NÉV VÁLTOZÁS!ELIZABETH KYLIE HELYETT,ELISABETTA CATERINA!Arthur
-Idd,idd,idd!-hallom a távolból ahogy kántálják.Ez általában vicces szokott lenni,szóval pár haverommal megnézzük,hogy melyik idiótát bíztatja a tömeg.
-Haver,ez nem a hugod?-szólal meg Alberto,ahogy odaértünk. egy kör közepén állt és minden irányból adták neki az újabbnál újabb shotokat.
-Úgy néz ki de..-még egy pár percig néztem,aztán rájöttem,hogy ez lehet sok lesz.-Liz,gyere.-szólok neki.
-Arthuritoo!Sziaa!-köszön baromi hangosan.-Kérsz valamit?
-Beszélhetünk?
-Nem.Most nem.-neveti el magát,majd nyúlna a következőért,de én elkapom a csuklóját.
-De én most beszélni fogok veled!
-Haha,nem.Következőt!-majd visszafordul a többiek felé.
-Nem!Nincs következő!Most megyünk beszélni!
-Hagyjál már Arthur!Te rángattál el ebbe a szarba!Most meg élvezem és ez a baj!-tárja szét a karját amolyan ez van stílusban.
-Elment az eszed?-rivallok rá,miután elrángattam a tömegből.-Pontosan tudod,hogy ha ez kikerül a netre,akkor...
-Mi lesz?Megtudják,hogy Arthur és Charles Leclerc húga részegre itta magát?Elmondom neked,még a létezésem se tudják,szóval nem kell aggódnod.
-Hugi...-kezdek bele,de ő félbe szakít.
-Tudod Arthur ,hogy milyen érzés nekem amikor látom rólatok a jobbnál jobb fotókat és én rólam azt hiszik,hogy egy mániákus vagyok aki felvette a Leclerc nevet?Jó,mindegy is..Hagyjuk.
-Figyelj,hozok neked vizet.Aztán haza megyünk.Rendben?-kérdezetem tőle,mire ő válaszul csak megölelt.
Lizzie
Miután Arthur elment vízért leültem egy padra és bambultam magam elé,miközben a nyakláncom piszkáltam.Hmm,valami hiányzik.
-A gyűrű...-suttogom magam elé.Egyből körbe néztem remélve,hogy itt van valahol körülöttem.Esküszöm még le is térdeltem,hogy kitapogassam,de semmi. Pánikba estem.
Elvesztettem a gyűrűt.
A mai napig nem tudom miért,de fontos az a gyűrű.Egyszerűen kötődök hozzá érzelmileg.Nyugtató hatással van rám és amikor ránézek olyan mintha itt lenne velem Lando is.
Márcsak arra emlékszek,hogy az ujjam a hívás gomb felé megy.-Csináld Eliza.-suttogja a kis ördög a bal vállamon.-Tudom,hogy akarod..
-Ne zavard ilyenkor.-szólal meg az angyalka a másik vállamon.-Fél egy van,tuti alszik már.Hagyd pihenni.
Kezdek képzelődni.Szerintem megbolondultam..De a bolondok általában a rossz utat választják,szóval...
-Lizzie,hajnali fél egy van...-szólal meg rekedtes hangon,ami hallatán a hideg futkos a hátamon.-Olyan néma vagy.Baj van?
-Lando...-próbáltam nem elsírni magamat,amiért ekkora balfasz vagyok.-Sajnálom...Nem akartam...Egyszerűen nem volt ott...
-Te sírsz?-na ő is leszűrte a lényeget.-Hahó?Liz?
-Elhagytam...
-Mit?-a hangjában aggodalmat véltem felfedezni.-Oh könyörgök mondj már egy összefüggő mondatot,hogy tudjam mi van!
YOU ARE READING
Korlátok Nélkül || Lando Norris
FanfictionElisabetta Caterina Leclerc.Valakiknek Lizzie,Liz,Cate.Valakiknek Charles Leclerc idegesítő húga. 4 év alatt rájöttem hogy mennyire szerencsés ez a Lando Norris-tartalék versenyző a F1-ben,tesztpilóta,Formula 3 /2 ,ez mind 18 éves koráig-és hogy men...