||hospital||

1.2K 61 0
                                    

Miután a testvérem kigurult a pályára.Visszamentem a többiekhez,de előtte elmentem vízért és a zsebemben pihenő lázcsillapítóért nyúltam.Éreztem hogy valami tényleg nem oké így jobbnak láttam bevenni belőle egyet.

-Itt vagyok.-ülök le a többiekhez.Basszus!A többiek!Landonak megígértem hogy majd vele megyek a hotelhez.Elővettem a zsebemből a telefont és elkezdtem írni Ellienek.

lizzie_leclerc:lányos vészhelyzet

Majd a telefonom visszacsúsztattam az ölembe.Egy másodperc múlva jött is az értesítés Kiara telefonján.Ő egyből megnyitotta és miután elolvasta rám pillantott.

-Liz elkísérsz wc-re?-kérdezi a barátnőm.

-Persze.-állok fel a fiúk mellől majd el is indultunk a wc felé.

-Mi kell?-kezd el a táskájában kutakodni immár a wc-ben.-Betét vagy tampon?

-Jézusom,egyik se!-nevetem el magamat.-Lehet egy kérdésem?

-Baj van?

-Nem,nem baj.Vagyis nem akkora.

-Mondjad már.-kezdett el sürgetni.

-Elígérkeztem Landonak hogy vele megyek vissza a fotelhez.-bököm ki gyorsan.

-És ez baj?

-Hát téged zavarna?

-Te bolond vagy!-nevet fel hangosan.-Miért lenne baj hogy a barátnőm ismerkedik?-ölel magához szorosan.Azt mondta ismerkedés?

-Nem ismerkedek senkivel.-ellenkezek egyből.-Csak...

-Csak?-húzza fel a szemöldökét.

-Csak egy kocsival megyünk a hotelhez.

-És közben ismerkedtek.

-Beszélgetünk.-javítom ki.-De te hogy mész vissza hotelbe?

-Majd gyalog.-néz rám egy olyan "nem egyértelmű?"nézéssel.

-De esik az eső.

-Jó,nem tudok hazudni.-sóhajt gondterhelten.-Engem is elvisznek a hotelhez..-nem értem ez miért baj.Csak ha az illető nem srác.

-Fiú?-válaszul némán bólint.-Ki az?-kérdezem izgatottan.Perpillanat nem érdekel hogy ott van neki David.

-Logan.

-Logan Sargeant?-nézek rá egy óriási vigyorral.

-Igen,de nekem ott van David és...-mondaná de félbe szakítom.

-David hülye.Alapból nem értem magunkat hogy miért jöttünk vele össze.Na meg ha annyira szereted Davidot,nem lenne bűntudatod mert egy barátod elvisz a hotelbe.-közlöm vele a tényeket.Lehet rossz barátnő vagyok ez miatt,de örültem hogy valami bezavart a kapcsolatukba.Nem féltékenység,hanem az utálat David felé.

Arthur a harmadik helyezést érte el,a második Doohan lett,az első meg Dennis.Egyből szaladtam le a testvéremhez majd ahogy megláttam egyből a karjai közé vettetem magamat.Egy 10 másodpercig öleltem,amikor készültem elengedni megéreztem hogy valaki Arthur mellkasának nyomja a fejem és szorít össze minket.

-Engem meg kihagytatok volna.-szólal meg a tettes.A hangot egyből felismertem.Charles.-Ha tudjátok milyen képek fognak erről a pillanatról készülni.-mondja megszakítva a tesós ölelkezésünket.

Korlátok Nélkül || Lando Norris Where stories live. Discover now