- Jó,mindegy is. - legyintek egyet. - Nézem a garázsból szívesen. - a bűntudat durván mardosta a szívemet most.
- Biztos? Nem muszáj ha nem akarod. - egy perce még óriási mosoly volt az arcán,most pedig semmi.. És ez azért, mert elszóltam magam.
- De akarom. - tartok tőle,de akarom.
- Rendben.
•••
Most már a harmadik szabadedzés közepe van és fülessel ülök a garázs hátuljában. A hangulat itt is ugyan úgy megvolt mint a Ferrariban. Az emberek fel-le szaladgáltak,beszélgettek egymással.
A kamerások szerencsére nem mutattak még egyszer sem a tévében. El voltak foglalva a Ferrari garázsban ülő Charlotteal és Isaval. Ennek most kifejezetten örültem,hisz így nem kell majd a cikkeket olvasnom amiben azt írják le száz féleképpen,hogy ki is vagyok én.
•••
Az időmérőn Lando a hatodik lett,Charles pedig a negyedik helyről fog tudni rajtolni holnap. Mindkettőjüknek nagyon örülök,de Lando viselkedése kicsit lelombozott. Miután kiszállt az autóból felálltam és vártam, míg felém nem jön,viszont amikor szólásra nyitottam a számat egyszerűen annyit mondott,hogy majd később.
De van egy bátyám,akinek gratulálnom kell. Gyorsan átszaladtam a boxutcán. Szerencsére a McLaren és a Ferrari között csak két csapat volt,így gyorsan megtettem a távolságot.
- Sziasztok! - léptem be a boxba , ahol még most is sürögtek-forogtak az emberek.
- Szia Liz! - köszönt Mattia. - Charlest keresed?
- Igen. - bólintottam egyet.
- Interjún van,de egy maximum tíz perc és jön.
- Addig akkor megvárom itt. - Charles tíz perc elteltével tényleg jött. Amint megláttam egyből a nyakába vetettem magam.
- Jézusom Lizzie!
- Nagyon nagyon örülök neked!
- Tudom,tudom! És én is meg még a riporterek is,akik rám várnak most!
- Oh tényleg! - szállok le a bátyámról. - Menj,majd beszélünk! - lépek arrébb tőle.
- Jójó, szia ! - és már el is ment.
Gondoltam írok Charlottenak,mert semmi kedvem sincs egyedül lenni.
lizzie_leclerc:
Szius
Merre vagy?charlottesiine:
Szio
Gyere a motorhomeba18:34
Már régóta itt vagyok a hotelben. Charlest hamarabb hazaküldték,hogy pihenje ki magát a versenyre,hisz most esélyesek egy dobogóra is. A kocsi nagyon jól megy, holnap a masodik sorból fog indulni. Tehát mindene megvan egy pódiumhoz. Röviden és tömören,nagyon izgulok a holnapi nap miatt.
Viszont van egy dolog ,ami az időmérő óta nem hagy nyugodni. Lando szavai.
Majd később.
De a majd később már 3 órája volt. Sokszor megfordult a fejemben,hogy ráírok,felhívom vagy talán átnézek hozzá,de elvetettem az ötleteket,hisz azt mondta,hogy majd később.
19:45
Még mindig nem keresett. Most éppen a vacsorámat fogyasztom el a szobámban,mivel semmi erőm se volt lent lenni a tömegben. Nem akartam nagyot enni,ezért csak salátát rendeltem.
KAMU SEDANG MEMBACA
Korlátok Nélkül || Lando Norris
Fiksi PenggemarElisabetta Caterina Leclerc.Valakiknek Lizzie,Liz,Cate.Valakiknek Charles Leclerc idegesítő húga. 4 év alatt rájöttem hogy mennyire szerencsés ez a Lando Norris-tartalék versenyző a F1-ben,tesztpilóta,Formula 3 /2 ,ez mind 18 éves koráig-és hogy men...