Július 25.
Hétfő.Ma reggel az orromat kellemes illatok csapták meg. Kinyitottam a szememet – már amennyire tudtam a szobát beterítő napfény miatt – majd felültem az ágyon. Egyből megpillantottam Landot egy tálcával a kezében.
- Jó reggelt! - üdvözlöm őt mosolyogva.
- Jó reggelt Lizzie! - mondta,majd lehajolt hozzám és egy puszit nyomott a homlokomra. - Remélem szereted a palacsintát. - és lerakta az ölembe kezében szorongatott tálcát. Egy jó nagy adag palacsinta torony volt rajta,mellette eper,banán és nutella.
- Ezt te csináltad? - kérdezem tőle meglepődve,mivel még érzem,hogy langyosak a palacsintát.
- Nem sokan nézik ki belőlem,hogy meg tudom csinálni. - rántja meg a vállát.
- Azta! Ez isteni! - jegyzem meg , miután beleharaptam az első palacsintámba. - Te is egyél!
- Nem fér bele a diétámba. - rázza meg a fejét.
- Na! Csak egy kicsit! - erősködök tovább. - Majd lemozogjuk,csak egy picit ,hogy meghittebb legyen a hangulat!
- Jó,tényleg egy kicsit! - adja be végül a derekát.
Miután mindketten jól tele ettük magunkat – még Lando is – elterültünk az ágyán,kéz a kézben.
- Köszönöm szépen a reggelit Lando. Tényleg isteni volt!
- Reméltem is,hogy ezt hallom. - mosolyog rám pimaszul. - Kapsz fél óra pihenési időt,utána kezdj el készülődni.
- Miért? Hova megyünk? - kérdezem egyből.
- Az meglepetés. - mondta,majd kacsintott egyet.
- És milyen ruhát kell felvenni oda,ahova megyünk?
- Olyat amiben szépnek érzed magad,de kényelmes is. - válaszolt Lando az előbb feltett kérdésemre.
Mivel kint felettébb meleg idő volt,így bevállaltam egy rövidnadrág-trikó kombót. A hajamat egy kontyba kötöttem,vettem fel kiegészítőket és a sminkem is megcsináltam tökéletesre. Miután végeztem mindennel végig néztem magamon a tükörben és meg voltam elégedve azzal ,amit láttam. Már éppen indultam volna ki a fürdőből,amikor kopognak.
- Bejöhetek egy percre? - kérdezi az ajtó túloldaláról Lando.Válaszul kinyitottam előtte az ajtót. Amint meglátott a szeme feltűnően végig mért tetőtől talpig. Rajta egy fekete rövidnadrág volt egy fehér pulcsival párosítva. - Azta.. Gyönyörűen festesz Liz.
- Köszönöm Lando. - mosolygok rá zavartan. - Te is jól festesz. - de tényleg. Egyszerű felszerelés,mégis olyan különlegesen áll rajta.
Még összeszedtem egy kistáskába pár fontos dolgot,ami kellhet ma. Zsepi,törlőkendő,kézfertőtlenítő,szempillaspirál,szájfény és egy-két női dolog. Vettem magamhoz egy farmerkabátot is ha hidegebb lenne az időjárás,ami itt nem kizárt.
- Max! - ordított fel hirtelen Lando,miközben a lábamra próbáltam felvenni a fekete-fehér Nike Jordan-em. Kicsit összerezzentem a hirtelen hangtó,ugyanis a fülem mellől ordította el magát. - Elmegyünk,majd jövünk valamikor!
- Holnap 10-re legyél itthon! 11-kor kezdjük a forgatást! - ordít vissza Max az emeletről. Gondolom holnap Quadrantos videót forgatnak.
- Rendben! - válaszolt Lando ordítva. Imádom,hogy mellettük az ember halláskárosodást szenvedhet. - Mehetünk? - kérdezi már rendes hangerőn.
- Persze. - kezemet a felém nyújtott kezébe helyeztem,és hagytam hogy vezessen egyenesen a kocsijáig.
•••
ESTÁS LEYENDO
Korlátok Nélkül || Lando Norris
FanficElisabetta Caterina Leclerc.Valakiknek Lizzie,Liz,Cate.Valakiknek Charles Leclerc idegesítő húga. 4 év alatt rájöttem hogy mennyire szerencsés ez a Lando Norris-tartalék versenyző a F1-ben,tesztpilóta,Formula 3 /2 ,ez mind 18 éves koráig-és hogy men...