||the contract||

1.4K 50 0
                                    

Nem hiszem el hogy az egész a bátyám hibája.Az egészet ő csinálta.Miatta nem  indulhattam a versenyeken.Amikor azt mondta hogy büszke rám,hazudott.Amikor azt mondta hogy örül annak hogy én is ezt választottam nem a táncolást,hazudott.El nem tudom képzelni mi lehetett afejében amikor bekerültem a Mclaren tehetség gondozó programjába.Anya vajon tudott erről?

Azt se akarta hogy eljöjjek,csak egy okot keresett hogy nem-e abba hagyom.De nem.Csak megerősítette azt az érzést hogy nekem ez az életem.

Nem is Landohoz kéne mennem.Nem szeretném rázúdítani a problémáimat,hisz neki is van belőle bőven.Arthurral kellenne beszélem hisz ő a testvérem,de ő most Carlaval van ha jól emlékszek.Lewis,Daniek,Carlos?Lewis valószínűleg ünnepel,a másik kettő meg tuti magukba van fordulva. Kie lesz az én emberem.Mindig olyan jó tanácsokat ad,remélem ez most is így lesz.

-Szia Lizzie.Fontos?

-Szia.Igen,eléggé az.De ha nem érsz rá akkor mindegy.

-Mondd nyugodtan.

-Ki az?-hallom a vonal túlsó vége felől a kérdést amit Kie szántak.Fiú hang.

- Kiara valami fiúval vagy?Kapcsold be a kamerát!-utasítottam a barátnőmet.

-Figyelj ez nem-a legjobb ötet..

-Miért?Szívesen beszélnék valamelyik barátnőddel.-mondja megint a fiú.Ismerős de nem tudom honnan.Majd egy kis zörgés után bekapcsolódik a kamera.

- David ?-kérdezem csodálkozva.David az exem akivel 10.-ben voltam együtt egy fél évet,de kiderült hogy csak a bátyáim miatt jött össze velem.Egy-egy csóknál sose mentünk tovább,de nem is bánom.Szegény srác még csókolni is alig mert.Akkor megfogadtam hogy amíg tanulok nem leszek szerelmes.Maximum crushok.A fogadalmamat azóta is nagyon jól tartom.Vanak helyes fúk de ha személyiségük kuka mit kezdjek velük?

-Oh..Liz.Szia.-látom rajta hogy egy kicsit ő is megzavarodott.-Milyen Franciaország?

-Csodás.Ide adnád Elliet?

-Öhm.Persze.-majd oda adta a  telefont a nagy barátnőmnek.

-Hadd magyarázzam meg.

-Mégis mióta tart ez az egész?

-Két hónapja.

-Gratulálok Kiara.-mondtam lenéző hanglejtéssel.-Akkor inkább maradok itt egy testvérrel aki az egész életemet tönkre akarja tenni mint otthon egy szánalmas barátnővel.

-Várj!Mi van?

-Emlékszel amikor órákat sírtam mert nem mehettem versenyekre?-válaszul csak egy bólintást kaptam.-Charles egy jeggyel megvette a vezetőséget hogy ne indulhassak.

-Egy percet tudsz várni?

-Aham.

-Bocsi David,de most menned kell.- Kie kirakja Davidot az otthonából miattam?

-Ne viccelj már!Ez megint csak valamelyik gyerekes problémája a sok közül.-mondja felháborodva David.

-Ígérem még felhívlak majd.-mondja neki Ellie és már csak egy ajtó csapódást hallok és Ellie megint felém fordul.-Na mesélj.

Beavattam a Mercis dologba,a F3-as kocsi vezetésébe és a balesetbe,abba is hogy leittam magam egy étteremben,hogy Charles az oka annak hogy nem mehettem versenyekre.Alapból nem meséltem volna a Landos dolgokról de rákérdezett és ha hazudok ő az egyetlen aki észre veszi.

-Akkor még Angliában kiosztottad,de utána a bátyád mondta hogy próbálj meg ne annyira ellenszenves lenni vele mert nagyon rendes gyerek.Aztán rá kellett jönnöd ogy ő ahelyes szomszéd.És  tegnap reggel leordította a fejed,te meg nem akartál maradni a szabadedzésen és az időmérőn.Ígí kimentél a városba úgy hogy csak Lewis Kibaszott Hamiltonnak szóltál.Ezt még fel kell fognom hogy a barátnőm jóba van Hamiltonnal.Na folytatom tovább.Ő rád írt mert aggódott miattad.Arthur elment érted és ott lelket öntött beléd hogy eszedbe se jusson haza jönni mert szüksége van rád.Viszont az nap este berongyolt a szobádba és elmondta a problémáját amit már régóta el akar mondani valakinek csak nem jött meg  a megfelelő személy,aztán jöttél te és kiöntötte a szívét neked.

Korlátok Nélkül || Lando Norris Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon