessaan tämä kuiskaa "entä Niko?". Heilautan vain harteitani ja pyydän Nikon puhumaan keittiöön.

Y/n: mä tulin vaan käymään täällä..
Niko: häh? Minne sä meet?
Y/n: meen mun vanhemmille yöks ja lähen huomenna..
Niko: No mut kohtaha on jo yö, ei me olla keretty tehä mitään!
Y/n: No mä tulinkin puhumaan..

Sitten avaan puhelimeni ja näytän joelin lähettämän kuvan Nikosta ja jostakin naisesta suutelemassa..
Kyyneleet valuvat silmilleni..

Y/n: tässä ei ollu missään vaiheessa mitään vitun järkeä! Mut nyt sä annoit paremman syyn erota!
Niko: y/n se oli vaan yks pusu!
Y/n:yks pusu yks pusu, mä voin sanoa sulle ku se on yks pusu! Mut tuo ei ollu!
Niko: No oot aivan varmasti tehny sen vitun Jasonin kanssa kans jotain!
Y/n: niin oon! Mut mä voin myöntää että ollaan suudeltu, ja mä haluan et voin tehä sen nyt ilman että tarvii miettiä ketään toista!
Niko: y/n! Mä tiiän et oot tehny väärin ja mä kans! Mut mä en silti halua jättää sua! Rakastin sua vitun paljon!
Y/n: sori Niko.. Mut tää oli tässä..

Annan viimeisen pusun tälle, menen olohuoneeseen ja sanon "mä lähen nyt! Oli kiva tuntea pojat". Sitten astun ulos studiolta ja kävelen vanhemmilleni.

Nikon pov:

Voi helvetin helvetti. Sinne se meni ja omasta mokasta. Kyyneleet vain valuivat silmiltäni kun kävelin olohuoneeseen. Joel vain sanoin "oma moka".

Sitten alkoi pitkä keskustelu.

Niko: Miten voi vittu mennä kaikki näin perseelleen.. Mä tiesin et se tulee olee vaikeeta ku se lähtee maailmalle, mutta uskoin et se ois voinu toimia..

Dont Give Up On Me || Blind Channel X Y/n <3Where stories live. Discover now