Joel: No se..
Y/n: mitä?!
Joel: se tuli studiolle ja selitti jotain epämääräst pää punasena ja vihaisena kyyneleet silmissä, sen silmä oli musta ja se puhu jotai "vittu sitä ei kiinnosta" sit se vaa pökerty siihe maaha.. En tiiä muuta ku käskin poikien hoitaa sen ja lähin hakeen sua!
Y/n: ei helvetti..Ajoimme sairaalalle. Juoksin sisälle, vaikka se sattui aivan helvetisti. Näin Ollin, Joonaksen ja Aleksin käytävällä ja juoksin heidän luokseen.
Y/n: missä Niko?!
Olli: se on tuolla tutkittavana, rauhotu y/n..
Y/n: kai se selviää?!
Aleksi: ei vielä voi tietää, mutta aivan varmasti!Minua alkaa pyörryttämään joten istun penkille. Olli istuu viereeni.
Olli: y/n onko kaikki hyvin?
Y/n: joo.. Vähän vaan pyörryttää..
Aleksi: mä haen vettä..
Joel: tiiätkö yhtään miks se näytti siltä kun se tuli ja selitti jostakin ketä ei kiinnosta..Katson vain vesilasia, jonka aleksi toi minulle. Kyyneleet valuivat silmiltäni poskilleni. Olli otti minut halaukseen ja kuulin, kun Joonas nyyhkytti vieressä. Olemme hetken hiljaa kunnes avaan suuni.
Y/n: kyllä mä ehkä tiedän...
Joel: No?
Y/n: eikö se kävelly studiolle?
Joonas: joo..
Y/n: se näki tänään puistossa jotain sen vanhoja kiusaajia, jotka oli kiusannu sitä siitä, että se oli ihastunut muhun..
Olli: ei helvetti.. Juliuksen ja Laurin varmaan..
Y/n: se halus lähtee äkkiä pois sieltä että ne ei nää että se on nyt mun kans..
Joel: mut miten se tohon matkaan liittyy?
Y/n: sanoin että no sittenhän niitten todellaki pitää nähä mut sen kans. Ja ku se lähti studiolle se otti jonku kuvan meistä mukaan..
Olli: eli se on näyttänyt sen niille ja sit niille on tullu joku tappelu?
Y/n: nii varmaa..
Joel: mut entä se ei kiinnosta...Joel ei kerkeä sanoa enempää, kun me kaikki nousemme penkistä. Sillä minulle tuttu lääkäri Elina tulee kertomaan Nikosta. Minä ja Joonas katsomme vierekkäin kyyneleet silmissä kun Elina kyselee lisätietoja Nikon tapahtumista Ollilta ja Aleksilta.
Y/n: onko Niko hereillä?
Elina: ei vielä. Mutta voitte mennä katsomaan jos haluatte?
Joona ja y/n: joo!
Elina: huone 112...Lähdemme reippaasti kohti huonetta, minua edelleen huippaa, mutta annan sen olla. Pääsemme huoneeseen, Niko makaa sängyssä hengityslaitteitten kanssa. Otan penkin ja siirrän sen sängyn viereen. Istun tähän ja otan Nikon kädestä kiinni. Olli ja joel tulevat taakseni ja laittavat kätensä olkapäilleni..
Y/n: Niko rakas.. Herää..
Istumme hiljaa huoneessa. Kyyneleet valuvat kaikkien poskilla ja Tommi on myös saapunut, missä lie ollutkin.
Y/n: mä en tarkottanu lähtemisellä sun menettämistä..
Joel: millä lähtemisellä?Noniin.. Voi vittu. Nyt pitää selittää tämäkin asia pojille. Ei ollut tarkoitus puhua asiasta vielä. Mutta nyt on pakko.
Y/n: öömm.. Mä sain valmennustöitä..
Olli: mut sehän on siistiä! Mikä ongelma siinä on sitte? Missä se on jos oot lähössä?
Y/n: No se ongelma on vähän siinä paikassa..
Joel: No missä se on?
Y/n: ranskassa..Saan sanottua tuon kyyneleitten seasta. Käteni alkavat täristä ja hiota sekä hengitys ahtaantuu. Pyyhin kyyneleitä poskiltani mutta turhaa, sillä niitä valuu vain lisää. Hengityslaitteet alkavat piipata, lääkäreitä juoksee huoneeseen ja itse kävelen ulos sieltä, en pysty enää, en jaksa. Kyyneleet virtaavat vesiputouksena poskille ja juoksen sairaalan pihalle hengittämään. Yritän vieläkin epätoivoisesti pyyhkiä poskiani, mutta annan sitten kyyneleiden vain valua. Istun pihalla olevalle penkille. Joel juoksee pian penkin luo. Vihdoin tuntuu siltä että saan happea, olo paranee, kun joel ottaa minut halaukseen.
Joel: y/n mikä tuli?
Y/n: mitä Nikolle kävi?
Joel: se heräs.. Ja käski mut sun perään, ettet tee mitään typerää..
Y/n: ai heräs?!
Joel: joo.. Mut sä et mee sinne ennenku ollaan saatu päät tyhjäks..
Y/n: en mä saa.. Mä oon lähössä Ranskaan kahden päivän päästä, eka vaan käymään, ja sit mä muutan sinne.. mitä mä teen Nikon kans?!
YOU ARE READING
Dont Give Up On Me || Blind Channel X Y/n <3
FanfictionTarina sinusta ja blind channelista. En paljasta enempää😘