||almost homeless||

1.2K 51 0
                                    

Tegnap én olyan hajnali egyig lehettem fent,mert utána már a szemeim felmondták a szolgálatot.Arra keltem hogy valaki ébresztget.

-Liz..-rázza meg a vállam.-Valaki kopog.

-Akkor menj és nyisd ki Theo.-fordulok át a másik oldalamra.

-De nem merek.-majd lehúzza rólam a takarót.-Menj te.

-Ahj istenem!-gyorsan kiugrottam az ágyból és az ajtóhoz siettem.-Oh Kiara,szia.

-Szia..-ölel meg gyorsan majd megy be a nappaliba.-..sztok.-a fiúk köszöntek Kie majd immár öten helyet foglaltunk a kanapén.

Az utolsó szabadedzést csöndben néztük végig,mindenkinek korán volt még a csevegéshez.

-Mit együnk?-teszem fel a kérdést.-Vagy inkább honnan rendeljünk.-javítottam ki magam.

-Én pizzára gondoltam.-veti fel az ötletet Kyllian

-Uh azt most nagyon kívánom.-sóhajtott egyet Matthis. Ránéztem Theora és Kiere hogy nekik jó-e,egy bólintással jelezték is hogy igen.Elővettem a telefonomat és feléjük nyújtottam,de ők értetlenül néztek rám.

-Tudjátok,nem merek rendelni.

-Jó.-veszi el a kezemből a készüléket.-Milyet és hányat rendeljek?-miután megbeszéltük hogy milyet veszünk Ellie leadta a rendelést és elkezdődött a baromkodás,amíg ki nem hozzák a kaját.

-Én még az időmérő előtt hazaugrok pólóért.-jelenti ki Theo

-Meg én is.-mondja Kylian.

-És én is.-tart velük Matthis.

-De hát van rajtatok póló.-szólal meg Kiara.

-Van póló rajtunk..-kezd bele Kyllian.

-..de nem csapat póló.-fejezi be Matthis.

-Tényleg,az lehet jó lenne nekem is.-húzza el a száját a barátnőm.

-Akkor menjetek még most.-majd ők egyből el is indultak az ajtó felé.Én is felmentem a szobámba és elkezdtem gondolkodni hogy nekem milyen felsőt kéne felvennem.Ferrari vagy Mclaren?A Ferrai színeiben versenyzik a bátyám,de én meg a Mclaren csapat tagja vagyok,így nem tudom mi lenne az illő.Végülis a ferraris maradt rajtam,mert kopgtak lent,ezért ami közelebb esett a kezemhez gyorsan magamra kaptam.Ahogy kinyitottam az ajtót nem a srácok voltak,de nem is a futár hanem Arthur.

-Hát te?-kérdeztem felvont szemöldökkel.

-Megsajnáltalak így átjöttem.-rántja meg a vállát Arthur.-Úgy sincs társaságod.

-Ami azt illeti van társaságom és mindjárt visszaérnek.

-Gondolom milyen társaság lehet.-ül le a tv elé.

-Ezt úgy mondod mintha nekem nem lehetnének barátaim.

-Lehetnek,csak te mindig olyan rosszakat fogsz ki.-ránt vállat.

-Tessék?-kérdezem olyan neked mi a franc bajod van hangsúllyal.

-Tudod már mondtam párszor hogy a három fiú..Hogy is hívják őket?

- Theo, Matthis és Kyllian.-soroltam fel őket.

-Na ők,csak megakarnak húzni.-kel fel a kanapéról.

-Aham.És te ezt honnan is tudod pontosan?-lépek közelebb hozzá.Eddig is tudtam hogy nem szívleli a fiúkat,de ennyire?

-Fiúk.

-Várj!Te is fiú vagy,nem?Most akkor Carlat csak te is...-kérdeztem volna de félbe szakított.

-Én és Carla szeretjük egymást.Tudod,szerelem!Áh hogyan is tudnád?-nevet fel cinikusan.

Korlátok Nélkül || Lando Norris Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang